Gå til innhold

Jeg skal snart til angstavdelingen på Modum Bad. Noen som har vært der?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg gruer meg veldig, men håper jeg blir bedre av det!

Er det noen her som har vært på angstavdelingen på Modum, eller på andre avdelinger der som kan fortelle litt? Ble du bedre?

Anonymkode: ec6e3...a23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjent en som var der. Hun ble bedre. Jeg vet dessverre ikke mer, for hun fortalte ikke så mye om det. Bare at det var bra for henne.

Skrevet

Veldig mange med angst bare drømmer om å få bli behandlet hos Modum bad!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjenner jeg gruer meg veldig, men håper jeg blir bedre av det!

Er det noen her som har vært på angstavdelingen på Modum, eller på andre avdelinger der som kan fortelle litt? Ble du bedre?

Anonymkode: ec6e3...a23

Men har du noe funksjonssvikt av angsten din nå da? For noen må bare leve med det de kaller angst og så lenge den ikke hindrer deg i livet på de viktige områdene som at du ikke kan jobbe eller være sosial eller tør å gå ut døra så er det lite vits. 

Anonymkode: 85748...bc3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Men har du noe funksjonssvikt av angsten din nå da? For noen må bare leve med det de kaller angst og så lenge den ikke hindrer deg i livet på de viktige områdene som at du ikke kan jobbe eller være sosial eller tør å gå ut døra så er det lite vits. 

Anonymkode: 85748...bc3

Selvsagt har TS funksjonssvikt. Å få plass på Modum Bad er ikke noe man får bare ved lette angstlidelser 🙃🙃

Anonymkode: 5805b...2e9

AnonymBruker
Skrevet
Jøyemeg skrev (2 timer siden):

Veldig mange med angst bare drømmer om å få bli behandlet hos Modum bad!

Jeg drømmer ikke om det 

Anonymkode: 0a6db...794

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg drømmer ikke om det 

Da er du en som faller utenfor veldig mange. Derfor jeg ikke kunne skrive alle sammen i hele Norge som har angst 🤗

AnonymBruker
Skrevet
Jøyemeg skrev (57 minutter siden):

Da er du en som faller utenfor veldig mange. Derfor jeg ikke kunne skrive alle sammen i hele Norge som har angst 🤗

Angst er noe svineri.. skjønner ikke at kroppen vår sender ut panikk når vi ikke er i fare. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Angst er noe svineri.. skjønner ikke at kroppen vår sender ut panikk når vi ikke er i fare. 

Enig!

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne komt på Modum bad, da min angst har vært/er invalidiserende. Men er for redd for å treffe noen kjente🤣😅

Anonymkode: 6ef11...33d

AnonymBruker
Skrevet

Du er heldig som har fått innpass der! Se på det som en mulighet til å møte noen som kan hjelpe deg til å få det godt ❤️
Det er lov til å grue seg, men det er ikke farlig. Kanskje blir dette starten på er nytt liv!

Anonymkode: 9c83c...17f

AnonymBruker
Skrevet

Forstår så godt at du gruer deg, men kan love at du er i trygge hender der. Fantastisk flinke folk og et godt sted å være når man har det vanskelig. 

Har vært der og her enda en vei å gå, så skal tilbake for en runde til. Men det har uten tvil vært til hjelp! :-) 

Deler gjerne erfaringer, er det noe spesielt du vil vite? 

Anonymkode: c5a86...c14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...