Gå til innhold

Sende med bilde av meg og barnet til far?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Barnet skal til far. Kan jeg sende med bilde av oss to til far? eller blir det rart? Det burde vel far og fars familie godta?

Anonymkode: 6194a...56d

Kan det ha noe å si? Du er jo mor til barnet? Har dere plutselig blitt helt fremmede for hverandre og har barn sammen? Snålt syns jeg da. 

Anonymkode: 8aea5...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Barnet skal til far. Kan jeg sende med bilde av oss to til far? eller blir det rart? Det burde vel far og fars familie godta?

Anonymkode: 6194a...56d

Er det du eller barnet som ønsker å sende med bilde? 

Anonymkode: ff94d...290

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det du eller barnet som ønsker å sende med bilde? 

Anonymkode: ff94d...290

Tipper hun har spurt barnet om det ikke hadde vært funt med et bilde av de to som hun kan ha hos far. Varnet sier ja, det hadde vært koselig. 

Det offisielle blir derfor at barnet har spurt mamma om hun hun kan ta med bilde av de to til pappa. 

Anonymkode: 5841b...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stesønn hadde flere bilder av mor. Oftest på rommet sitt, men også i album vi har i oppholdsrom. Null problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tipper hun har spurt barnet om det ikke hadde vært funt med et bilde av de to som hun kan ha hos far. Varnet sier ja, det hadde vært koselig. 

Det offisielle blir derfor at barnet har spurt mamma om hun hun kan ta med bilde av de to til pappa. 

Anonymkode: 5841b...df3

Tullkjerring. Helt naturlig at barnet i noen perioder vil ha med bilde av mor og ev søsken. Kan da umulig være mulig å lage styr av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...