AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Ja , vet …. Verdens minst sexy tema kanskje … for deg. Men for meg er dette alvor 😅 Jeg er 35 år gammel kvinne med barn som nylig er skilt og prøver å gå videre. Jeg har vært sammen med mannen min i 13 år , så jeg er «utav» gamet og inni mitt hode er jeg gått ut på dato … iallefall fortsatt gift i mitt hode. Jeg hadde noen ONS før jeg traff mannen min , men da bodde jeg i storby, var student og levde livet dag for dag. Jeg sliter altså med å slå meg løs. Begynne å flørte , bli med noen hjem osv. jeg prater med menn på byen, men det stopper liksom der. Bare TANKEN på å våkne opp en annen plass eller våkne med en mann atmed meg hjemme gjør at jeg får helt angst. Tenk om noen kommer på døren min liksom…. Jeg er fortsatt attraktiv har jeg hørt , men kunne kanskje trengt å strammes litt opp her og det - og jeg skjønner jo at kroppen har endret seg siden jeg var tjue og fornøyd med meg selv… noen som har vært i samme situasjon , som kan boooooste meg litt ? 🤣 Anonymkode: 19b04...39c 1
liljene Skrevet 11. juli 2022 #3 Skrevet 11. juli 2022 Du er klar når du er klar. Ikke stress. Gjør fine ting for deg selv som gjør deg glad, og så vil det gå av seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 Har hatt draget mer enn noengang etter skilsmissen, og den beste sexen i mitt liv. Jeg var 36 da jeg skilte meg Anonymkode: 6f930...ea7 1
feliek54 Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja , vet …. Verdens minst sexy tema kanskje … for deg. Men for meg er dette alvor 😅 Jeg er 35 år gammel kvinne med barn som nylig er skilt og prøver å gå videre. Jeg har vært sammen med mannen min i 13 år , så jeg er «utav» gamet og inni mitt hode er jeg gått ut på dato … iallefall fortsatt gift i mitt hode. Jeg hadde noen ONS før jeg traff mannen min , men da bodde jeg i storby, var student og levde livet dag for dag. Jeg sliter altså med å slå meg løs. Begynne å flørte , bli med noen hjem osv. jeg prater med menn på byen, men det stopper liksom der. Bare TANKEN på å våkne opp en annen plass eller våkne med en mann atmed meg hjemme gjør at jeg får helt angst. Tenk om noen kommer på døren min liksom…. Jeg er fortsatt attraktiv har jeg hørt , men kunne kanskje trengt å strammes litt opp her og det - og jeg skjønner jo at kroppen har endret seg siden jeg var tjue og fornøyd med meg selv… noen som har vært i samme situasjon , som kan boooooste meg litt ? 🤣 Anonymkode: 19b04...39c Jeg kan forsikre deg med at det ikke er for seint. Jeg gitt ut av et forhold og fant verdens beste jente og da var jeg over 50. Vi har det begge ekstremt bra både i sex og ellers til daglig. Jeg bor i Vestfold. Hvordan du skal finne noen er flere muligheter. vi møtte hverandre på en chat og det var hun som kontaktet meg. Første gang snakket vi 5 timer på chat og det ble mye chat mellom oss. Vil du vite mer så kontakt meg på chat her. ønsker deg lykke til.
Hill83 Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 Det går seg til etter hvert når man får bruddet på avstand .
Snok1 Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 Jeg fikk et selvtillitsboost da jeg skilte meg og var på samme alder.
Mooza Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Det skjer jo noe når man blir alene. For det første laget jeg annen mat enn da vi bodde sammen. Jeg spiste rett og slett sunnere, og tok av meg disse små kiloene som hadde heftet seg. Jeg ble vel kanskje mer opptatt av utseendet fordi jeg etterhvert fant ut av jeg faktisk "var på markedet". Fikk mer tid til meg selv, trene og gå turer, bare nyte det. Nå er tiden din. Kjøp deg en fin kjole, nyt sommer og kjenn på muligheter. Du skal vel ikke ha ONS heller. Du skal jo møte folk, flørte litt om du greier, bli flørtet med og nyte livet....og ikke først og fremst våkne opp med en annen mann. djises...det får vente til du faktisk er klar og du merker at det er noen du virkelig har lyst å våkne opp med. Det er herlig å bli singel etter mange år i et forhold. Den første tiden er gjerne en tid der man depper litt og føler seg litt lost- men SÅ!! Så blir det en ny vår 35 er jo en flott alder. Voksen men langt fra gammel. Du er i din beste alder. Jeg hadde det helt fantastisk. Så ble jeg gift på nytt ... Neida, er lykkelig gift, men må jo si at jeg tenker tilbake på de årene der jeg ble alene med et smil om munnen. Det var ganske så fantastisk etter at jeg hadde grått ferdig. Jeg blomstret. Det håper jeg du også gjør. Det er spennende og nye muligheter til å skinne.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Ja , vet …. Verdens minst sexy tema kanskje … for deg. Men for meg er dette alvor 😅 Jeg er 35 år gammel kvinne med barn som nylig er skilt og prøver å gå videre. Jeg har vært sammen med mannen min i 13 år , så jeg er «utav» gamet og inni mitt hode er jeg gått ut på dato … iallefall fortsatt gift i mitt hode. Jeg hadde noen ONS før jeg traff mannen min , men da bodde jeg i storby, var student og levde livet dag for dag. Jeg sliter altså med å slå meg løs. Begynne å flørte , bli med noen hjem osv. jeg prater med menn på byen, men det stopper liksom der. Bare TANKEN på å våkne opp en annen plass eller våkne med en mann atmed meg hjemme gjør at jeg får helt angst. Tenk om noen kommer på døren min liksom…. Jeg er fortsatt attraktiv har jeg hørt , men kunne kanskje trengt å strammes litt opp her og det - og jeg skjønner jo at kroppen har endret seg siden jeg var tjue og fornøyd med meg selv… noen som har vært i samme situasjon , som kan boooooste meg litt ? 🤣 Anonymkode: 19b04...39c Mann 39. Ein dame på 35 som viser på kroppen att hun foreksmpel har barn er ingen minus. Eg ville sett på det som heilt naturleg,bare ver der deg selv å smil til verden. Få deg ein knulle kompis soppas han vil ha deg igjen å igjen så kommer selvtilliten tilbake. Og du MÅ ikkje overnatte med han. Anonymkode: d1b2f...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå