Gå til innhold

Er det bare barn og ungdommer som kan gå med fargede gensere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakker ikke om knæsje gensere, men mer duse farger. Dus blå, dus grønn f. Eks? 

Anonymkode: d52b6...b39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og de over 80 år 

Anonymkode: eae90...aa6

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 6e2bf...275

AnonymBruker
Skrevet

Ja :sarkasme:

Anonymkode: 3791b...56e

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du prøver deg med å gå med farget genser og du ikke er rett i aldersgruppe, vil Genser-politiet bli varslet. Når du minst aner det, blir du lagt i bakken av et par Genser-politi, genseren blir beslaglagt og du får den ikke tilbake før du bikker 80 år.

Anonymkode: c91f4...712

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes egne politi for alle klestyper og stiler; for utfordrende klær, burka, kjerringklær, kulturtanteklær, bygdeklær, snobbeklær, svarte klær, glorete klær, de uten bh, de med bh og synlig bh-stropp, osv. Det er forbudt med klær, og det er ihvertfall forbudt å gå uten klær. Helst ikke vis deg ute blant folk rett og slett. Best å være hjemme, trygt bak lukkede gardiner.

... Men det driter jeg i. Jeg må da få lov til å være litt bad ass på noen områder i livet! :ler:

Anonymkode: 75fc0...442

• Liker 2
Gjest Ghostface
Skrevet

Nei. Jeg gjør det og er i slutten av trettiårene. Har mye svart så kjekt med litt farge, også.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det finnes egne politi for alle klestyper og stiler; for utfordrende klær, burka, kjerringklær, kulturtanteklær, bygdeklær, snobbeklær, svarte klær, glorete klær, de uten bh, de med bh og synlig bh-stropp, osv. Det er forbudt med klær, og det er ihvertfall forbudt å gå uten klær. Helst ikke vis deg ute blant folk rett og slett. Best å være hjemme, trygt bak lukkede gardiner.

... Men det driter jeg i. Jeg må da få lov til å være litt bad ass på noen områder i livet! :ler:

Anonymkode: 75fc0...442

Det aller sikreste er å være hjemme og naken bak de lukkede gardinene!

Anonymkode: c91f4...712

Skrevet

Hæ? 🙈 hva prater dere om? 

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Det er en regel jeg ikke har fått med meg, i hvert fall.

Skrevet

Hvor i all verden har den tanken kommet fra da, TS? Mener du at vi bare kan bruke hvite gensere?

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Jeg forstår ikke skal vi andre, bare gå i svart, hvit og grått, er det det du mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...