Gå til innhold

Slanking, bryllup... og kyssesyken

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det siste 1,5 året har jeg gjennomgått en livsstilsendring hvor jeg har gått fra å være skikkelig sofagris på 90+ kg, til å elske trening og aktivitet. Har blitt nærmest avhengig av treningsapper og aktivitet, fylle hjulene på Apple watch osv. Den ekstra aktiviteten gjorde i seg selv at jeg gikk ned 5-7 kg.

Siden slutten av mai la jeg inn et ekstra element. Jeg skal gifte meg i høst og ville gjerne bli kvitt noen kg til, så har telt kalorier, og så langt har jeg gått ned 5-6 kg til på det. 

Og nå kom nyheten, kyssesyken. Det forklarer hvorfor matlyst og energi har vært fraværende de siste dagene... har liksom vært for første gang på 1,5 år at jeg ikke har prioritert trening. 

Så nå lurer jeg litt på hvordan jeg skal gripe dette an.. Førsteprioritet blir å legge slanking og trening på hylla og prioritere hvile og det jeg måtte få i meg av mat. Men hvordan skal jeg gjøre det samtidig som jeg ikke ødelegge det jeg har jobbet for... er jo dette bryllupet mitt også som jeg har lyst til å føle meg vel i. Jeg er litt redd for at nå som jeg nok bør ta meg litt i nakkeskinnet og overse vanene, skal alt skli litt for mye ut sånn at jeg ikke kommer meg tilbake igjen..

Er ikke helt sikker på om dette ble forståelig... men om det ble det, noen som har noe tips?

Anonymkode: 55123...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...