Gå til innhold

Gleder meg til de første bildene fra James webb teleskopet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Flere som gleder seg? Første bildet skal visst offentliggjøres i kveld, kl. 23.00 norsk tid. Av selveste president Biden 😃

Anonymkode: dd9d8...818

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det! Verdens eldste motiv! Slik så verdensrommet ut ca 200 millioner år etter Big Bang.

image.png

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flott! Og utsnittet er ikke større enn et sandkorn holdt på armlengdes avstand.. Helt utrolig! 😅

Anonymkode: dd9d8...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herlig!!

Helt tullete kanskje, men dette er en av grunnene til at jeg ønsker å holde meg i live så lenge som mulig -jeg vil være her for å se hva de kan klare å oppdage, både her på jorden og i verdensrommet i løpet av "min" tid.

Det eneste jeg synes er skummelt er amerikanerne og andre, som vil ha farmasi-selskapene med opp, så de kan tjene penger på å bruke utenomjordiske funn til medisiner. Jeg er ikke helt i mot det, men er redd for at den kapitalistiske tankegangen skal overskygge annen viktig forskning.

Legger med en eldre liten bonusvideo, det finnes også en nyere, og flere oppdateringer kommer nok etterhvert som vi finner ut mer evt. bosetter oss der ute. 😄

Anonymkode: 1e751...086

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/12/2022 at 2:36 PM, Tyv1 said:

Her er det! Verdens eldste motiv! Slik så verdensrommet ut ca 200 millioner år etter Big Bang.

image.png

Så kult!

On 7/12/2022 at 6:25 PM, AnonymBruker said:

Fascinerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.7.2022 den 18.25):

Herlig!!

Helt tullete kanskje, men dette er en av grunnene til at jeg ønsker å holde meg i live så lenge som mulig -jeg vil være her for å se hva de kan klare å oppdage, både her på jorden og i verdensrommet i løpet av "min" tid.

Det eneste jeg synes er skummelt er amerikanerne og andre, som vil ha farmasi-selskapene med opp, så de kan tjene penger på å bruke utenomjordiske funn til medisiner. Jeg er ikke helt i mot det, men er redd for at den kapitalistiske tankegangen skal overskygge annen viktig forskning.

Legger med en eldre liten bonusvideo, det finnes også en nyere, og flere oppdateringer kommer nok etterhvert som vi finner ut mer evt. bosetter oss der ute. 😄

Ikke så rart. Farmasiindustrien sitter helt øverst i makthierarkiet.

For å sette ting i perspektiv, WEF kontrollerer alle supermaktene; USA, Kina, Russland, EU, etc.. Men farmasiindustrien trekker i trådene til WEF.

Anonymkode: 377a9...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...