Gå til innhold

Har noen klart å gå ned 8-10 kilo på 10 uker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger det pga operasjon i høst. Hvordan klarte du å gå ned 1 kg i uka?

Anonymkode: 6a6c3...b68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

100% hjemmelaget mat, 1200kcal om dagen fordelt på 2 måltider. Spiste nesten bare grønnsaker

Anonymkode: be846...3bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja har gjort det nå, levd på lavkarbo, og telt kalorier. Spist mye kylling og egg og salater for å si det sånn 😅

Anonymkode: e273b...d79

• Liker 4
Gjest lurven
Skrevet

Har gått ned 9 kilo på 10 uker. Mest ved å kutte kraftig ned på mat med karbohydrater, men også ved å spise litt mindre enn vanlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja har gjort det nå, levd på lavkarbo, og telt kalorier. Spist mye kylling og egg og salater for å si det sånn 😅

Anonymkode: e273b...d79

Samme her :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ned så mye på grunn av mindre matinntak. Det å kjenne på ekstra sultfølelse er vanlig og er et tegn på at kroppen trenger tid på å venne seg til mindre mat, så det er ikke nødvendigvis behov for å spise hver gang man kjenner på sult. Hold deg til strukturerte måltider og unngå å spise mellom. 

Anonymkode: 52201...2bd

Skrevet

Ja, da jeg var yngre og forbrenningen funka. Blodtypedietten brukte jeg da. 10 kg på 10 uker. Aldri vært så tynn før eller senere. 

AnonymBruker
Skrevet

Gikk ned 33kg på 12 uker en gang😅

Anonymkode: 949cf...7b1

Skrevet

Spise masse grønnsaker med fiber og rent kjøtt/fisk, samt sørge for å være i aktivitet, så går det som en drøm.

Skrevet

Du klarer det ved å ha stort nok kaloriunderskudd. Pass samtidig på å få i deg riktig mat, dvs rent kjøtt/fisk, grønnsaker, magre melkeprodukter, knekkebrød, og nok vann. 
Ville prøvd å ligge på mellom 1000 og 1200 kalorier hver dag. 
i tillegg er det smart å bevege seg mer, men maten er 80% av vektnedgangen.

lykke til!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...