AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Del Skrevet 11. juli 2022 Flere som gleder seg? Første bildet skal visst offentliggjøres i kveld, kl. 23.00 norsk tid. Av selveste president Biden 😃 Anonymkode: dd9d8...818 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyv1 Skrevet 12. juli 2022 #2 Del Skrevet 12. juli 2022 Her er det! Verdens eldste motiv! Slik så verdensrommet ut ca 200 millioner år etter Big Bang. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Del Skrevet 12. juli 2022 Flott! Og utsnittet er ikke større enn et sandkorn holdt på armlengdes avstand.. Helt utrolig! 😅 Anonymkode: dd9d8...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Del Skrevet 12. juli 2022 Herlig!! Helt tullete kanskje, men dette er en av grunnene til at jeg ønsker å holde meg i live så lenge som mulig -jeg vil være her for å se hva de kan klare å oppdage, både her på jorden og i verdensrommet i løpet av "min" tid. Det eneste jeg synes er skummelt er amerikanerne og andre, som vil ha farmasi-selskapene med opp, så de kan tjene penger på å bruke utenomjordiske funn til medisiner. Jeg er ikke helt i mot det, men er redd for at den kapitalistiske tankegangen skal overskygge annen viktig forskning. Legger med en eldre liten bonusvideo, det finnes også en nyere, og flere oppdateringer kommer nok etterhvert som vi finner ut mer evt. bosetter oss der ute. 😄 Anonymkode: 1e751...086 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. juli 2022 #5 Del Skrevet 14. juli 2022 On 7/12/2022 at 2:36 PM, Tyv1 said: Her er det! Verdens eldste motiv! Slik så verdensrommet ut ca 200 millioner år etter Big Bang. Så kult! On 7/12/2022 at 6:25 PM, AnonymBruker said: Anonymkode: 1e751...086 Fascinerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 12.7.2022 den 18.25): Herlig!! Helt tullete kanskje, men dette er en av grunnene til at jeg ønsker å holde meg i live så lenge som mulig -jeg vil være her for å se hva de kan klare å oppdage, både her på jorden og i verdensrommet i løpet av "min" tid. Det eneste jeg synes er skummelt er amerikanerne og andre, som vil ha farmasi-selskapene med opp, så de kan tjene penger på å bruke utenomjordiske funn til medisiner. Jeg er ikke helt i mot det, men er redd for at den kapitalistiske tankegangen skal overskygge annen viktig forskning. Legger med en eldre liten bonusvideo, det finnes også en nyere, og flere oppdateringer kommer nok etterhvert som vi finner ut mer evt. bosetter oss der ute. 😄 Anonymkode: 1e751...086 Ikke så rart. Farmasiindustrien sitter helt øverst i makthierarkiet. For å sette ting i perspektiv, WEF kontrollerer alle supermaktene; USA, Kina, Russland, EU, etc.. Men farmasiindustrien trekker i trådene til WEF. Anonymkode: 377a9...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå