Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Korstog greit; vi er kjærester, snart 6 mnd siden vi traff hverandre. Holder hender og kysser ute blant folk. Familie vet om oss. Begynt å hilse på hverandres barn og reiser på ferier sammen. Så nettopp at han fremdeles har status som singel på Facebook. Det kjente jeg var ubehagelig. Overreagerer jeg? Bør jeg ta det opp? Hvordan? Hater å være sutrete og fremstå som en med markeringsbehov men dette er en mann som er inne på sosiale medier flere ganger daglig…

Anonymkode: 5e1b2...83a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være at han ikke har tenkt over akkurat det? Jeg er i allefall ikke særlig ofte inne på min egen profil😅🤷‍♀️ Finnes jo noen som ikke ønsker at det skal stå at de er i et forhold. Men om han er en av de kan han i det minste ta bort sivilstatusen på fb. Er jo uansett ikke det som avgjør om dere er kjærester eller ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er helt ok å sette spørsmål ved det. Du trenger selvfølgelig ikke være sur eller aggressiv, men ta det opp på en ok måte.

Anonymkode: 062e5...d0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (2 minutter siden):

Kan jo være at han ikke har tenkt over akkurat det? Jeg er i allefall ikke særlig ofte inne på min egen profil😅🤷‍♀️ Finnes jo noen som ikke ønsker at det skal stå at de er i et forhold. Men om han er en av de kan han i det minste ta bort sivilstatusen på fb. Er jo uansett ikke det som avgjør om dere er kjærester eller ikke.

Nei, ikke det som avgjør det. Men han er mye på Facebook og har kommentert status selv på andre .. synes det blir feil .. og litt dårlig gjort overfor meg 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, ikke det som avgjør det. Men han er mye på Facebook og har kommentert status selv på andre .. synes det blir feil .. og litt dårlig gjort overfor meg 🙈

Da må du nesten bare spørre han om hvorfor det er sånn😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med samboeren i 4 år og vi venter barn. Ingen spor av det finnes på noen sosiale medier. Jeg vet faktisk ikke om han har angitt status på Facebook i det hele tatt (jeg har ingen status på min). Ville ikke lagt noen vekt på det om jeg var deg. 

Anonymkode: 0ee4b...ef9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så overflatisk. 
Har vært i et seriøst forhold i snart tre år. Jeg er på Facebook, men ikke han. På min profil er det null informasjon om forhold, og sånn skal det forbli. 

Anonymkode: 87e2f...bd8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av dem som aldri kommer til å proklamere et forhold på Facebook, synes det er litt kleint kanskje. Eller ikke for meg, iallfall.

Satt status som singel da jeg opprettet profilen for ørten år siden, og oppdaget egentlig ganske nylig at den sto der fremdeles. Man ser det jo ikke selv på samme måten som andre får det opp på førstesiden. Så jeg har jo stått som singel gjennom noen forhold, jeg. 

Det at det liksom skal være den statusen på FB som avgjør om man er seriøse, er litt fjortis for meg.

Anonymkode: c88d5...17b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...