AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Verdens mest sjarmerende tilbud får jeg si fra en fwb jeg har kjent i ett par år. Akkurat som han gjør meg en stor tjeneste at han har tid til å ta meg i helga??? ha ha ha jeg kan ikke la være å le av det hele. Jeg sa jeg var opptatt. Samtidig så tenner det meg litt at han er så rett frem og litt vulgær noen ganger. Flere som har fått time hos storsjarmøren til en runde i senga? Anonymkode: c3d66...82e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #2 Skrevet 11. juli 2022 Nei, jeg har selvrespekt. Anonymkode: 4e8d5...ca2 16 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Skrevet 11. juli 2022 Hva forventer du? Ikke romantikk, håper jeg. Anonymkode: 1b099...7cb 4
liljene Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 Fwb er jo bare det… Da har man jo bare sex når det passer 🤷🏼♂️ 9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 Er han like dårlig i senga, som i språket? Altfor usjarmerende til at jeg ville hatt sex med han. Anonymkode: ea20e...88c 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #6 Skrevet 11. juli 2022 Jeg vil helst ikke ha en pulevenninne, som ikke kommuniserer på en uhøytidelig og morsom måte. Den type utsagn må vi kunne glise av begge to. Anonymkode: d5c9e...7de 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #7 Skrevet 11. juli 2022 liljene skrev (Akkurat nå): Fwb er jo bare det… Da har man jo bare sex når det passer 🤷🏼♂️ Ja sikkert men har opplevd mye triveligere stunder enn det der. Uka før var jeg innom på jobben hans en kveld og fikk omvisning om hva han driver med og drakk kaffe og skravla en hel kveld uten noen hint til noe sex. Ja han kommer ikke til å få noe sex ved å være sånn hos meg lengre. Vi har egentlig hatt veldig lite sex og mer sosialt sammen med kaffe, felles hobby osv. Så kommer den der ut av det blå den blåste meg av banen rett og slett. Så da takket jeg nei... har vel kommet til konklusjonen at jeg kan møtes for andre ting men ikke sex lengre. Så fall må han sjarmere meg inn i det igjen. Jeg er single men har møtt en annen som har mye interesse av meg men jeg fikk null følelser for han ..desverre..han hadde vært perfekt. Men nå får jeg dårlig samvittighet da hvis jeg skulle ha funnet på å ha sex med fwb igjen så det og var en av årsakene til at jeg takket nei.. Jeg har ikke noe i mot vennskapet med fwb men ikke noe mer. Han nye vil jeg maks treffe 2-3 ganger i året og det er første gang jeg har møtt en som har vært så "trofast" uten at man har mulighet til å møtes ofte fysisk og det teller også noe for meg etter så mye dritt med mannfolk på dating apper så da blir det jo så man holder kontakten med noen en vet bryr seg om en. De vokser ikke akkurat på trær nå tildags. Jada skjønner at det er kun sex en kan forvente av en fwb. Ts Anonymkode: c3d66...82e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #8 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vil helst ikke ha en pulevenninne, som ikke kommuniserer på en uhøytidelig og morsom måte. Den type utsagn må vi kunne glise av begge to. Anonymkode: d5c9e...7de Akkurat vi har hatt mye moro sammen og det er bestandig humor mellom oss. Ja jeg syns jo det hele var morsomt. Han er sånn kommer fra lyn fra klar himmel noe vulgært på sms eller noe..og jeg blir like blåst av banen hver gang. Liker at han er så uforutsigbar og vet aldri som kan skje hvis jeg møter han... og noen ganger innser jeg at han har planlagt noe når det nesten er forsent.. nei er mye moro med han. Har begynt å svare nå da med like vulgært tilbake ... ha ha ha.. Men som sagt har bestemt meg for å holde meg unna det nå enda så fristende det kan være pga av han nye jeg traff..for å se om det kan bli noe mer ut av det. Problemet er at fwb bor der jeg bor og jeg kjenner eksen hans og ene sønnen hans men ikke hun nye dama. Ja en luring.. utro så det holder og jeg er sikkert ikke den siste. Anonymkode: c3d66...82e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #9 Skrevet 11. juli 2022 Selvrespekt er en fin ting. Anonymkode: 8b538...503 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #10 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja sikkert men har opplevd mye triveligere stunder enn det der. Uka før var jeg innom på jobben hans en kveld og fikk omvisning om hva han driver med og drakk kaffe og skravla en hel kveld uten noen hint til noe sex. Ja han kommer ikke til å få noe sex ved å være sånn hos meg lengre. Vi har egentlig hatt veldig lite sex og mer sosialt sammen med kaffe, felles hobby osv. Så kommer den der ut av det blå den blåste meg av banen rett og slett. Så da takket jeg nei... har vel kommet til konklusjonen at jeg kan møtes for andre ting men ikke sex lengre. Så fall må han sjarmere meg inn i det igjen. Jeg er single men har møtt en annen som har mye interesse av meg men jeg fikk null følelser for han ..desverre..han hadde vært perfekt. Men nå får jeg dårlig samvittighet da hvis jeg skulle ha funnet på å ha sex med fwb igjen så det og var en av årsakene til at jeg takket nei.. Jeg har ikke noe i mot vennskapet med fwb men ikke noe mer. Han nye vil jeg maks treffe 2-3 ganger i året og det er første gang jeg har møtt en som har vært så "trofast" uten at man har mulighet til å møtes ofte fysisk og det teller også noe for meg etter så mye dritt med mannfolk på dating apper så da blir det jo så man holder kontakten med noen en vet bryr seg om en. De vokser ikke akkurat på trær nå tildags. Jada skjønner at det er kun sex en kan forvente av en fwb. Ts Anonymkode: c3d66...82e Herregud. En knullevenn møter man KUN for sex...ikke sitter å drikker kaffe. Anonymkode: 39395...9f6 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #11 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herregud. En knullevenn møter man KUN for sex...ikke sitter å drikker kaffe. Anonymkode: 39395...9f6 Vel du om det. Vi har møttes til mye rart annet enn sex her i gården da. En kan gå på noen smeller gjennom livet da at sex ikke blir første prioritet lengre men da holder man kontakten alikevel på andre måter og stiller opp hvis den ene eller andre trenger hjelp til noe. Slik har vi nå hatt det til nå ca da. Nå tror jeg den tiden er forbi da og helt greit det for min del. ts Anonymkode: c3d66...82e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #12 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vel du om det. Vi har møttes til mye rart annet enn sex her i gården da. En kan gå på noen smeller gjennom livet da at sex ikke blir første prioritet lengre men da holder man kontakten alikevel på andre måter og stiller opp hvis den ene eller andre trenger hjelp til noe. Slik har vi nå hatt det til nå ca da. Nå tror jeg den tiden er forbi da og helt greit det for min del. ts Anonymkode: c3d66...82e Om dere ikke er i et forhold, så er det ingen forpliktelser eller gjøremål man må gjøre som fwb. Du valgte dette selv så hvorfor syte og klage? Anonymkode: 75b56...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #13 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om dere ikke er i et forhold, så er det ingen forpliktelser eller gjøremål man må gjøre som fwb. Du valgte dette selv så hvorfor syte og klage? Anonymkode: 75b56...5c8 Jeg klager ikke jeg syns det var morsomt så lenge det varte. Anonymkode: c3d66...82e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #14 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 11.7.2022 den 16.30): Om dere ikke er i et forhold, så er det ingen forpliktelser eller gjøremål man må gjøre som fwb. Du valgte dette selv så hvorfor syte og klage? Anonymkode: 75b56...5c8 Hvis du går så langt som å kalle det fwb, så er det i mine øyne også en vennedel der. Og venner tar vare på hverandre, og unner hverandre vel. Anonymkode: d5c9e...7de 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #15 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 11.7.2022 den 10.28): Verdens mest sjarmerende tilbud får jeg si fra en fwb jeg har kjent i ett par år. Akkurat som han gjør meg en stor tjeneste at han har tid til å ta meg i helga??? ha ha ha jeg kan ikke la være å le av det hele. Jeg sa jeg var opptatt. Samtidig så tenner det meg litt at han er så rett frem og litt vulgær noen ganger. Flere som har fått time hos storsjarmøren til en runde i senga? Anonymkode: c3d66...82e Skulle ønske jeg var like kjekk som han. Sånn at jeg også kunne hatt sex. Anonymkode: 9d747...894 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #16 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Skulle ønske jeg var like kjekk som han. Sånn at jeg også kunne hatt sex. Anonymkode: 9d747...894 Vet ikke om disse stor sjarmørene er så mye å hige etter egentlig men når man har kjent en person i over 3 år så blir det noe spesielt da. Ellers så kan de være så kjekke de vil jeg tør uansett ikke møte noe nye lengre. De som ikke er så kjekke har som regel mye bedre kvaliteter å tilby på det medmenneskelige plan. Hvor gammel er du og hvor mange forhold har du hatt? TS Anonymkode: c3d66...82e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #17 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke om disse stor sjarmørene er så mye å hige etter egentlig men når man har kjent en person i over 3 år så blir det noe spesielt da. Ellers så kan de være så kjekke de vil jeg tør uansett ikke møte noe nye lengre. De som ikke er så kjekke har som regel mye bedre kvaliteter å tilby på det medmenneskelige plan. Hvor gammel er du og hvor mange forhold har du hatt? TS Anonymkode: c3d66...82e Jeg har hatt ingen forhold, er jomfru. Anonymkode: 9d747...894
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #18 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt ingen forhold, er jomfru. Anonymkode: 9d747...894 Ja hva skal en si til trøst i sånt da. Jeg håper jo for din del at før eller senere må det jo skje noe. Er du helt desperat etter sex så går det an å plukke om ei som er blitt litt for full på byen da som er blitt keen på noe smågodt. Jeg vet ikke ..har ingen anelse hva en mannlig jomfru skal gjøre. ts Anonymkode: c3d66...82e
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #19 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 11.7.2022 den 10.28): Verdens mest sjarmerende tilbud får jeg si fra en fwb jeg har kjent i ett par år. Akkurat som han gjør meg en stor tjeneste at han har tid til å ta meg i helga??? ha ha ha jeg kan ikke la være å le av det hele. Jeg sa jeg var opptatt. Samtidig så tenner det meg litt at han er så rett frem og litt vulgær noen ganger. Flere som har fått time hos storsjarmøren til en runde i senga? Anonymkode: c3d66...82e Viss de er fwb så er vel dette ikkje feil måte å kommunisere på. Ikkje at det treng vere den beste måten å kommunisere på, men om det kun er det seksuelle det handlar om så er det i mine auge heilt greit å sei til ei dame at eg kun har tid til å ta ho i helga Anonymkode: 61cd9...dd8
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #20 Skrevet 14. juli 2022 Altså.. jeg hadde bare ledd, og har ofte best tid i helgen selv. Hadde det passet og jeg hadde lyst, så hadde jeg jo møtt opp. Med selvrespekt. Hvorfor blander folk inn selvrespekt? Fordi det hadde høres bedre ut om han hadde sagt « jeg har tid til en kaffe i helgen «, selvom man vet det er puling det er snakk om? Det som avgjør om dette er et godt tilbud, er vel om du vil tatt av denne personen i helgen? Anonymkode: 09c80...b39 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå