Gjest miiimi Skrevet 17. november 2005 #1 Skrevet 17. november 2005 n dere isofall fortelle om hvordan det var? Annerledes? Slitsomt? osv..
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #2 Skrevet 17. november 2005 Slitsomt. Kjendiser er jevnt over VELDIG selvopptatte og ofte ikke så rent lite paranoide.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #3 Skrevet 17. november 2005 Har du og fått SMS fra Riise? :grine2: Det er hyggelig om du er interessert i fobball eller Ferrari
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #4 Skrevet 17. november 2005 Kommer an på hva man legger i ordet kjendis... Men generelt kan man nok si at de er... Sjokkerende; HELT vanlige mennesker
Gjest Bellatrix Skrevet 17. november 2005 #5 Skrevet 17. november 2005 Kjendiser er vel som alle andre, forskjellige.
Gjest lilletroll Skrevet 17. november 2005 #6 Skrevet 17. november 2005 Kjendiser er vel som alle andre, forskjellige. ←
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 17. november 2005 #7 Skrevet 17. november 2005 Joda, klart de er vanlige mennesker, men jeg tenkte på omstendighetene jeg.. Er det5 mer stress å date en som er mye i media? (Klart det er, men hvordan/hvorfor?) Med kjendis tenker jeg som norsk.. Da fex artist, landslagsspiller, film-stjerne ol.
Gjest jente19aar_ Skrevet 17. november 2005 #8 Skrevet 17. november 2005 har selv datet en kjendis jeg. det var ikke for meg. generelt sett syns jeg at kjenidiser passer best med kjendiser. en kjendis har så mye annet å gjøre og å tenke på enn hva vi andre har. sånn er det bare...dessverre,
Gjest Gamle Alex Skrevet 17. november 2005 #9 Skrevet 17. november 2005 Hva kvalifiserer egentlig en kjendis ?
missluna Skrevet 17. november 2005 #10 Skrevet 17. november 2005 Hva kvalifiserer egentlig en kjendis ? ← En som er mye i media vil jeg tro?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #11 Skrevet 17. november 2005 Hva kvalifiserer egentlig en kjendis ? ← I dette tilfellet var det landslagsspiller (antar i fotball, curlig er liksom ikke like hett), artist og filmstjerne... Da har ikke jeg datet en kjendis
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #12 Skrevet 17. november 2005 Jeg har ikke datet noen kjendis, men i "beste fall" en b-kjendis (fast ansatt i et lite sett tv-program?). Greit nok, han er en helt vanlig, hyggelig fyr. Kjenner flere (noen) som er/har vært sammen med kjendiser i mer samme kategori som nevnes her. Mitt inntrykk er at den største ulempen er om personen er veldig opptatt - reising/turneer, minglefester, jobb osv. Men man trenger jo ikke være kjendis for å være travel heller...
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #13 Skrevet 17. november 2005 Er det Sven O som er på hugget igjen :grine2:
silkestrå Skrevet 17. november 2005 #14 Skrevet 17. november 2005 Jeg var lenge sammen med en mann som ble litt kjendis etter at vi hadde møtt hverandre. Jeg skriver litt kjendis, fordi det nok ikke er så mange her som har hørt om han, men her i distriktet, og enkelte andre miljø, er vet de fleste hvem han er. Jeg opplevde det aldri som noe problem at han var kjent. Etter at det ble slutt har jeg imidlertid fått merke at det ikke er godt å ha kjærlighets sorg over en person som er mye i media og som mange har en mening om. Det er vondt å høre den man fortsatt elsker, men ikke lenger er sammen med, synge på radioen, eller opptre på TV. Det er først nå jeg merker at det er en stor ulempe at han er kjent.... Livet mitt hadde vært lettere nå hvis han var "hvem som helst".
Gjest TomKrus Skrevet 18. november 2005 #15 Skrevet 18. november 2005 Sikkert det samme som å date en neger. Det avhenger av personen.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #16 Skrevet 18. november 2005 Rart det der med kvinner og kjendiser. Jeg mener, Rune Rudberg har harvet over 1000-vis av kvinnfolk, bare fordi han synger i danseband? Nei, kvinnfolk er rare. Statisktisk sett har en av kvinnene her inne lagt seg på rygg for Rune Rudberg, og det er ganske ekkelt å tenkte på!
Gjest TomKrus Skrevet 18. november 2005 #17 Skrevet 18. november 2005 Rart det der med kvinner og kjendiser. Jeg mener, Rune Rudberg har harvet over 1000-vis av kvinnfolk, bare fordi han synger i danseband? Nei, kvinnfolk er rare. Statisktisk sett har en av kvinnene her inne lagt seg på rygg for Rune Rudberg, og det er ganske ekkelt å tenkte på! ← Synes nå Rudbergs kvalitetskrav til en hyrdestund også er merkelig...
Gjest Dixie i.i Skrevet 18. november 2005 #18 Skrevet 18. november 2005 Jeg har datet et par "kjendiser". Begge profilerte fotballspillere. Den ene var helt normal, superhyggelig og en ordentlig gutt.. Han andre var mest opptatt av hvor mye penger han tjente, hvor mye penger han skulle komme til å tjene, hvordan håret så ut og hvordan bil han skulle kjøpe seg... Og hvor fett det hadde blitt om jeg kom å besøkte han i han nye utenlandske kubb... Den ene traff jeg en stund, den andre et par ganger. Gjett hvem jeg traff igjen....
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 18. november 2005 #20 Skrevet 18. november 2005 Takk for alle svar Det er en av gutta på fotball-landslaget det er snakk om. Han virker utrolig hyggelig og jordnær. Det er ikke selve _han_ jeg begymrer meg for, men media og sånn... Vil det bli fort oppstuss osv? Han er mye i media allerede, og om han hadde fått seg kjæreste så hadde det nok blitt skriverier av det også.. (se og hør ol..) For dere som har datet "kjendiser", har det vært irriterende med media og fans ol?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå