AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Snakker ikke om knæsje gensere, men mer duse farger. Dus blå, dus grønn f. Eks? Anonymkode: d52b6...b39
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #2 Skrevet 11. juli 2022 Ja, og de over 80 år Anonymkode: eae90...aa6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 Hvis du prøver deg med å gå med farget genser og du ikke er rett i aldersgruppe, vil Genser-politiet bli varslet. Når du minst aner det, blir du lagt i bakken av et par Genser-politi, genseren blir beslaglagt og du får den ikke tilbake før du bikker 80 år. Anonymkode: c91f4...712 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #6 Skrevet 11. juli 2022 Det finnes egne politi for alle klestyper og stiler; for utfordrende klær, burka, kjerringklær, kulturtanteklær, bygdeklær, snobbeklær, svarte klær, glorete klær, de uten bh, de med bh og synlig bh-stropp, osv. Det er forbudt med klær, og det er ihvertfall forbudt å gå uten klær. Helst ikke vis deg ute blant folk rett og slett. Best å være hjemme, trygt bak lukkede gardiner. ... Men det driter jeg i. Jeg må da få lov til å være litt bad ass på noen områder i livet! Anonymkode: 75fc0...442 2
Gjest Ghostface Skrevet 11. juli 2022 #7 Skrevet 11. juli 2022 Nei. Jeg gjør det og er i slutten av trettiårene. Har mye svart så kjekt med litt farge, også.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #8 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det finnes egne politi for alle klestyper og stiler; for utfordrende klær, burka, kjerringklær, kulturtanteklær, bygdeklær, snobbeklær, svarte klær, glorete klær, de uten bh, de med bh og synlig bh-stropp, osv. Det er forbudt med klær, og det er ihvertfall forbudt å gå uten klær. Helst ikke vis deg ute blant folk rett og slett. Best å være hjemme, trygt bak lukkede gardiner. ... Men det driter jeg i. Jeg må da få lov til å være litt bad ass på noen områder i livet! Anonymkode: 75fc0...442 Det aller sikreste er å være hjemme og naken bak de lukkede gardinene! Anonymkode: c91f4...712
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 11. juli 2022 #10 Skrevet 11. juli 2022 Det er en regel jeg ikke har fått med meg, i hvert fall.
Mezzosoprena Skrevet 11. juli 2022 #11 Skrevet 11. juli 2022 Hvor i all verden har den tanken kommet fra da, TS? Mener du at vi bare kan bruke hvite gensere? 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. juli 2022 #12 Skrevet 11. juli 2022 Jeg forstår ikke skal vi andre, bare gå i svart, hvit og grått, er det det du mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå