AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Del Skrevet 11. juli 2022 Jeg er ei jente som elsker og høre på tung rock øynene mine er svart som skygge og jeg lakker neglene mine med både sort og rød neglelakk, da jeg syns dette gir meg en bad ass "look" men ikke alle vennene mine forstår hvorfor jeg hører på sånn "drittmusikk" er jeg rar? er jeg en sånn "særing"?. Anonymkode: 77cb3...1f8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #2 Del Skrevet 11. juli 2022 Du vet nok selv at det er mange som deg. Anonymkode: a772a...106 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Del Skrevet 11. juli 2022 Aldri hørt om før Anonymkode: be4d6...569 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Del Skrevet 11. juli 2022 Du er nok ikke gamle jenta? Jeg begynte selv på «den svarte linjen» da jeg var 14-15 år. Kledde, sminket og farget hår ravnsvart frem til jeg var godt over 20. Stilen ble da byttet ut med en mer voksen stil tilpasset arbeidslivet, men musikken er fremdeles med meg 🤘🏼 Du er nok litt rar og sær, men har på følelsen at du vil være det. Du har nok både lest Nemi og hørt og Tons of Rock festivalen. Velkommen til den mørke siden 😄 Anonymkode: cfe47...760 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. juli 2022 #5 Del Skrevet 11. juli 2022 Nei, ingenting rart med det. 🤘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #6 Del Skrevet 11. juli 2022 Rar? Særing? Nei, det er du virkelig ikke, selv om enkelte kan mene det. Jeg er godt voksen selv og hører fortsatt på heavy(+ alt mulig annet) slik jeg har gjort i alle år. Jeg har en ung datter som sier hun er så glad for at hun fikk høre all slags musikk da hun vokste opp, hun og vennene hennes pleide å låne CD-ene mine da de var yngre, og nå nylig var hun på Tons of Rock og sa etterpå det var DEN BESTE OPPLEVELSEN. Vær deg selv ts, keep on rocking! Anonymkode: 3feff...115 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #7 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er ei jente som elsker og høre på tung rock øynene mine er svart som skygge og jeg lakker neglene mine med både sort og rød neglelakk, da jeg syns dette gir meg en bad ass "look" men ikke alle vennene mine forstår hvorfor jeg hører på sånn "drittmusikk" er jeg rar? er jeg en sånn "særing"?. Anonymkode: 77cb3...1f8 Du er hvertfall ikke "bad ass" selv om du sminker deg som et sirkus. Men hør på hva du vil, metal er kult det. Anonymkode: a4515...d43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #8 Del Skrevet 11. juli 2022 Ingenting rart med det vel! Jeg er kvinne og elsker rock og heavy metal selv, men klær meg ganske vanlig da. Har også spilt elgitar i noen år nå. Rock on!😀🤘 Anonymkode: b6e04...d22 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #9 Del Skrevet 11. juli 2022 Jeg er ei dame i tidlig 30 årene og har hørt på rock og metal i snart 20 år. Er ferdig med den mørkeste perioden med svart hår,sminke osv for lengst, men bruker fortsatt band t-skjorter og militærbukser. Anonymkode: d7bb7...dfb 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #10 Del Skrevet 11. juli 2022 Anonymkode: 44830...b20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 11. juli 2022 #11 Del Skrevet 11. juli 2022 Nja, det er kanskje litt uvanlig. Og noen vil kanskje se på det som «rart». Men, det er jo ikke sånn at oppegående mennesker ler av deg - rart. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #12 Del Skrevet 11. juli 2022 AllahBallah skrev (2 minutter siden): Nja, det er kanskje litt uvanlig. Og noen vil kanskje se på det som «rart». Men, det er jo ikke sånn at oppegående mennesker ler av deg - rart. Uvanlig er det jo ikke. Anonymkode: 7e65d...8d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pissmaur Skrevet 11. juli 2022 #13 Del Skrevet 11. juli 2022 Looooool 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 11. juli 2022 #14 Del Skrevet 11. juli 2022 Nei, egentlig trodde jeg at det var lenge siden folk tenkte sånn. Opplevde det litt da jeg var yngre, men det er ganske mange år siden. Jeg begynte å høre på det da jeg var 16 og jeg er nå 40 år. Men tror ikke at det er uvanlig å være ung og tro at man er spesiell og rar fordi man ikke gjør det majoriteten gjør. Det er nok tanker mange har hatt som ung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #15 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er ei jente som elsker og høre på tung rock øynene mine er svart som skygge og jeg lakker neglene mine med både sort og rød neglelakk, da jeg syns dette gir meg en bad ass "look" men ikke alle vennene mine forstår hvorfor jeg hører på sånn "drittmusikk" er jeg rar? er jeg en sånn "særing"?. Anonymkode: 77cb3...1f8 Jeg er lysblond og forfengelig og kler meg feminint, men likevel elsker jeg hardrock. Ikke noe mer givende enn å svinge med håret til hard metal 😍 Anonymkode: 021b9...64d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #16 Del Skrevet 11. juli 2022 Hvorfor i alle dager skal det være rart? Er det rart om en mann liker å lage mat? Eller liker å bruke genser? Anonymkode: 42922...2b0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #17 Del Skrevet 11. juli 2022 Jeg hører fortsatt på ungdomsheltene som var Motorhead, AC/DC, Iron Maiden, Accept og Black Sabbath innimellom, selv om det har roet seg. Deep Purple, Led Zeppelin og de fra 70-tallet er mer melodiøst enn heavy for meg, men fortsatt favoritter. Og jeg er godt over et halvt århundre Sorte klær, sort lang frakk og naglebelter har jeg lagt vekk, og musikksmaken har utvidet seg, men god musikk har ingen alder. Kos deg med musikken og tilhørende klesstil Anonymkode: a4194...06e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #18 Del Skrevet 11. juli 2022 Helt normalt. Jeg likdr heavy metal, men kler meg ganske streit nå. Er 35 år og jobber på kontor. Anonymkode: be149...e7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #19 Del Skrevet 11. juli 2022 Ramones på Chateau Neuf, knallkonsert i 1990. Vært så heldig å fått oppleve mange av de store "dinosaurene" som virkelig hadde konserter Anonymkode: a4194...06e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #20 Del Skrevet 11. juli 2022 Nei du er ikke rar. Dra på rockefestivaler, så ser du hvor mange jenter det er der. Det er også blitt flere jenter som er med i metalband. Jeg var på Sweden Rock i år. Så ikke ut for meg at det var flere gutter/menn enn jenter/kvinner. Alderen var fra tenåring til 60+ Noen med som sminke som du, noen jenter med «influenserutseende», og andre vanlige. Hilsen ei dame i Guns N’ Roses bikerjakke. Anonymkode: 9c84f...17d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå