AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Jeg har så tørt hår, det er krusete og stritt. Jeg ønsker å gjøre noe med dette, og lurer på om dere har tips til hårprodukter? Sjampo, balsam og varmebeskyttende Ønsker mykt og glansfullt hår. Anonymkode: 77def...166
Capazitet Skrevet 11. juli 2022 #2 Skrevet 11. juli 2022 Ein god kur er Joico Moisture Recovery. Fås på Lyko og Blivakker
flusa Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Shampo og balsam i denne serien gir supermykt hår,masse pleie og fuktighet🤗 Og denne hårkuren er bare elsk😍
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 K 18, beste hårproduktet i verden! Dyrt, men drøyt. Kjøpes hos frisørsalonger eller på nett. Anonymkode: 9ecb4...d3a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 Hvis håret er krusete - styr unna alt som lover "fuktighet". Håret ditt tåler det antakelig ikke, derfor responderer der med å bruse seg opp. Og bruk bare hårolje når håret er for eks glattet ut eller fønet helt tørt. Hårolje gjør bare ting verre om det brukes på hår som er kruset/inneholder fukt. Tenk på neglene dine, for eks. De tåler ikke å ha fukt på deg hele tiden. Det samme gjelder håret ditt. Hår ønsker å være helt tørt. "Tørt" hår er bra. Du kan mykgjøre, glatte ut, forsegle osv. Men ikke bruk produkter som lover å "holde på fuktigheten". Det er som om å holde negler under vann i flere døgn. - Produkter for normalt hår, eller skadet hår, eller som gir glans. IKKE fuktighetsgivende. - Bruk produkter når håret er slik du vil ha det. Hårolje kan for eks lukke fuktighet UTE fra håret, men det samme gjelder for vannet inni håret. Bruker du hårolje på hår som fortsatt innehar litt vann (virker krusete), så låser du inne fuktigheten du vil ha ut. - Er hårtypen din "grov" så vil det hjelpe å glatte ut etc, og man må bare innse at håret i "normal tilstand" vil se litt buskete ut. Anonymkode: 325f1...e8f
skruf Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 Olaplex er det beste jeg har brukt da håret mitt var skikkelig skadet pga mye bleking https://www.bangerhead.no/olaplex-no?gclid=CjwKCAjwt7SWBhAnEiwAx8ZLar5uArQ3OkjOQQ2PnIYpopM57DJd9_LevVwHiv44QpGeg1N3q7BXexoCxHEQAvD_BwE Ville kjøpt shampo, kur og balsam Likedan burde du brukt en god hårolje; kan brukes i nyvasket hår og i tørt hår for å dempe det når det er krusete 1
Hunter7 Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 I tillegg til Olaplex som @skruf foreslår, så er også "Restore Me" serien fra Kevin Murphy og "Shusu Sleek", samt "Ultimate Reset" fra Shu Uemura veldig bra. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 skruf skrev (3 timer siden): Olaplex er det beste jeg har brukt da håret mitt var skikkelig skadet pga mye bleking https://www.bangerhead.no/olaplex-no?gclid=CjwKCAjwt7SWBhAnEiwAx8ZLar5uArQ3OkjOQQ2PnIYpopM57DJd9_LevVwHiv44QpGeg1N3q7BXexoCxHEQAvD_BwE Ville kjøpt shampo, kur og balsam Likedan burde du brukt en god hårolje; kan brukes i nyvasket hår og i tørt hår for å dempe det når det er krusete Takk! Måtte du klippe bort det mest skadete håret, eller gikk det seg til med olaplex produktene? Anonymkode: 77def...166
skruf Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk! Måtte du klippe bort det mest skadete håret, eller gikk det seg til med olaplex produktene? Anonymkode: 77def...166 Tok en god stuss i tillegg til Olaplex
Hensatt Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 Dropp hårproduktene. Gjør det stort sett bare verre. Shampoo en sjelden gang og kjøp en god balsam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå