Gå til innhold

Skal jeg flytte eller ikke og hvordan kan jeg ta det opp på jobb på en god måte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca tre måneder siden møtte jeg en fantastisk fyr. Jeg er 24 og han 26. Vi har hengt mye sammen og jeg kjenner at dette er riktig og alt med han klaffer 100% og dette er the love of my life, det er en helt merkelig følelse. Problemet er bare at han bor fryktelig langt unna. Han har et barn på 5 år og han kan ikke flytte til meg, så jeg må flytte til han, det er ikke noe jeg ser negativt på i det hele tatt da jeg har masse familie hvor han bor og en god trygghet der. Nå har det seg sånn at jeg har fått et jobb tilbud hvor han bor. Her jeg jobber nå er et vikariat, men jeg fikk jobben fordi det var noen som skulle ut i permisjon i ca et år. Jeg kjenner på magefølelsen at det å flytte er det riktige. Familien har hus der så jeg kan bo der. Er det helt galskap og gjøre det eller burde jeg gjøre det nå som jeg har sjansen? Jeg får fryktelig dårlig samvittighet ovenfor sjefen min, hva kan jeg eventuelt si? Jeg har jobbet her i ca 7mnd og jobben jeg har fått der er samme typen jobb. Jeg trenger råd og tips, er det idiotisk eller skal jeg gjøre det? Jeg føler selv jeg ikke har noe å tape på det. 

Anonymkode: a1f9d...62f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flytt. 100%

Anonymkode: 9f7c9...257

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...