AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Jeg har kanskje mulighet til å få jobb som UX utvikler med fokus på webutvikling hos en stor IT bedrift. Jeg har ikke utdanning innen UX og har ikke arbeidserfaring innen IT, men har studert IT de to siste årene. Her har jeg blant annet hatt webutvikling og programmering. Spørsmålet mitt er: Hvor mye kan jeg ca. forvente i timelønn? Arbeidssted er Rogaland (ikke Stavanger). Tenker det er greit å vite hva jeg kan forvente siden jeg er helt ny i yrket. 😊 Anonymkode: c5a42...283
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #2 Skrevet 11. juli 2022 Aldri hørt tittelen ux utvikler? Kun ux designer og webutvikler. Men uansett, min startlønn var på 450k for 7år siden. Men jeg hadde utdanning og litt freelance erfaring. Nå tjener jeg ca dobbelt. (Som fullstack utvikler). Så jeg vil regne med noe i 500-rangeringen? Jeg bor i Oslo da så kan ikke si noe for andre områder. Håper det var en liten pekepin iaf. Anonymkode: 4c15e...0c4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Tusen takk for svar 😄Det blir en stilling som kombinerer front end webutvikling og UX design. Høres ut som veldig bra lønn. Ønsker gjerne flere erfaringer hvis noen har det. 😀 TS Anonymkode: c5a42...283
Rhodiola Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding her med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Retningslinjene for bruk av forumet finner du her. Vh Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg