AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Som overskriften sier. Jeg har driti meg ut, igjen. Lang historie kort: Jeg ble betatt av en fyr etter noen ligg, som fra begges side kun var ment som det. Sporadisk kontakt mellom meg og han har ført til et håp om at det sku bli noe mer mellom oss. Jeg er så følsom, og åpen for mennesker, så vet at det er pga det. Jeg har aldri vært ærlig til han om mine følelser, nettopp fordi det kun var en flørt. Dette har ført til at jeg for det meste har kontakten han i fylla, og selvfølgelig bare pratet vås, og sunket enda lengre ned. Han fjernet meg nylig fra en SoMe plattform, noe jeg tilfeldig oppdager i fylla. Hva skjer? Jo jeg kontakter han i fylla. Jeg sa så mye unødvendig som jeg har dårlig samvittighet for. Sinne som jeg kunne holdt for meg selv. Hemmeligheter som jeg hadde bestemt meg for å tie om. Og nå får ikke sjelen min fred. Er det noen som har gode råd til hvordan komme seg over den angsten? Anonymkode: a301b...33f 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #2 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Som overskriften sier. Jeg har driti meg ut, igjen. Lang historie kort: Jeg ble betatt av en fyr etter noen ligg, som fra begges side kun var ment som det. Sporadisk kontakt mellom meg og han har ført til et håp om at det sku bli noe mer mellom oss. Jeg er så følsom, og åpen for mennesker, så vet at det er pga det. Jeg har aldri vært ærlig til han om mine følelser, nettopp fordi det kun var en flørt. Dette har ført til at jeg for det meste har kontakten han i fylla, og selvfølgelig bare pratet vås, og sunket enda lengre ned. Han fjernet meg nylig fra en SoMe plattform, noe jeg tilfeldig oppdager i fylla. Hva skjer? Jo jeg kontakter han i fylla. Jeg sa så mye unødvendig som jeg har dårlig samvittighet for. Sinne som jeg kunne holdt for meg selv. Hemmeligheter som jeg hadde bestemt meg for å tie om. Og nå får ikke sjelen min fred. Er det noen som har gode råd til hvordan komme seg over den angsten? Anonymkode: a301b...33f Gjort er gjort, spist er spist. Tenker alle driter seg ut en gang i blant. Kanskje prøve å glemme han, og istedet for å ta kontakt i fylla. Skriv heller dette på notater. Men ikke send noe til han.... prøv å tenk på andre ting. Har dere felles venner? Anonymkode: a75a5...7c9 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gjort er gjort, spist er spist. Tenker alle driter seg ut en gang i blant. Kanskje prøve å glemme han, og istedet for å ta kontakt i fylla. Skriv heller dette på notater. Men ikke send noe til han.... prøv å tenk på andre ting. Har dere felles venner? Anonymkode: a75a5...7c9 Alle driter seg ut i blant.. men dette fenomenet har jo vært ganske gjentakende. Som jeg skjemmes!! Og mest av alt at jeg bare ikke kunne vært tøff nok til å si det jeg følte i edru tilstand. Disse handlingene har ført meg til en versjon av meg selv som jeg ikke kjenner igjen. Det skal sies at jeg var i et usunt vennskap den samme perioden, som drog meg mer ned enn opp. Mine nærmeste venner merket også at jeg endret meg. Nå er det kapittel og livet har gått videre. Vi har felles bekjente, men jeg har ingen kontakt med dem. Har prøvd å skrive litt notater, men det hjelper jo lite når jeg fordi om klarer å tabbe meg ut. Anonymkode: a301b...33f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er det noen som har gode råd til hvordan komme seg over den angsten? Har du prøvd å onanere? Anonymkode: 04ab5...0eb
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 Slutt å drikke så du ikke blir full nå en periode fremover. Sparer du deg selv for slike ting. Hadde nok vært bedre om du sa alt dette i edru tilstand selv om det ikke har gått veien så hadde du fremstått som ærlig og likefrem om ikke annet. Men som andre sier..gjort er gjort. Fortiden får du ikke gjort noe med. Men fra nå av kan du gjøre noe... slette han fra alle platformer. Unngå drikking og ting som trigger deg til å gjøre dumme ting. Slapp av og gjør noe morsomt som ikke innbefatter menn en periode . Livet er mer enn bare mannfolk. Anonymkode: f3b11...0a0 2
herzeleid Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 Tenker det viktigste er å si unnskyld, om en har oppført seg dårlig, og så gå videre.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Du forteller du er følsom og åpen for mennesker, og at du derfor blir betatt og håper på noe mer. Følelsene dine viser hva du egentlig ønsker og trenger, og så renner de over i blant. Kanskje et elsker-/fuckfriend-forhold ikke er det helt rette for deg? Kanskje du heller bør søke et mer seriøst forhold med noen som vil det samme? Gjør det også til en absolutt regel å aldri, ALDRI, sende meldinger i fylla. Anonymkode: 9b575...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå