AnonymBruker 42 Skrevet 11. juli 2022 #21 Del Skrevet 11. juli 2022 Går ut ifra at du er ganske ung (mtp. "bÆdæzz"-kommenteren ) og at du ikke vært på kÅnsær med favorittene dine. Har iaf. inntrykk av at det myyyyyye damer på alt av metal/ hardrÅck greier (kanskje flertall) 🤔 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #22 Del Skrevet 11. juli 2022 Nei du er langt i fra alene om å være slik. Har vært slik jeg også i tenårene og i 20-30 årene. Anonymkode: 67419...8f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 11. juli 2022 #23 Del Skrevet 11. juli 2022 (endret) Ne jeg gjør det hele tiden. Hører ofte på heavy rock og black metal. Det er ikke bare for mannfolk. Endret 12. juli 2022 av Ghostface Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 11. juli 2022 #24 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker 42 skrev (6 minutter siden): Går ut ifra at du er ganske ung (mtp. "bÆdæzz"-kommenteren ) og at du ikke vært på kÅnsær med favorittene dine. Har iaf. inntrykk av at det myyyyyye damer på alt av metal/ hardrÅck greier (kanskje flertall) 🤔 Jeg er 40+ og liker uttrykket «badass». For meg handler det om å drite i hva andre måtte mene om meg. Måtte bli over 30 før jeg våget være meg selv. Og ja, jeg liker også rock/metal 🤘 Selv om mitt utseende er langt unna Ts sitt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #25 Del Skrevet 11. juli 2022 Du er verken rar eller sær. Jeg er en kvinne på 26 år som hører på black, power og folk metal og hard rock😊 Har et par band t-skjorter som jeg bruker av og til. Og min svarte skinnjakke som har flere button badge på seg. Jeg har også vært på en del konserter her i byen, og en del på festivaler (Tons Of Rock og Trondheim Rocks). Anonymkode: fc690...ced 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #26 Del Skrevet 11. juli 2022 Du er ikke rar. Jeg er selv kvinne og digger rock/heavy metal😊 Har hørt at jeg hører på «drit» jeg også, men det driter jeg i🙈 Anonymkode: 70cba...764 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 11. juli 2022 #27 Del Skrevet 11. juli 2022 MyMichelle skrev (38 minutter siden): Jeg er 40+ og liker uttrykket «badass». For meg handler det om å drite i hva andre måtte mene om meg. Måtte bli over 30 før jeg våget være meg selv. Og ja, jeg liker også rock/metal 🤘 Selv om mitt utseende er langt unna Ts sitt. Du skal få "lov" å like uttrykket, og det er "lov" å være ett.stk selv (evt. deg selv) også, men personlig tror det er svært få damer/menn over 18 som vil beskrive seg selv som en med "badass-look" fordi man kliner på seg litt sminke og neglelakk. Om man er vaaksen så har man vel observert publiken på kånsær, utestellen och sådærr oxo, og da vet man jo hvor mange damer som liker den slags. Kan selvsagt ta feil, og TS like "gammel" som deg, (evt. meg), og at jeg har blandet menn med damer, da det gjerne er mye kasting på langt hår, og hele stede lukter blomsterbalsam&shampooo. Bare en aldri så liten digresjhÅnn, og ett lite spørsmålstegn ved alder her, altså 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 11. juli 2022 #28 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker 42 skrev (10 minutter siden): Du skal få "lov" å like uttrykket, og det er "lov" å være ett.stk selv (evt. deg selv) også, men personlig tror det er svært få damer/menn over 18 som vil beskrive seg selv som en med "badass-look" fordi man kliner på seg litt sminke og neglelakk. Om man er vaaksen så har man vel observert publiken på kånsær, utestellen och sådærr oxo, og da vet man jo hvor mange damer som liker den slags. Kan selvsagt ta feil, og TS like "gammel" som deg, (evt. meg), og at jeg har blandet menn med damer, da det gjerne er mye kasting på langt hår, og hele stede lukter blomsterbalsam&shampooo. Bare en aldri så liten digresjhÅnn, og ett lite spørsmålstegn ved alder her, altså Ja 😄 På den andre siden så er det enn viss gitarist som er mye eldre enn meg, men fortsatt bruker skoleuniform 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. juli 2022 #29 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ei jente som elsker og høre på tung rock øynene mine er svart som skygge og jeg lakker neglene mine med både sort og rød neglelakk, da jeg syns dette gir meg en bad ass "look" men ikke alle vennene mine forstår hvorfor jeg hører på sånn "drittmusikk" er jeg rar? er jeg en sånn "særing"?. Anonymkode: 77cb3...1f8 Du er ikke sær, du er kul 👍👍👍👍 Hilsen halvgammel heavyfyr 😅😀😀 Lenge siden min svartkledde periode men angrer ingenting!!!😀😀😀 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #30 Del Skrevet 11. juli 2022 Rent musikalsk så er mye av metal på høyde og kanskje bedre enn den "intellektuelle" klassiske musikken, jeg er veldig glad i metal fra 80 og 90 tallet selv og mye av den musikken jeg synes var for hard den gangen liker jeg bare mer og mer. Nå går det mye i WASP, Accept og Judas Priest men jeg oppdager stadig ny musikk. Anbefaler også serien Helvete på NRK, den handler om norsk svartrock og er veldig bra. https://tv.nrk.no/serie/helvete Anonymkode: d879e...66d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #31 Del Skrevet 12. juli 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Eller liker å bruke genser? Anonymkode: 42922...2b0 Mann med genser az, rødt flagg! Anonymkode: 11dba...cd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #32 Del Skrevet 12. juli 2022 Velkommen etter. Anonymkode: 9ef8a...0fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. juli 2022 #33 Del Skrevet 14. juli 2022 Tråden er ryddet for brudd på følgende regel: Sitat Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen. Perelandra, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #34 Del Skrevet 14. juli 2022 Hørt på hardrock bestandig. Er blond og har alltid kledd meg pent og normalt. Kan fint høre på annen musikk også, men skal jeg ha ut litt gruff, få litt futt, så er det metal som gjelder. Er forøvrig over 50 år nå 😄 Alt er normalt innen musikksmak, ikke alle kler seg eller ter seg, på en spesiell måte for å like en spesiell type musikk.. noen gjør, men langtfra flertallet. Anonymkode: 27ad2...170 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #35 Del Skrevet 24. juli 2022 Kanskje du definerer deg som ikke binær? For kvinner liker vel ikke sånn musikk. Anonymkode: 27add...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2022 #36 Del Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 24.7.2022 den 9.52): Kanskje du definerer deg som ikke binær? For kvinner liker vel ikke sånn musikk. Anonymkode: 27add...65e Atte hæ!? Man what MANGE kvinner som hører på sånn musikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 28. juli 2022 #37 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 24.7.2022 den 9.52): Kanskje du definerer deg som ikke binær? For kvinner liker vel ikke sånn musikk. Anonymkode: 27add...65e Excuse you? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockmom Skrevet 10. september 2024 #38 Del Skrevet 10. september 2024 Kvinne 46, er fremdeles naturlig for meg å tilhøre dette miljøet🤘🔥 Kan tenkes at hardrock holder deg ung-de færreste tror jeg er over 33 og her er det ingen spor av botox eller lignende😁😅 Så kos deg med musikken og folka du, finnes ikke bedre🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 10. september 2024 #39 Del Skrevet 10. september 2024 Det tycker jag verkligen inte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #40 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (På 11.7.2022 den 19.54): Ramones på Chateau Neuf, knallkonsert i 1990. Vært så heldig å fått oppleve mange av de store "dinosaurene" som virkelig hadde konserter Anonymkode: a4194...06e Hva har dette med trådens tema å gjøre? Anonymkode: 1b350...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå