Gå til innhold

Sende med bilde av meg og barnet til far?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Barnet skal til far. Kan jeg sende med bilde av oss to til far? eller blir det rart? Det burde vel far og fars familie godta?

Anonymkode: 6194a...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er bildet ment som en gave til far? Kanskje litt rart.

Er bildet ment til barnet? Ikke rart og ikke noe som må godkjennes av noen andre enn barnet selv.

Anonymkode: 747fb...d8e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samboeren min har en liten gutt fra før, han er her titt og stadig. Vi har leget et eget album til han, og der er også bilder av mamman hans, jeg synes det er fint og helt naturlig. Om du ønsker og sende med bilde gjør du det  :)

Anonymkode: 57ac0...608

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Barnet skal til far. Kan jeg sende med bilde av oss to til far? eller blir det rart? Det burde vel far og fars familie godta?

Hva i all verden skulle dette være godt for?

Anonymkode: 5841b...df3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du, dette bildet… er det et du ser skikkelig smashing på eller? Jeg mener siden det er så viktig for deg å sende det med til far? 🤣

Anonymkode: a690d...20e

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har bilde av barnet og eksmannen på barnets rom. Nå fikk vi det riktignok ikke av far da. Barnet liker veldig godt å se på bilder av seg med andre i familien, så har laget en liten bildevegg på ene klesskapdøren

Anonymkode: a025e...e57

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er rart. Du og far er de som betyr mest for barnet. Har han eget soverom til ungen? Jeg har f.eks ordnet bildet på soverommet av far og barn til sønnen min.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mango skrev (5 minutter siden):

Syns ikke det er rart. Du og far er de som betyr mest for barnet. Har han eget soverom til ungen? Jeg har f.eks ordnet bildet på soverommet av far og barn til sønnen min.

Men hadde det ikke vært litt rart hvis det var faren som hadde ordnet det på sønnens rom hjemme hos deg? 

Anonymkode: 02e74...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hadde det ikke vært litt rart hvis det var faren som hadde ordnet det på sønnens rom hjemme hos deg? 

Anonymkode: 02e74...5ba

Personlig så hadde nok ikke jeg stusset så mye over det. Hadde nok bare tenkt at faren ønsker å være en liten den av livet her også, på et vis (om det gir mening?).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det blir rart! Hadde far ønsket bilde av deg og barnet så hadde han vel fikset det selv? 
Hvorfor vil du dette? 

Anonymkode: cdc68...23b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Syns det er fint å ha bilder av den andre forelderen hos hverandre. Da blir ikke livet hos mor adskilt fra far og vice versa. 

Men jeg har ikke vært i samme situasjon da😅 ville bare si at det hørtes ut som en fin tanke!

Anonymkode: d5998...6de

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har barnet med seg bilde av seg og far når han er hos deg? 

Anonymkode: 95cb0...e8d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg jobber i barnehage. 
Alle barn under 4 år har et hus på veggen med bilder av foreldre, søsken, kjæledyr og det som betyr mest i livet deres. Dette for at de kan se på huset sitt sammen med en voksen eller alene eller med andre barn når savnet blir for stort. 
Kjempelurt ts at du sender med et bilde 

Anonymkode: 1212d...744

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Min mann sin datter har brudebilde av foreldrene på rommet sitt, har aldri brydd meg. Er jo en del av hun tenker jeg. 

Så helt greit mener jeg ts. 

Anonymkode: 2058e...fd6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss hadde barna bilde av seg og far på sine rom hos meg og motsatt hos han, ingen som reagerte på dette.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tviler på at et bilde forsterker noe samhold altså. Kanskje det heller forsterker et savn. Jeg hadde syntes det var meget spesielt om mor/far hadde sendt med et bilde hit. Kanskje ledd litt inni meg. Der igjen har vi heller ingen problemer med å prate om mamma/pappa, ei heller ringe dem om savnet skulle melde seg. Men et bilde? Det tror jeg ikke 6 åringen hadde brydd seg mer om enn akkurat i øyeblikket det fikk det😂

Anonymkode: f0be9...cd0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ny mann, men likevel har vi mange bilder av far og barna hjemme ☺

Anonymkode: 05a57...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...