Gå til innhold

Gode strømpebukser plus size

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg er på jakt etter de beste strømpebuksene å bruke under hverdagskjoler når det ikke er varmt nok til bare ben. Trenger ikke være veldig tykke, men ikke tynne nylon liksom. Tar gjerne imot tips til tykkere strømpebukser til vinteren og. 

kriterier: høyt liv som ikke ruller ned. Ikke «Sagger» i skrittet. Svarte (gjerne flere farger og, men ikke hudfarge). Ok kvalitet som ikke spjærer etter et bruk. God passform for stor dame (typ 175 cm og 90 kg) bruker som oftest 48 i benklær.

Anonymkode: c123f...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leter etter det samme. Jeg får på meg de i str 44 men blir delt på midten av de stramme strikkene i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus Push up 60 den. Jeg har ca samme kropp som deg, og bruker L i den - for da holder den godt - og ruller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Snagtights😍 Beste strømpebuksene jeg noen gang har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pierre Robert sine i merinoull? Går til str 48.

Anonymkode: 6b983...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Zalando har noen gode thermostrompebukse med fleece. Men de er utsolgt om sommeren. 

Anonymkode: ebeb2...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tusen takk for gode tips👍🏻😊ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Pierre Robert sine i merinoull? Går til str 48.

Anonymkode: 6b983...cba

Det heter seg det ja. Men det er 44/48. Passer ikke på meg som er str 48 (ikke ts). 

Anonymkode: dc78c...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Zizzi sine og Safa sine i ull. Og et merke til som er knallgode, men jeg ikke husker🫣Solgt på stormotebutikker. Du kan også prøve Gudrun Sjöden sine

Anonymkode: 3d211...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mest strømpebukser fra Lindex og Gudrun Sjöden. Har også fra Kappahl og Zizzi. Jeg foretrekker fargede, men bruker også sort av og til. 

Kan til nøds bruke den største fra Pierre Robert, men da må jeg ha en hold-inn truse utenpå for å unngå at strømpebuksa siger.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Europris hadde noen tykke gode fleece strømpebukser før som var unisex i str. XL. Men er har blitt alt for små etterhvert. Nå er XL mer som M. 

Anonymkode: ebeb2...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det viktigste er faktisk å kjøpe en strømpebukse som er stor nok, og ikke akkurat. Kjøp en str opp, så ruller den ikke nedover. Jeg kjøper primært Marks & Spencer sine, hvis jeg må ha noe her hjemme så blir det LIndex eller Pierre RObert. 

Anonymkode: 2c60c...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hjertlig takk for flere tips, skal sjekke alle❤️ Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lindex har noen som går opp til 52/54. De tykke er vel kanskje ikke sesong nå, men jeg har noen sorte tykke i bomull som er fine som jeg også bruker til bunad.

Anonymkode: 7b87e...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...