AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Så etter 15 år har vi bestemt oss for å gå fra hverandre. Jeg er veldig glad i han, men vi fungerer best som venner. Vi kommer fortsatt til å være gode venner, men kjærligheten har forlatt oss. VI bor i en treroms og vi tenker at vi vil bli boende sammen, som to venner som bor sammen. Det gjør at vi slipper å selge leiligheten osv. Vi deler alt 50/50 Er det noen her som har gjort tilsvarende? Hva slags erfaringer har du fra det? Han tjener mer enn meg, så frister veldig lite i å kjøpe en liten leilighet. Vi trives i leiligheten og vi trives sammen. Som venner. Anonymkode: 5d39d...a6e 1
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #2 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så etter 15 år har vi bestemt oss for å gå fra hverandre. Jeg er veldig glad i han, men vi fungerer best som venner. Vi kommer fortsatt til å være gode venner, men kjærligheten har forlatt oss. VI bor i en treroms og vi tenker at vi vil bli boende sammen, som to venner som bor sammen. Det gjør at vi slipper å selge leiligheten osv. Vi deler alt 50/50 Er det noen her som har gjort tilsvarende? Hva slags erfaringer har du fra det? Han tjener mer enn meg, så frister veldig lite i å kjøpe en liten leilighet. Vi trives i leiligheten og vi trives sammen. Som venner. Anonymkode: 5d39d...a6e Hva hvis en av dere får ny kjæreste eller har lyst til å ta med en ONS hjem?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Skrevet 11. juli 2022 Det funker en periode. Til en av dere får ny kjærste eller flørt. En i familien hadde en lignende ordning. Funket ca 6 mnd så ble det full krig. Anonymkode: 2f6d2...3ff 9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 Nei. Tror ikke at det fungerer i lengden Anonymkode: 01190...73a 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (18 minutter siden): Hva hvis en av dere får ny kjæreste eller har lyst til å ta med en ONS hjem? Vi er begge skeive og liker gjerne de samme mennene, har hatt et åpent forhold siste 5 år, så det blir ikke noe problem.. Anonymkode: 5d39d...a6e 1
Kvalitet Skrevet 11. juli 2022 #6 Skrevet 11. juli 2022 Kjenner noen som gjorde det. Da en av partene fant ny partner gikk den andre i dyp sorg. Måtte flytte og bo alene. Vil nok råde deg til å kjøpe en leilighet du kan ha som back up. Lei den ut og få inn litt penger 😊 2
Loke37 Skrevet 11. juli 2022 #7 Skrevet 11. juli 2022 Flytt fra hverandre mens dere enda er venner, kommer til å bli veldig sårt for den parten som ikke finner seg en ny. Skal dere liksom sitte i stuen sammen ? Bedre å være venner i hver sin leilighet. 3
Gjest Ghostface Skrevet 11. juli 2022 #8 Skrevet 11. juli 2022 Hadde flyttet ut mens tonen var god for ikke å ødelegge det totalt.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #9 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi er begge skeive og liker gjerne de samme mennene, har hatt et åpent forhold siste 5 år, så det blir ikke noe problem.. Anonymkode: 5d39d...a6e Det hadde de jeg kjenner også, men det funket ikke på samme måte når de ikke lenger var et par. Det kan jo funke selvfølgelig, men oddsen er dårlig. Du har jo bestemt deg for at det funker og vil ikke høre andres erfaringer Anonymkode: 2f6d2...3ff
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #10 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi er begge skeive og liker gjerne de samme mennene, har hatt et åpent forhold siste 5 år, så det blir ikke noe problem.. Anonymkode: 5d39d...a6e Jo, men det blir jo et problem for kjæresten? Som vel alle sier: fungerer til man får seg kjæreste over tid. Anonymkode: 27bea...fc6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #11 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så etter 15 år har vi bestemt oss for å gå fra hverandre. Jeg er veldig glad i han, men vi fungerer best som venner. Vi kommer fortsatt til å være gode venner, men kjærligheten har forlatt oss. VI bor i en treroms og vi tenker at vi vil bli boende sammen, som to venner som bor sammen. Det gjør at vi slipper å selge leiligheten osv. Vi deler alt 50/50 Er det noen her som har gjort tilsvarende? Hva slags erfaringer har du fra det? Han tjener mer enn meg, så frister veldig lite i å kjøpe en liten leilighet. Vi trives i leiligheten og vi trives sammen. Som venner. Anonymkode: 5d39d...a6e På den måten vil dere aldri komme dere videre i livet. Anonymkode: 1f190...e37 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #12 Skrevet 11. juli 2022 det blir bare kaos. kutt båndene og kom dere videre. Anonymkode: 1f1fd...eee
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #13 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vi er begge skeive og liker gjerne de samme mennene, har hatt et åpent forhold siste 5 år, så det blir ikke noe problem.. Anonymkode: 5d39d...a6e Hvorfor er det så mange homofile som har åpne forhold? Er det fordi dere ikke klarer å være monogame? Anonymkode: 9c5ad...486 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #14 Skrevet 11. juli 2022 Det der funker en kort stund før det skjærer seg totalt og noen må flytte på dagen. Anonymkode: b0f4b...052 1
Havspeil Skrevet 11. juli 2022 #15 Skrevet 11. juli 2022 Så fint dere ender det på en god tone. ! Vil likevel anbefale at dere finner deres eget hver for dere. Fordi det VIL bli annerledes når dere ikke har HVERANDRE i friheten dere engang gav 2 veier. Det kan fort bli forskjellige løp her. Ikke tillegg skygge i det fine bildet dere skapte sammen. Den ene vil skravere,og den andre vil viskle,,,, nei.... Ta med fargene dere begge holder på blanke ark i nye kapitler ❤ Det er to bøker nå. Ikke en.
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #16 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er begge skeive og liker gjerne de samme mennene, har hatt et åpent forhold siste 5 år, så det blir ikke noe problem.. Anonymkode: 5d39d...a6e Vel. Han er vel bi hvis han har vært sammen med deg alle disse årene
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #17 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det så mange homofile som har åpne forhold? Er det fordi dere ikke klarer å være monogame? Anonymkode: 9c5ad...486 Hvorfor er det så mange anonyme brukere her inne med utdaterte holdninger? Er det fordi dere ikke klarer å stå for deres egne meninger? Anonymkode: 166d2...a50
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #18 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så etter 15 år har vi bestemt oss for å gå fra hverandre. Jeg er veldig glad i han, men vi fungerer best som venner. Vi kommer fortsatt til å være gode venner, men kjærligheten har forlatt oss. VI bor i en treroms og vi tenker at vi vil bli boende sammen, som to venner som bor sammen. Det gjør at vi slipper å selge leiligheten osv. Vi deler alt 50/50 Er det noen her som har gjort tilsvarende? Hva slags erfaringer har du fra det? Han tjener mer enn meg, så frister veldig lite i å kjøpe en liten leilighet. Vi trives i leiligheten og vi trives sammen. Som venner. Anonymkode: 5d39d...a6e vær ærlig, du ønsker friheten til å rote rundt med andre Anonymkode: 59647...441
Daria Skrevet 11. juli 2022 #19 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi er begge skeive og liker gjerne de samme mennene, har hatt et åpent forhold siste 5 år, så det blir ikke noe problem.. Anonymkode: 5d39d...a6e Jeg sliter litt med logikken her - hvordan er det mindre problematisk at den ene tar med en ny kjæreste hjem fordi det en sjanse for at eksen også vil være interessert? Den nye vil hvertfall neppe se det som noe pluss... 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #20 Skrevet 11. juli 2022 Daria skrev (2 minutter siden): Jeg sliter litt med logikken her - hvordan er det mindre problematisk at den ene tar med en ny kjæreste hjem fordi det en sjanse for at eksen også vil være interessert? Den nye vil hvertfall neppe se det som noe pluss... Tanken er vel at de skal dele/ha en trekant med denne nye fyren. Hvis alle er homofile så er det vel ikke så big deal virker det som. Anonymkode: 9c5ad...486
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå