AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Har flørtet litt med en fyr som ble kjent med nå i ferien. Nå har jeg reist og jeg ga han mitt tlf nr da jeg dro og sa at hvis han skulle i den retningen jeg bor, så hadde det vært koselig om han tok kontakt. Det er tre dager siden jeg dro. Og jeg vet han har ferie ut juli og kanskje skal han rundt der jeg bor... Har ikke hørt noe. Er løpet kjørt allerede? Han kunne jo tatt kontakt på sms og bare sagt hei liksom.. Vist at han bryr seg eller bare holdt kontakten i det minste? Eller bør jeg nå ha is i magen og gi det tid... Er det for raskt å håpe på /forvente å høre noe? Det er tre uker igjen av hans ferie og hvis han kommer hit over UTEN å gi lyd, da er vel løpet kjørt... Men.. Spørsmålet er, hvor lenge bør jeg vente før jeg bør slå fast at han ikke er interessert? (han har vist interesse før jeg dro altså) Jeg har ikke peil ift dette med menn, flørt osv, derfor spør jeg... Er det for tidlig å deppe? Anonymkode: 7cc0c...d86 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #2 Skrevet 11. juli 2022 Personlig hadde jeg ikke stresset. Det har gått bare tre dager… Anonymkode: 20826...47a 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Skrevet 11. juli 2022 Du har sagt at han kan ta kontakt hvis han er på dine kanter og da forholder han seg vel til det Anonymkode: ca289...1fd 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du har sagt at han kan ta kontakt hvis han er på dine kanter og da forholder han seg vel til det Anonymkode: ca289...1fd Men hvis han er interessert, er det ikke da logisk at han sender en sms? Eller tenker ikke menn slik...? Noen er jo veldig slik at de forholder seg til det som ble sagt... Anonymkode: 7cc0c...d86
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: ga han mitt tlf nr da jeg dro og sa at hvis han skulle i den retningen jeg bor, så hadde det vært koselig om han tok kontakt. Alt for lite på, og får ikke deg til å virke særlig interessert heller. "Hvis sånn og sånn, så koselig dersom sånn og sånn" liksom. Dette er sånt som jenter sier når de avviser noen på en skånsom måte. Neste gang du gir en fyr telefonnummeret ditt, og vil at han faktisk skal ringe deg, sier du det rett ut: "Ring meg da, kjekken", og så knar du ham litt forsiktig i skrittet før deres veier skilles. Du må være på. Anonymkode: d0d98...da9 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #6 Skrevet 11. juli 2022 Alle menn som har vært seriøst interessert i meg, har alltid skrevet til meg raskt og ofte. Hvis man tenker mye på noen, så finner man gjerne en grunn til å skrive en rask melding. For min del ville jeg gått utifra at han kanskje fremdeles er interessert i å gi lyd hvis han er i området, men at det da kun er for hook up. Ikke for seriøs dating altså. Anonymkode: f1e5f...078 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #7 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Alle menn som har vært seriøst interessert i meg, har alltid skrevet til meg raskt og ofte. Hvis man tenker mye på noen, så finner man gjerne en grunn til å skrive en rask melding. For min del ville jeg gått utifra at han kanskje fremdeles er interessert i å gi lyd hvis han er i området, men at det da kun er for hook up. Ikke for seriøs dating altså. Anonymkode: f1e5f...078 Jeg tenker det kommer helt an på typen. Kanskje han er sjenert, usikker eller hater sms? Det har gått få dager og som mann, ville nok jeg tenkt (som en over skriver) at da gleder jeg meg til jeg skal i den retningen, så tar jeg kontakt da. Jeg ville nok klart å finne en unnskyldning for å dra i den retningen, da. 😉 Ville definitivt ha is i magen. Løpet er IKKE kjørt etter bare tre dager. Det er ikke kjørt om en uke heller. Tar han ikke kontakt i løpet av sommeren eller plutselig dukker opp fordi han"var i nærheten", så hadde jeg nok heller tenkt at interessen ikke var så stor likevel. Men ts, husk en ting, og dette får du fra en erfaren mann som satt slik og ventet på lyd fra ei dame. Hørte ikke noe. Men husk:livet skjer. Det viste seg at moren hennes hadde dødd og hun hadde selvsagt ikke tankene på dating da. Hun tok kontakt etter 2(!!) måneder og forklarte situasjonen. Da hadde jeg trodd hun ikke var interessert, men det var hun. Gi ikke opp for tidlig. Mann 47 Anonymkode: 63e86...3e2 1
Mt3 Skrevet 11. juli 2022 #8 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Men hvis han er interessert, er det ikke da logisk at han sender en sms? Eller tenker ikke menn slik...? Noen er jo veldig slik at de forholder seg til det som ble sagt... Anonymkode: 7cc0c...d86 Menn er veldig bokstavelig av seg, så når du har gitt han beskjed om å ta kontakt når han er i området der du bor så venter han med å ta kontakt til han er i området. Menn og kvinner tenker ulikt, derfor oppstår det veldig ofte usikkerhet og misforståelser. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #9 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har flørtet litt med en fyr som ble kjent med nå i ferien. Nå har jeg reist og jeg ga han mitt tlf nr da jeg dro og sa at hvis han skulle i den retningen jeg bor, så hadde det vært koselig om han tok kontakt. Mulig han tok det bokstavelig. Og tror at du ikke er interessert i masse kontakt før han evt reiser, men at dere kan sees om han kommer dit du bor. 3 dager er ikke mye. Spesielt om han har ferie og enten har masse å gjøre eller bare slapper helt av. Litt synd du sa det du sa. Jeg ville heller spurt om å utveksle nr. for å holde kontakten. Samtidig som jeg hadde sagt at hvis han skal på mine trakter, hadde det vært koselig å møtes da også. Du kan godt skrive til han (du har nret håper jeg?) "Hei! Hvordan har du det? Godt å ha landa hjemme igjen. Er på en fin strand nå, hit kan du være med om du kommer senere i ferien:)" eller noe i den dur. Anonymkode: 2eb43...8e0 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #10 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Personlig hadde jeg ikke stresset. Det har gått bare tre dager… Anonymkode: 20826...47a Ja det er sant. Jeg skal prøve være litt mer tålmodig... AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du har sagt at han kan ta kontakt hvis han er på dine kanter og da forholder han seg vel til det Anonymkode: ca289...1fd Ja det er vel typisk menn å ta ting litt bokstavelig. Ser en annen skriver at jeg burde vært litt mer direkte og på, men det våget jeg ikke... Ts Anonymkode: 7cc0c...d86
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #11 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alt for lite på, og får ikke deg til å virke særlig interessert heller. "Hvis sånn og sånn, så koselig dersom sånn og sånn" liksom. Dette er sånt som jenter sier når de avviser noen på en skånsom måte. Neste gang du gir en fyr telefonnummeret ditt, og vil at han faktisk skal ringe deg, sier du det rett ut: "Ring meg da, kjekken", og så knar du ham litt forsiktig i skrittet før deres veier skilles. Du må være på. Anonymkode: d0d98...da9 Ja du har rett. Dessverre. Mente jo ikke avvise han og det kan han da ikke ha tatt det som? Jeg ga han jo nr mitt? Men jeg skjønner hva du mener, jeg skulle vært mer direkte og ikke så vag... (hadde nok unnlatt knaingen i skrittet altså 🤣) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alle menn som har vært seriøst interessert i meg, har alltid skrevet til meg raskt og ofte. Hvis man tenker mye på noen, så finner man gjerne en grunn til å skrive en rask melding. For min del ville jeg gått utifra at han kanskje fremdeles er interessert i å gi lyd hvis han er i området, men at det da kun er for hook up. Ikke for seriøs dating altså. Anonymkode: f1e5f...078 Ja sånn er det vel av og til men ikke alltid. Menn er forskjellige. Denne karen her er en forsiktig type som jeg mistenker ikke har veldig guts ift damer... Han er også en seriøs type som ikke tar kontakt for hook up. Han tar kontakt hvis han ønsker bli bedre kjent. Gjenstår å se da 🙂 Ts Anonymkode: 7cc0c...d86
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #12 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tenker det kommer helt an på typen. Kanskje han er sjenert, usikker eller hater sms? Det har gått få dager og som mann, ville nok jeg tenkt (som en over skriver) at da gleder jeg meg til jeg skal i den retningen, så tar jeg kontakt da. Jeg ville nok klart å finne en unnskyldning for å dra i den retningen, da. 😉 Ville definitivt ha is i magen. Løpet er IKKE kjørt etter bare tre dager. Det er ikke kjørt om en uke heller. Tar han ikke kontakt i løpet av sommeren eller plutselig dukker opp fordi han"var i nærheten", så hadde jeg nok heller tenkt at interessen ikke var så stor likevel. Men ts, husk en ting, og dette får du fra en erfaren mann som satt slik og ventet på lyd fra ei dame. Hørte ikke noe. Men husk:livet skjer. Det viste seg at moren hennes hadde dødd og hun hadde selvsagt ikke tankene på dating da. Hun tok kontakt etter 2(!!) måneder og forklarte situasjonen. Da hadde jeg trodd hun ikke var interessert, men det var hun. Gi ikke opp for tidlig. Mann 47 Anonymkode: 63e86...3e2 Tusen takk for et flott innspill. Du har helt rett. Jeg er utålmodig av meg. Er også et godt poeng at livet kan skje. Men tre dager er peanuts egentlig. Skal gi det sommeren som du sier. Mt3 skrev (4 timer siden): Menn er veldig bokstavelig av seg, så når du har gitt han beskjed om å ta kontakt når han er i området der du bor så venter han med å ta kontakt til han er i området. Menn og kvinner tenker ulikt, derfor oppstår det veldig ofte usikkerhet og misforståelser. Ja de er jo det. Men så bokstavelige at han kan finne på å IKKE ta kontakt bare fordi han ikke skulle den veien? Så dust er vel ikke menn dersom de er litt interesserte? Da finner de vel en måte å havne i den retningen da, med mindre han nå er hele juli i USA liksom.. Da sliter vi jo, for å si det sånn.. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mulig han tok det bokstavelig. Og tror at du ikke er interessert i masse kontakt før han evt reiser, men at dere kan sees om han kommer dit du bor. 3 dager er ikke mye. Spesielt om han har ferie og enten har masse å gjøre eller bare slapper helt av. Litt synd du sa det du sa. Jeg ville heller spurt om å utveksle nr. for å holde kontakten. Samtidig som jeg hadde sagt at hvis han skal på mine trakter, hadde det vært koselig å møtes da også. Du kan godt skrive til han (du har nret håper jeg?) "Hei! Hvordan har du det? Godt å ha landa hjemme igjen. Er på en fin strand nå, hit kan du være med om du kommer senere i ferien:)" eller noe i den dur. Anonymkode: 2eb43...8e0 Uff ja det var synd jeg sa det slik. Jeg vet det. Men jeg våget ikke være tøffere. Jeg har ikke nr hans dessverre, han har hemmelig nr antar jeg. Finner det ikke når jeg søker. Søren og 😔får bare vente og se da. Takk for alle innspill. Ts Anonymkode: 7cc0c...d86
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #13 Skrevet 11. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja det er sant. Jeg skal prøve være litt mer tålmodig... Ja det er vel typisk menn å ta ting litt bokstavelig. Ser en annen skriver at jeg burde vært litt mer direkte og på, men det våget jeg ikke... Ts Anonymkode: 7cc0c...d86 Du var jo "vågal" nok til å gi han nummeret ditt og si at han må skrive om han er i nærheten. Det andre ville nok ikke vært naturlig for deg. Budskapet er det samme. Du vil se han. Så ikke tenk på at du ikke har gjort noe feil eller nok Anonymkode: 03ae2...ccf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå