Gå til innhold

Bør servantskap og speilskap/speil være like brede?

Anbefalte innlegg

Jeg pusser opp bad og klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal ha over servantskap som er 80cm bredt. Tar gjerne imot råd og meninger, spesielt med tanke på at jeg kanskje skal selge etterhvert. Servanskapet har to skuffer og jeg lurer på om jeg trenger den ekstra plassen som kommer med speilskap eller om jeg bare skal gå for speil. 

I utgangspunktet hadde jeg tenkt på et speilskap på 60cm. Dette fordi det er et relativt lite bad og da vil det bli litt luft på hver side av skapet, samtidig som at dørene vil rekke kortere ut i rommet når de er åpne. Men så har det gått opp for meg at det kanskje ser rart ut om servantskap og speilskap ikke er like brede. Alle bildene jeg finner har alltid samme bredde på de to.  Hva tenker dere om dette?

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ville satt inn speilskap, spesielt siden du sier badet er lite. Da er det greit å lure inn oppbevaring der man kan. Med samme begrunnelse hadde jeg også valgt speilskap med samme bredde som servanten :)

Anonymkode: 74922...ed2

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så lenge det ikke er bredere enn underskap tenker jeg det blitt okke som?

Anonymkode: 154ba...2e3

Enig. Veldig rart om speil/speilskap er bredere enn servantskapet, men det er helt vanlig at det er mindre. 

Anonymkode: 7d837...e66

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Enig. Veldig rart om speil/speilskap er bredere enn servantskapet, men det er helt vanlig at det er mindre. 

Anonymkode: 7d837...e66

Takk for alle svar. Det var vel egentlig dette jeg trengte å høre. Alle bildene til produsentene viser bare skap av samme bredde. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...