Gå til innhold

Hvorfor starter gutter med å snakke med meg lenge også blokker meg etter 2 uker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pratet med en fyr i over to uker og i dag ble jeg blokkert. Jeg har ikke sagt noe støtende og vi har pratet sammen daglig. Hvorfor blokker han meg plutselig nå?

Anonymkode: 78157...e83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. du er kjedelig og i løpet av samtalene med deg så finner han deg ikke interessant lenger

2. han har bekjente som kjenner deg og ønsker ikke gå videre

3. osv osv

Anonymkode: fa0e3...3a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det en del av dating-kulturen blitt? Orker man ikke mer, er det bare å blokke. Å blokke er feigt. Det er ofte konfliktskye folk som ikke tør å ta konfrontasjonen eller bryet med å avslutte.

siden dette er et gjentakende mønster, kan det være noe du sier eller gjør som får dem til å rygge..

Anonymkode: c3af6...618

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke pratet, bare svart på spørsmål uten å lure på noe som helst selv - som kvinner alltid gjør. Da blir mannen lei og går videre.

Anonymkode: 5e1cd...246

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har ikke pratet, bare svart på spørsmål uten å lure på noe som helst selv - som kvinner alltid gjør. Da blir mannen lei og går videre.

Jeg må si jeg lurte på masse og stilte masse spørsmål tilbake. Og slutt å generalisere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er ikke det en del av dating-kulturen blitt? Orker man ikke mer, er det bare å blokke. Å blokke er feigt. Det er ofte konfliktskye folk som ikke tør å ta konfrontasjonen eller bryet med å avslutte.

siden dette er et gjentakende mønster, kan det være noe du sier eller gjør som får dem til å rygge..

Anonymkode: c3af6...618

Det er ikke et gjentakende mønster skulle kanskje skrevet gutt slutter å skrive til meg i stedet for gutter.

AnonymBruker
Skrevet

Det som er litt rart er at han snakket så mye om folk som er useriøse på appen og hvor mye han mislikte kast og bruk kulturen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg må si jeg lurte på masse og stilte masse spørsmål tilbake. Og slutt å generalisere.

Du da? vinner ingen hjerter.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du da? vinner ingen hjerter.

Spurte spørsmål som jeg selv fant på. 

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert dukket opp ei mer interessant. Han var nok ikke helt keen i utgangspunktet, men holdt det gående med deg just in case ingenting bedre dukket opp. 

Anonymkode: 6a8ce...f0b

AnonymBruker
Skrevet

1. Du ble innpåsliten

2. Han fant ei annen mer interresant 

3. Han har dame. Som oppdaget at dere chattet og han måtte blokkere deg

Anonymkode: 8939c...482

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det som er litt rart er at han snakket så mye om folk som er useriøse på appen og hvor mye han mislikte kast og bruk kulturen. 

Da var han falsk i utgangspunktet og spilte et spill. Han vet at ‘bruk og kast’ kulturen i datinglivet er det verste damer vet, så dermed fortalte han deg det du ville høre. 

Trøst deg med at dere ikke gikk lengre. Da ville du følt deg enda mer dumpet og blitt enda mer såret. Og stakkars neste offer som kanskje må erfare dette😔

Anonymkode: 8939c...482

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...