Gå til innhold

Hvordan vet man hvilken liga man hører til ? Og hvordan har det gått for dere som kun har gått etter mannfolk i egen liga???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Regner med dere alle har truffet drømmeprinsen og er i trygge stabile forhold og venter 1 barn eller 2??Gift sikkert og...

Hører om denne ligaen hele tiden på kg. 

Jeg tenker at skal noen gå etter kun i sin liga så finner de fort ut at det er bedre å være single.. ha ha ha... inkludert meg. Da får en bare fråtse av opptatte menn og ligge med de kjekkest og leve livet...for noe forhold får man uansett ikke i følge folk på kg..

Idiotisk opplegge spør du meg.. da ber man jo om at single vil gå for kjekke menn, opptatte menn for å få litt moro med noen kjekkaser... 

Anonymkode: d7a8f...b77

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har masse vennepar på rundt 30. jeg kjenner ingen som er sammen med noen uvanlig kjekke. Alle ser ut som helt normalt folk. Alle er i god hold med god jobb, men de ser helt normale ut.

Anonymkode: f9440...2af

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Idiotisk opplegge spør du meg.. da ber man jo om at single vil gå for kjekke menn, opptatte menn for å få litt moro med noen kjekkaser... 

Men hvilken forskjell utgjør det hva folk "ber deg om"? Hvis du ønsker å ha sex med menn du ikke har sjans på for forhold så bare gjør det du?

Anonymkode: 7d76b...291

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har masse vennepar på rundt 30. jeg kjenner ingen som er sammen med noen uvanlig kjekke. Alle ser ut som helt normalt folk. Alle er i god hold med god jobb, men de ser helt normale ut.

Anonymkode: f9440...2af

Ja det gjør jeg også det kommer an på så mye mer enn liga..har de kjent hverandre fra skole tiden f.eks?? Da spiller jo liga ingenting..da har man lært å like en person ut fra personlighet og ikke liga... har noen vært venner i lang tid forut før følelser utviklet seg det og er innafor og har ingenting med liga og gjør. De som er ute på tinder og diverse dating apper derimot er jeg mer spent på. De rundt meg som er helt normale par har ikke møttes via noe dating app i hvertfall .

TS 

AnonymBruker
Skrevet

Det er få av dem som snakker om liga her på KG, som kan fortelle hva de egentlig mener, og de forandrer argumentasjonsrekken sin etter vinden. 

Vi har vel alle en formening om hvem vi passer sammen med,  og hvem som ev er for bra for oss. Selv så tenker jeg ikke at en kvinne er for pen for meg, eller at det er et problem at hun tjener fire ganger så mye som meg. Det som betyr noe, er at vi matcher på energinivå og interesser. Sett utenfra vil vi sikkert bli vurdert til å være i hver vår liga,  og to personer vil ikke vurdere likt.  

Tar du statistikken fra Tinder, så kan du vel si at en bruker med ti tusen likes, er i en annen liga,  enn en med hundre. Fjern bildene, og skriv litt om personens livsstil, utdanning og ambisjoner, og plutselig er ligaen en helt annen.  

Er du ute etter en kjæreste, men roter deg inn på en app der 100% bare vil pule, så er det jo ingen i din liga der, for de spiller jo ikke samme spillet en gang. 

Anonymkode: 53b88...bc0

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er få av dem som snakker om liga her på KG, som kan fortelle hva de egentlig mener, og de forandrer argumentasjonsrekken sin etter vinden. 

Vi har vel alle en formening om hvem vi passer sammen med,  og hvem som ev er for bra for oss. Selv så tenker jeg ikke at en kvinne er for pen for meg, eller at det er et problem at hun tjener fire ganger så mye som meg. Det som betyr noe, er at vi matcher på energinivå og interesser. Sett utenfra vil vi sikkert bli vurdert til å være i hver vår liga,  og to personer vil ikke vurdere likt.  

Tar du statistikken fra Tinder, så kan du vel si at en bruker med ti tusen likes, er i en annen liga,  enn en med hundre. Fjern bildene, og skriv litt om personens livsstil, utdanning og ambisjoner, og plutselig er ligaen en helt annen.  

Er du ute etter en kjæreste, men roter deg inn på en app der 100% bare vil pule, så er det jo ingen i din liga der, for de spiller jo ikke samme spillet en gang. 

Nei jeg mener sånn generelt. Syns det er gnål om liga i hver eneste tråd på singleliv og dating på kg når kvinner og menn skriver om problemer de støter på dating verden. Jeg er enig med deg. Jeg går etter kjemi og ja selvsagt jeg tror ikke en kjekk pilot f.eks har noe som helst interesse i meg. Jeg må nok ned på lavere nivå og noen som ligner med litt. Litt i samme livsistuasjon og ja det kan da være kjekke folk der og. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg går etter kjemi og ja selvsagt jeg tror ikke en kjekk pilot f.eks har noe som helst interesse i meg. Jeg må nok ned på lavere nivå og noen som ligner med litt.

Du har jo allerede like mye tanker om det, som de fleste ligarytterne her, bare at du kaller det "nivå". 

Samme liga= folk som har interesse av hverandre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg er i samme liga tror jeg, har det veldig bra sammen.

For noen år siden hadde han et ff forhold til en kvinne under hans liga. Som lurte seg til å bli gravid og trodde hun kunne tvinge en mann langt over sin liga inn i et seriøst forhold. Han gikk selvsagt fra henne, selv om hun tvang på han en unge mot hans vilje.

Anonymkode: 163b1...5e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen liga for modne, oppegående og reflekterte folk. 

Anonymkode: 08d20...598

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjæresten min og jeg er i samme liga tror jeg, har det veldig bra sammen.

For noen år siden hadde han et ff forhold til en kvinne under hans liga. Som lurte seg til å bli gravid og trodde hun kunne tvinge en mann langt over sin liga inn i et seriøst forhold. Han gikk selvsagt fra henne, selv om hun tvang på han en unge mot hans vilje.

Anonymkode: 163b1...5e0

For en fantastisk mann du har skaffet deg da! Godt å høre at dere er i samme liga, da vil han aldri forlate deg 🤣

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Regner med dere alle har truffet drømmeprinsen og er i trygge stabile forhold og venter 1 barn eller 2??Gift sikkert og...

Hører om denne ligaen hele tiden på kg. 

Jeg tenker at skal noen gå etter kun i sin liga så finner de fort ut at det er bedre å være single.. ha ha ha... inkludert meg. Da får en bare fråtse av opptatte menn og ligge med de kjekkest og leve livet...for noe forhold får man uansett ikke i følge folk på kg..

Ja, bestemme seg for å være en home-wrecker er jo og et mål i livet. Du understøtter jo forskning på temaet utroskap . Som påpeker at de fleste er utro med en partner mindre attraktiv enn seg selv . Men Ps : in the end , vil du nok sitte igjen med en følelse av å være en bruk & kast dame for gifte menn. Om det gir deg god -følelsen vet ikke jeg . 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva heter disse ligaene?

Anonymkode: bc694...49d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det finnes ingen liga for modne, oppegående og reflekterte folk. 

Jo, det tror jeg. Men der får vi nok aldri innpass. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva heter disse ligaene?

Det er visst noe med det en skala fra 1 til 10 og noen bokstaver fra det greske alfabetet... 🙄 Mennesker rangeres i et system av inntekt, bestemte yrkesgrupper, bestemte typer utseende, høyde, anatomiske mål osv. Personlige kvaliteter og egenskaper nevnes ikke, da disse anses bevist av ytre faktorer som f.eks. utseende og formue.

Anonymkode: 33ba1...27c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er visst noe med det en skala fra 1 til 10 og noen bokstaver fra det greske alfabetet... 🙄 Mennesker rangeres i et system av inntekt, bestemte yrkesgrupper, bestemte typer utseende, høyde, anatomiske mål osv. Personlige kvaliteter og egenskaper nevnes ikke, da disse anses bevist av ytre faktorer som f.eks. utseende og formue.

sikkert penis størrelse og. he he he og hvor trang du er. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde jo med denne tråden og få svar av alle på kg som skriver om at alle damer dater utenfor sin liga om å forklare litt mer hva de mener om dette her? 

Var ikke så mye svar å få på det. Men mange tror jeg elsker å lire det av seg ovenfor kvinner som sliter på dating fronten bare får å føle seg litt bedre viter selv og litt mer oppegående enn de som tør å skrive om problemene de støter på. De som skriver dette i hver tråd vil jo fremstå som perfekt, klok, smart og gjør aldri feil type mennesker. Slike mennesker har jeg ingenting til overs for uansett slik sett da. 

TS. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Var ikke så mye svar å få på det. Men mange tror jeg elsker å lire det av seg ovenfor kvinner som sliter på dating fronten

Det koker jo ned til at i et seriøst forhold er det 1 mann og 1 dame. Og siden det er ca like mange menn og damer betyr det at ikke alle kan få en av de populære mennene (for annet enn sex). Det er da ikke mer komplisert enn det? Tilsvarende attraktive damer ender opp med de mest attraktive mennene stort sett.

Damer som har sex med menn som ikke vil ha forhold med dem prøver seg på menn som har et mer attraktivt utseende enn seg selv. Man kan kalle det liga, nivå eller hva som helst. Det er uansett lov å ha sex med menn du ikke kan få for forhold, men da er det lite vits å lure på hvorfor du ikke får forhold 

Anonymkode: 7d76b...291

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om noen liga, men jeg var sammen med, og fikk barn med, en som var på samme nivå som meg utseendemessig og utdanningsmessig i 18 år. Og jeg fortsetter å tiltrekkes av menn som ikke er av de aller kjekkeste, men som er på omtrent samme nivå som meg når det gjelder jobb/utdanning og har samme interesser og verdier. Heldigvis. Det virker som mange tror det er kun utseendet man snakker om når man blir anbefalt å finne noen på "eget nivå", men det handler vel så mye om at man må være litt like. Hva har en som er storfornøyd med å jobbe på et lager til felles med en som jobber hardt for å bli toppsjef? Det er ikke nor dårlig å jobbe på lager, men man får det nok best med noen som har omtrent samme ambisjonsnivå. For å ta en ting. Akkurat som om du egentlig vil leve på landet så bør du kanskje ikke gå etter finanskjekkasen. Om du knapt har vgs så er kanksje ikke han eller hun med doktorgrad rett for deg. Om du stadig blir avvist av en type mennesker så er det et tegn på at du kanskje bommer litt, at du rett og slett ikke er attraktiv for disse menneskene. Ja det kan være sårt, men er det ikke bedre å justere litt og kanskje finne en man virkelig passer med, en person som virkelig elsker deg som du er?

Anonymkode: dfbad...ca5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva heter disse ligaene?

"Gjennomsnittlig pen, under gjennomsnittet pen, over gjennomsnittet pen".

De aller aller aller fleste av oss faller under første kategori. De aller aller aller fleste av oss finner også noen som faller inn under første kategori. De som faller inn under noen av de to andre kategoriene spør ikke andre om det; de vet. De aller fleste av disse finner også noen som faller under første kategori. For vi er gjennomsnittlige, de aller fleste av oss.

Anonymkode: 0f686...7fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg deler ikke inn folk i ligaer og har ingen interesse av andre mennesker som snakker sånn om folk heller.

Anonymkode: bf5eb...71b

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...