AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Forventet noe annet for å være ærlig. Kristen mann som tar kontakt med meg på kristendate. Viser seg at han håper treffes for sex så fort som mulig. Alt det går i er sex, sex, sex... Når jeg sier noe om mitt liv så tar han ikke tak i det og spør videre, betyr liksom ikke noe særlig for han. Det som betyr noe er å finne ut hvor ofte jeg liker ha sex, hvilke stillinger, om jeg er med på alt osv. Må virkelig innrømme jeg trodde kristne menn hadde litt andre standarder... Flere som har opplevd liknende og blitt skuffet? Han her har rett og slett spurt rett ut om vi kan møtes for sex og det er det. Han syns jeg er så pen sier han men vil ikke ha et forhold... Merkelig. Anonymkode: 61874...1bb 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #2 Skrevet 11. juli 2022 Er vel akkurat i de miljøene de verste tullingene finnes. Så dette finner jeg hverken merkelig eller overraskende. Skinnhellig er vel rett ord for dette. Anonymkode: 69294...99f 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Skrevet 11. juli 2022 Han høres ikke særlig kristen ut. Høres mer ut som en som tenker arenaen er full av dumme jenter han kan utnytte. Kristendate er en datingside alle kan benytte. Derfor vil man ikke bare finne kristne der. Anonymkode: 4f0cf...867 7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 En majoritet av horekunder jeg har hatt med p gjøre, var kristne familiefedre som bare vil ha enda mer sex enn de får hjemme, eller at de har hemmelige fantasier, eller med kone som er gravid/barsel/syk etc. og ikke kan ha sex for tiden. De velger horer for å slippe å bekymre seg for at det blir avslørt. Etter å ha opplevd flere menn av typen man ALDRI ville mistenkt for noe, så har jeg skjønt at jeg aldri lenger vil gidde gå inn i et monogamt forhold med en mann igjen. Åpent forhold med like spilleregler for begge to helt fra start, ellers lever jeg bedre alene! Anonymkode: fc771...1a5 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 Gå på treff i stedet. Nettdating er bare å gi opp. For menn også, for den delen. Folk tenker ikke over at det er et menneske på den andre siden av skjermen når de sitter på nett (ja, det gjelder KG også). Anonymkode: ad74a...1cd 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #6 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En majoritet av horekunder jeg har hatt med p gjøre, var kristne familiefedre som bare vil ha enda mer sex enn de får hjemme, eller at de har hemmelige fantasier, eller med kone som er gravid/barsel/syk etc. og ikke kan ha sex for tiden. De velger horer for å slippe å bekymre seg for at det blir avslørt. Etter å ha opplevd flere menn av typen man ALDRI ville mistenkt for noe, så har jeg skjønt at jeg aldri lenger vil gidde gå inn i et monogamt forhold med en mann igjen. Åpent forhold med like spilleregler for begge to helt fra start, ellers lever jeg bedre alene! Anonymkode: fc771...1a5 Kvinner mer mer utro enn menn Anonymkode: cbcfd...4e0 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #7 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Forventet noe annet for å være ærlig. Kristen mann som tar kontakt med meg på kristendate. Viser seg at han håper treffes for sex så fort som mulig. Alt det går i er sex, sex, sex... Når jeg sier noe om mitt liv så tar han ikke tak i det og spør videre, betyr liksom ikke noe særlig for han. Det som betyr noe er å finne ut hvor ofte jeg liker ha sex, hvilke stillinger, om jeg er med på alt osv. Må virkelig innrømme jeg trodde kristne menn hadde litt andre standarder... Flere som har opplevd liknende og blitt skuffet? Han her har rett og slett spurt rett ut om vi kan møtes for sex og det er det. Han syns jeg er så pen sier han men vil ikke ha et forhold... Merkelig. Anonymkode: 61874...1bb Fortell han at det er ikke tinder, be han pelle seg der. Anonymkode: eef4c...2e6 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #8 Skrevet 11. juli 2022 Min elsker over år, var gift og DYPT involvert i menighetslivet,,,og jeg var ikke hans 1.eskapade. På utsiden alt vel. Anonymkode: 03873...447 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #9 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min elsker over år, var gift og DYPT involvert i menighetslivet,,,og jeg var ikke hans 1.eskapade. På utsiden alt vel. Anonymkode: 03873...447 Akkurat samme her, han var så kåt og samtidig så livredd for at den gravide kona skulle finne ut av det. Han visste at om det hadde skjedd så hadde livet raknet, og hun hadde avsluttet ekteskapet om hun hadde funnet det ut. Allikevel klarte han ikke å holde seg. På utsiden var det husbygging,ripsbærgele, menighet etc. Så dobbeltmoralsk som det går an å få det. Anonymkode: 7c175...d9d
visp Skrevet 11. juli 2022 #11 Skrevet 11. juli 2022 Man er passe naiv om man tror "kristne" kommer med en annen bruksanvisning. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #12 Skrevet 11. juli 2022 Når jeg leser dette her får jeg inntrykk av at noen menn tror de sitter og blar i horekatalogen og at dagens tilbud til dem er at det er gratis. Jeg hadde fått så avsmak om en ukjent fyr hadde spurt og gravd om disse tingene som TS beskriver. Han hadde jeg ikke orket å ha kontakt med i det hele tatt. Kristen eller ei. Anonymkode: be9b4...1e9 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #13 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Akkurat samme her, han var så kåt og samtidig så livredd for at den gravide kona skulle finne ut av det. Han visste at om det hadde skjedd så hadde livet raknet, og hun hadde avsluttet ekteskapet om hun hadde funnet det ut. Allikevel klarte han ikke å holde seg. På utsiden var det husbygging,ripsbærgele, menighet etc. Så dobbeltmoralsk som det går an å få det. Anonymkode: 7c175...d9d Å fy faen, for noen skinnhellige svin! Anonymkode: a4ace...255 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #14 Skrevet 11. juli 2022 visp skrev (2 timer siden): Man er passe naiv om man tror "kristne" kommer med en annen bruksanvisning. Joda, men det er ganske mange som lever i troen på at "kristen" er et kvalitetsstempel. Det er det ikke, de folka er like ekle og falske som andre, om ikke mer. Anonymkode: a4ace...255 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #15 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han høres ikke særlig kristen ut. Høres mer ut som en som tenker arenaen er full av dumme jenter han kan utnytte. Kristendate er en datingside alle kan benytte. Derfor vil man ikke bare finne kristne der. Anonymkode: 4f0cf...867 Tipper det er en del jomfrufetisjister som prøver lykken der. Anonymkode: a4ace...255 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #16 Skrevet 11. juli 2022 Kristne menn trenger også å knulle. Anonymkode: 1be42...067
Adrenalina1 Skrevet 11. juli 2022 #17 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kvinner mer mer utro enn menn Anonymkode: cbcfd...4e0 Har du kilder på det? For det stemmer nemlig ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #18 Skrevet 12. juli 2022 Lærdommen er at : Ikke alle som påstår at de er kristne er det i praksis. ! I bibelen er sex noe som er fobeholdt ekteskapet. Anonymkode: b1bd6...2a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå