kokosnøtt Skrevet 11. juli 2022 #1 Del Skrevet 11. juli 2022 (endret) Hei. Dette utslettet har dukket opp nesten overalt på beina mine. Jeg har aldri hatt noe sånt før, men jeg har sensitiv hud som har hatt eksem og utslett før. Det ser litt verre ut enn sånn det kommer fram på bildene. Det svir svakt hele tiden, bare friksjon fra en bukse gjør vondt, og uansett hva jeg smører på så svir det. Huden kjennes tørr og rød der utslettet er. Jeg har hatt det i kanskje fem dager, og det har gradvis blitt mer rødt. Hvis noen kjenner igjen hva dette kan være hadde det vært en stor hjelp. *edit: skrivefeil Endret 11. juli 2022 av kokosnøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosnøtt Skrevet 11. juli 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 11. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosnøtt Skrevet 11. juli 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 11. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Del Skrevet 11. juli 2022 jeg har et råd: gå til lege Anonymkode: eafa5...fb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #5 Del Skrevet 11. juli 2022 Har du nettopp vokset eller barbert? Anonymkode: 5c33e...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosnøtt Skrevet 11. juli 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 11. juli 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Har du nettopp vokset eller barbert? Anonymkode: 5c33e...27c Jeg har barbert ja, men det så likt ut før jeg barberte. Jeg stoppet også å barbere da utslettet kom, for jeg trodde jeg hadde irritert huden, men det fortsatte å bli verre allikevel. Det minner heller ikke om sånn huden min av og til kan bli irritert av barbering. Og dette føles mye mer ubehagelig, det er en konstant sviende følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #7 Del Skrevet 11. juli 2022 Soleksem? Eller pga barbering. Anonymkode: dc8f0...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosnøtt Skrevet 11. juli 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 11. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Soleksem? Eller pga barbering. Anonymkode: dc8f0...eed Jeg har vært veldig forsiktig med solen den siste tiden, så det kan ikke være det. Og det føles verre og helt annerledes enn irritasjon etter barbering. Føler på meg at det er noe annet, men aner ikke hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet 11. juli 2022 #9 Del Skrevet 11. juli 2022 (endret) Jeg får noe lignende når jeg svetter, kalles varmeutslett. Kanskje det er det? https://www.lommelegen.no/hud/eksem/artikkel/varmeutslett/68998797 Endret 11. juli 2022 av Lillemy_87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #10 Del Skrevet 11. juli 2022 Du har ikke fått korona? Anonymkode: cb11f...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #11 Del Skrevet 11. juli 2022 Det kan være betente hårsekker eller varmeuslett. Anonymkode: 9a0a5...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosnøtt Skrevet 11. juli 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 11. juli 2022 22 minutter siden, Lillemy_87 said: Jeg får noe lignende når jeg svetter, kalles varmeutslett. Kanskje det er det? https://www.lommelegen.no/hud/eksem/artikkel/varmeutslett/68998797 Åh, tusen takk. Det kan være det er varmeutslett ja. Jeg har jobbet mye fysisk i det siste, ute i solen mens det har vært veldig varmt, blitt svett ofte. Håper det er dette, og ikke noe mer komplisert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå