AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 En god venninne av meg var for en stund siden på en spesiell plass på tur, hun dro med noen vennepar av seg. Hun gledet seg masse og fortalte meg mye og viste bilder, hun hadde storkost seg med vennene sine. I helgen var jeg på en tilstelning hvor ei av de som var med min venninne på tur, også var, hun vet tydeligvis ikke hvem jeg er, jeg kjente henne igjen fra bildene. Jeg tenkte jeg skulle presentere meg som felles bekjent, men da jeg kom bort til henne så var hun midt i en historie, en historie om den turen og venninnen min. Hun snakket hele stedet ned, og at "hu ene" (venninnen min ) hadde laga en skikkelig smakløs gryterett og servert, hvor kjedelig selskapet var osv. Hun lo og vitset om det, jeg gikk bare. Men dette er ei dame som venninnen min tror er en god venninne av henne, synes det var så leit å høre henne snakke sånn. Hadde dere sagt noe? Anonymkode: ea9b0...187 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #2 Skrevet 11. juli 2022 Hadde kanskje nevnt det litt diskret på tomannshånd. At du bare overhørte og reagerte litt på det. Anonymkode: bdc6b...d4b 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Skrevet 11. juli 2022 Drama styrer jeg lett unna, så nei, det hadde jeg latt være. Anonymkode: f2b59...2c7 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 Sladring fører sjeldent til noe godt, selv om jeg ser intensjonen. Som oftest blir det bare mer drama og dårlig stemning. Anonymkode: f2b59...2c7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 Jeg hadde nok sagt mitt der og da. Og selvfølgelig til min venninne. Anonymkode: 294cb...c02 3
Olive_North Skrevet 11. juli 2022 #6 Skrevet 11. juli 2022 Nei, det tilfører ingenting bra for din venninne. Jeg ville derimot presentert meg for denne dama midt i denne historien, og fått det tydelig frem at du og din venninne er gode venner… 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #7 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sladring fører sjeldent til noe godt, selv om jeg ser intensjonen. Som oftest blir det bare mer drama og dårlig stemning. Anonymkode: f2b59...2c7 Så du hadde synes det var ok om ei god venninne av deg pratet stygt om deg? Anonymkode: 294cb...c02 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #8 Skrevet 11. juli 2022 Da vet du i det minste HVEM som ikke blir med deg og henne på eventuell tur . Det var dårlig stil av reiseselskapet... Om jeg var venninna di, hadde jeg satt pris på å bli informert. Anonymkode: b4129...e24 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #9 Skrevet 11. juli 2022 Jeg ville ha visst, men jeg synes nok også det beste ville vært hvis du presenterte deg som en venninne der og da... Anonymkode: 3d975...480
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #10 Skrevet 11. juli 2022 Jeg ble informert da en "venninne" hadde snakket om meg på lignende måte. Det var vondt, men jeg syntes det var veldig greit å få vite det, så slapp jeg å kaste bort mer tid på en person som åpenbart egentlig ikke likte meg. Anonymkode: 8d5f0...dcb 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #11 Skrevet 11. juli 2022 Ts her, ja jeg skulle sagt noe der og da, men jeg er en person som blir som en østers når jeg opplever sånne ting, jeg blir satt ut og stille. Jeg vil dele dette med venninnen min fordi jeg mener hun fortjener bedre, så hun kan velge selv, men faen jeg hater sånt. Det verste er at vi er i førti årene alle sammen. Trodde man slapp sånt da!! Anonymkode: ea9b0...187 2
Zoey Skrevet 11. juli 2022 #12 Skrevet 11. juli 2022 Jeg tror jeg hadde presentert meg for dama med historien og gitt krafthint om at jeg hørte historien og kjenner felles venninne godt. Så hadde jeg holdt meg unna og fokusert på å være tilgjengelig for felles venn når det trengs. Eller hvis det trengs.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #13 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her, ja jeg skulle sagt noe der og da, men jeg er en person som blir som en østers når jeg opplever sånne ting, jeg blir satt ut og stille. Jeg vil dele dette med venninnen min fordi jeg mener hun fortjener bedre, så hun kan velge selv, men faen jeg hater sånt. Det verste er at vi er i førti årene alle sammen. Trodde man slapp sånt da!! Anonymkode: ea9b0...187 Er du misunnelig på deres vennskap, og vil si dette for å splitte de? Bare spør.. for noen er litt slik. Tror ikke jeg hadde sagt noe. Ender bare med at venninnen din blir såret, tar det opp med henne, og hun blir forbanna på deg. Mest sannsynlig nekter hun og venninnen din blir usikker på deg Anonymkode: afaf7...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #14 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er du misunnelig på deres vennskap, og vil si dette for å splitte de? Bare spør.. for noen er litt slik. Tror ikke jeg hadde sagt noe. Ender bare med at venninnen din blir såret, tar det opp med henne, og hun blir forbanna på deg. Mest sannsynlig nekter hun og venninnen din blir usikker på deg Anonymkode: afaf7...2ee Nei, absolutt ikke misunnelig eller sjalu, jeg ble veldig lei meg og sint på hennes vegne, beskyttelsesinnstinktet mitt slo hardt inn. Jeg hadde en prat med venninnen min i kveld om dette, forklarte henne ikke i detaljer, men at jeg hadde overhørt henne være ufin i tonen osv. Hun ble litt lei seg men takka meg for at jeg sa fra, de hadde nemlig planlagt en annen tur et annet sted til høsten og venninnen min var glad for at hun vet for da kan hun enten ta avstand på turen eller bli hjemme. Anonymkode: ea9b0...187 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå