Gå til innhold

Fortalte dama at jeg elsket henne, hun svarte med” jeg er sulten”

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det et dårlig tegn? Vi har vært sammen i 3 måneder og jeg tenkte at tiden var inne. Men jeg var kanskje litt litt for rask?

Anonymkode: 9b29a...ffb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er et dårlig tegn ja. Hun respekterer deg ikke.

Anonymkode: 2f3ed...2a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Degrader til pulevenn umiddelbart, og begynn å pule andre damer også. Eneste som fungerer mot ikke-gjengjeldte følelser.

Anonymkode: 2027b...0ac

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Hun er nok ikke klar for å si det tilbake, og 3 måneder er kort. Derfor svarte hun nok som hun gjorde, hun ble nok litt satt ut.

AnonymBruker
Skrevet

Spør henne hvorfor hun svarte som hun svarte da vel?

Anonymkode: f4a14...82b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må si sånne ting ETTER et godt måltid, ikke før.

Anonymkode: fe44e...af1

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hører hun dårlig?

Anonymkode: 44cc6...4d0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hører hun dårlig?

Selvfølgelig gjør hun det. Det er ingen andre forklaringer. Har ikke folk her sett Seinfeld? Beklageligvis så endte det litt kjipere enn bare dårlig hørsel:laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun trodde du sa "jeg elsker deig" og dermed ble sulten

Anonymkode: f1807...91b

• Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Rhodiola, adm.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er det et dårlig tegn? Vi har vært sammen i 3 måneder og jeg tenkte at tiden var inne. Men jeg var kanskje litt litt for rask?

Anonymkode: 9b29a...ffb

Jeg tenker at hun ble litt satt ut og ville kjøpe seg tid. Det i seg selv trenger ikke bety hverken det ene eller det andre, men hun hadde ikke forventet kommentaren, i hvertfall. Kanskje den kom på et litt lite passende tidspunkt? Når det er sagt burde hun jo omfavnet kommentaren umiddelbart om den virkelig var ønsket.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er et dårlig tegn ja. Hun respekterer deg ikke.

Anonymkode: 2f3ed...2a2

Kvinner er som katter. De ser menn som foringsautomater/virkemidler for å oppnå det de vil. Enten det er karriere, goder, barn, seksuell tilfredsstillelse eller kjærlighet. Alle (ingen av?) disse oppfylles selvsagt ikke av samme mann.

Skrevet
Gorgonzola skrev (10 minutter siden):

Kvinner er som katter. De ser menn som foringsautomater/virkemidler for å oppnå det de vil. Enten det er karriere, goder, barn, seksuell tilfredsstillelse eller kjærlighet. Alle (ingen av?) disse oppfylles selvsagt ikke av samme mann.

🙈😂 Regner med du snakker av erfaring.

AnonymBruker
Skrevet

Om det føltes riktig for deg å si det, så var det riktig. Hennes følelser er ikke der (ennå) og hun visste ikke hva hun skulle svare. Gi henne tid. Ikke tenk at du sa noe feil eller for tidlig. Bare fortsett å være deg selv. 

Anonymkode: ee539...e07

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (20 timer siden):

Selvfølgelig gjør hun det. Det er ingen andre forklaringer. Har ikke folk her sett Seinfeld? Beklageligvis så endte det litt kjipere enn bare dårlig hørsel:laugh:

Hahaha ja, jeg håpet det var flere som tok den 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...