AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Kan noen hjelpe? Jeg står helt fast, og finner ikke ut av det. Dette er en bok jeg leste for en del år siden, kanskje rundt 2000. Jeg lånte den på skolens bibliotek og det var en samling av flere korte historier. Alle var på norsk. Som jeg husker det var det flere historier som fremstilte dyreplageri/ dyrenes lidelser fra dyrets perspektiv. En av historiene var om en rev som gikk i en revesaks på vinteren. Historien fulgte reven frem til den døde, og siste setningen husker jeg som veldig trist «… det siste han så var den røde snøen». Kan det ringe en bjelle hos noen? Anonymkode: e1c2a...85d
AnonymBruker 42 Skrevet 11. juli 2022 #2 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan noen hjelpe? Jeg står helt fast, og finner ikke ut av det. Dette er en bok jeg leste for en del år siden, kanskje rundt 2000. Jeg lånte den på skolens bibliotek og det var en samling av flere korte historier. Alle var på norsk. Som jeg husker det var det flere historier som fremstilte dyreplageri/ dyrenes lidelser fra dyrets perspektiv. En av historiene var om en rev som gikk i en revesaks på vinteren. Historien fulgte reven frem til den døde, og siste setningen husker jeg som veldig trist «… det siste han så var den røde snøen». Kan det ringe en bjelle hos noen? Anonymkode: e1c2a...85d Det ringer virkelig en bjelle! Kan dessverre ikke hjelpe - for jeg klarer ikke å plassere den helt... Tror det er en veldig gammel bok/historie og/eller muligens animasjons film også 🤔 Mener å huske det var veldig triste greier selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå