Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på besøk hos foreldrene til typen, og da dukket også barndomsvenninnen hans opp. Hun går fra 5 meter og allerede da med stake armer mot han og gir han en klem. Vi står også å prater med hans onkel og tante, så synes det var sikkelig sånn «uhyggelig» og bare komme sånn å avbryte. Jeg står der med barna våre fordi vi var på en liten tur med dem. Jeg blir helt oversett og står der helt sjokket, til hun kommer mot meg og hilser men det var veldig overlegent. Jeg orket ikke stå å se på det og startet å gå, og mannen begynte å gå mot meg men hun startet bare å følge etter og snakke med typen. Jeg personlig har aldri gått sånn mot en barndomskompis, og spesielt ikke hvis damen hans også står der som jeg ikke kjenner.

Jeg personlig synes det var veldig ubehagelig og ikke greit, typen synes også at det ikke var ok. Hva tenker dere?

Anonymkode: d900b...c90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?! Helt normalt å klemme noen dom du er veldig glad for å se igjen vel?! 

Anonymkode: 008e6...f26

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Atte hæ?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemet. 

Anonymkode: 413d7...cd6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er ok. Helt fint og greit også faktisk! Typen din skulle kanskje introdusert deg, slik at det ikke ble kleint, men kanskje han ikke ønsket å bli stående der å prate med hun, hvem vet. Kanskje han ble helt satt ut, da det kom brått på. Uansett, du skulle bare gått frem og introdusert deg selv. Og sagt «hyggelig å hilse på meg, men vi må komme oss videre med dagen😊»

Anonymkode: 8bd56...687

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er ok. Helt fint og greit også faktisk! Typen din skulle kanskje introdusert deg, slik at det ikke ble kleint, men kanskje han ikke ønsket å bli stående der å prate med hun, hvem vet. Kanskje han ble helt satt ut, da det kom brått på. Uansett, du skulle bare gått frem og introdusert deg selv. Og sagt «hyggelig å hilse på meg, men vi må komme oss videre med dagen😊»

Hyggelig å hilse på DEG*

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor du reagere på dette.

AnonymBruker
Skrevet

What? Er du sjalu på en venninne av ham? Helt normal reaksjon når du ikke har sett noen på lenge. 

Anonymkode: 751e1...bed

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men, seriøst, begynte du bare å gå? 

Anonymkode: 751e1...bed

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi.. Hun kjenner jo ikke deg, og ble glad for å se han etter ørten år. Virkelig en overdramatisering.

Anonymkode: 16557...c18

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke problemet…. Hva skulle hun ha gjort? 

Anonymkode: 14097...d05

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg blir flau på dine vegne🙄 

du begynte å gå?😂 hva skjedde etterpå?

Anonymkode: def24...ed4

• Liker 4
Skrevet

Du vet du hva - det er faktisk ingen verken her inne eller kjæreste som kan fortelle deg hvordan du skal føle - du kan få meninger om hvordan du oppførte deg men ikke la noen si du ikke burde reagert - respekter dine egne følelser

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Diezel skrev (2 timer siden):

Du vet du hva - det er faktisk ingen verken her inne eller kjæreste som kan fortelle deg hvordan du skal føle - du kan få meninger om hvordan du oppførte deg men ikke la noen si du ikke burde reagert - respekter dine egne følelser

Takk, typen mente også at det ikke var ok å bare komme som hun gjorde. Han ble selv veldig ukomfortabel. Men var vist mange her som ikke ville brydd seg og det er helt ok.  Synes det ble bare veldig merkelig å avbryte sånn hun gjorde når vi står der å prater med familie. Vi har sett hun flere ganger ved gata og hun har hatt andre tider der hun kunne komme å si hei og men var ikke før når vi står å prater med familie at hun bare braser inn. Det synes vi ikke var ok. 
Bare for å markere, det var ikke klemmen jeg ble «sjalu» på men å komme på den måten.

ts

Skrevet

Slik du beskriver det oppførte hun seg frekt. Det er helt vanlig kutyme å hilse på og anerkjenne alles tilstedeværende når man entrer et selskap med flere tilstede. Og det helt uavhengig om du er dama hans eller ei. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk, typen mente også at det ikke var ok å bare komme som hun gjorde. Han ble selv veldig ukomfortabel. Men var vist mange her som ikke ville brydd seg og det er helt ok.  Synes det ble bare veldig merkelig å avbryte sånn hun gjorde når vi står der å prater med familie. Vi har sett hun flere ganger ved gata og hun har hatt andre tider der hun kunne komme å si hei og men var ikke før når vi står å prater med familie at hun bare braser inn. Det synes vi ikke var ok. 
Bare for å markere, det var ikke klemmen jeg ble «sjalu» på men å komme på den måten.

ts

Hva skulle hun ellers gjort? Stilt seg opp 2 meter unna og stått der og glodd på dere til dere var ferdige med denne VIP-samtalen deres? Jeg foreslår å ha disse familiemøtene innendørs heretter, eller et mer privat sted der man ikke risikerer å treffe noen bekjente.

Anonymkode: def24...ed4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun høres litt intens og pågående ut, men det høres jo også ut som om du overreagerer - de færreste blir så sjokkert at de går sin vei bare fordi noen oppfører seg litt annerledes enn forventet og som de selv ville gjort.

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...