AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Jeg vurderer å leie ut bilen min, da den periodevis ikke blir brukt 1-3 mnd. Men hvordan skattes dette; er det 22% skatt på overskudd over 4000kr? Skal bruke bildelering mtp forsikringer etc. Er ikke redd for den slitte kjerra, men hva slags situasjoner som kan oppstå🤨 Anonymkode: 5db8a...657
TBergh Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 Hei. Sjekk Skatt ABC på nettet Med vennlig hilsen TBergh
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 Er skattepliktig ved overskudd over 10 k.Men så en tråd her tidligere om en som ville kjøpe parkeringsplass for utleie. Det skal jeg vurdere selv, siden det er Oslo det er snakk om. Da er det tre følgende scenarioer: 1 Ha bilen min der og leie ut via getaround. En del stress med dette. 2 Langtidsleie, ca 1200kr per mnd. Med en mnd gjensidig oppsigelsestid, trenger det ikke bli stress. Kanskje vanskelig å finne leier? 3 Bruke en app for døgnutleie. Virker faktisk best av alle desse tre🥴 Det er en viss fare for regulering av parkeringsplasser, så må ha ulike muligheter så jeg ikke blir «stucked». Anonymkode: 5db8a...657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå