Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter økende blødninger i flere dager, satt jeg en times tid i morges på do der det rant friskt blod ut konstant. Noen koagler. Hadde svak mensensmerte/mageknip men ikke behov for smertestillende. 
Satt og skrev en sms da jeg kjente noe stort komme ut. Så jeg plukket det opp av do…en avlang blodig klump på ca 15 cm, med en gulaktig, gjennomsiktig «blob» på ca 2 cm i dia, vann inni og en 5 mm hvit sak som jeg antar er embryo. Koblet på denne er noe som  ser ut som en miniutgave av en morkake. 
Mageknipet forsvant umiddelbart, og i en times tid etterpå har det kommet mindre mengder frisk blod, samt et par klumper som jeg tipper er vev. 
Kan jeg regne med at dette er en fullstendig abort uten rester? Eller er det vanlig at det kan komme mer på et senere tidspunkt? 

Anonymkode: ea74b...3a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Omtrent det samme skjedde med meg. Blødde friskt litt etterpå, deretter brun utflod i noen uker etterpå. Men det verste av smerter og blødning var over.

Anonymkode: 8a3d2...0e0

AnonymBruker
Skrevet

Virker som alt av selve graviditetsproduktene er kommet ut. Hvor langt var du på vei? Men du kommer sannsynligvis til å blø i en uke eller to for at kroppen skal kvitte seg med slimhinnene(som en ekstra stor mens).

Anonymkode: 4cb1d...66e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 7+ 3, men gynekologen mente embryoet stoppet å utvikle seg i uke 6. 

Hadde dere ul rett etterpå for å sjekke at alt var kommet ut?

Hvordan var neste mens, og når kom den? Ts

AnonymBruker
Skrevet

Er bare overrasket over hvor lite vondt det var…hadde lest om at det skulle kjennes ut som minirier😅 ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...