AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Noen snille mennesker som kan hjelpe meg til å se for meg hvordan hverdagen min blir de dagene jeg er på skolen? Jeg prøver rett og slett å danne meg et bilde og samtidig forbedrede meg til skolen. Har en unge på 4 år så jeg må være forbedret. Hvor mange timer er man på skolen, eller jeg har valgt nettstudier, så hvor mange timer skal jeg sette av til undervisning (det obligatoriske) fortan skjermen (Ikke regn med lekser fordi det skal gjøres når ungen sover) ? Har søkt inn markedsføringsledelse. Tusen takk på forhånd. Anonymkode: 08985...943
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 Ingen her har gått på BI. De har gått på "Livets harde skole" og "jobber" nå i NAV. Mente, får penger fra NAV.. Anonymkode: 8789e...d6f 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 Gjerne konstruktive svar. Har lest tråder hvor tidligere BI studenter har svart på andre spm. Mulig de ikke bruker KG lenger. Anonymkode: 08985...943
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 I og med at det er nettstudier så er det vel ganske fritt. dagen din blir vel som hvilken som helst student med barn. Anonymkode: e6e71...093
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I og med at det er nettstudier så er det vel ganske fritt. dagen din blir vel som hvilken som helst student med barn. Anonymkode: e6e71...093 Takk for svar. Jeg har ikke studert etter vgs. Og jeg gikk ut med nesten bare 5-ere siste året så jeg husker godt at det var mange timer om dagen som gikk på skolearbeid. Nå satser jeg ikke å gå ut av BI med bare B-ere men vi får se hva jeg får til. Nå vet jeg ikke hvordan studentlivet ser ut ved høyere utdanning, og det er det jeg prøver å finne ut. Kan jeg se for meg en skoledag fra kl. 08:00-15:30? Er det mer eller mindre? Rekker jeg å hente i barnehagen? Prøver å planlegge det praktiske. Jeg rekker bare første semester før jeg går ut i mamma permisjon. Anonymkode: 08985...943
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #7 Skrevet 13. juli 2022 Det kan nok variere. Noen ganger er det forelesninger etter 16, andre ganger ikke. Vet ikke hvordan timeplanen din ser ut så vet jo ikke. Du får planlegge når du får timeplan. Også avhenger det jo litt om det er obligatorisk oppmøte i forelesning. Det er så mange faktorer så det er vanskelig å se hvordan ting blir seende ut. men man kan fint være student fra 8-16 med både forelesning, egen- og gruppearbeid. Anonymkode: e6e71...093 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå