AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Hvilke alternativer fungerer for folk i praksis? Anonymkode: 274f3...999
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #2 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke alternativer fungerer for folk i praksis? Anonymkode: 274f3...999 Gift og særboer, treffes i ferier og i helger Anonymkode: ab68a...6f3 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Skrevet 11. juli 2022 Poly funker vel for noen.... Anonymkode: a8dbc...1eb 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 "Covert, ensidig monogami" D.v.s. hun er monogam med meg, jeg er ikke monogam med henne, med det vet hun ikke. Funker veldig bra for oss Anonymkode: efaa8...73e 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gift og særboer, treffes i ferier og i helger Anonymkode: ab68a...6f3 Det går jo ikke an å være gift og ha to folkeregistrerte adresser, da blir man automatisk skilt etter 2 år... Anonymkode: f47a8...dfa
SPOCA Skrevet 11. juli 2022 #6 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det går jo ikke an å være gift og ha to folkeregistrerte adresser, da blir man automatisk skilt etter 2 år... Anonymkode: f47a8...dfa Dette er bare tull. Jeg var selv særboer i 4 år. Da jeg ville skilles fra min eksmann måtte jeg søke separasjon og skilsmisse som vanlig. 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #7 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): "Covert, ensidig monogami" D.v.s. hun er monogam med meg, jeg er ikke monogam med henne, med det vet hun ikke. Funker veldig bra for oss Anonymkode: efaa8...73e Det funker nok veldig bra for deg, ja. Du kan ikke uttale deg om hvordan det funker for henne. Anonymkode: 3563e...f1f 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #8 Skrevet 11. juli 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Det funker nok veldig bra for deg, ja. Du kan ikke uttale deg om hvordan det funker for henne. Anonymkode: 3563e...f1f Selvfølgelig kan jeg uttale meg om det. Jeg lever jo med dama, og både ser og hører at hun er lykkelig og fornøyd. Anonymkode: efaa8...73e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #9 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Covert, ensidig monogami" D.v.s. hun er monogam med meg, jeg er ikke monogam med henne, med det vet hun ikke. Funker veldig bra for oss Anonymkode: efaa8...73e Drittsekk🖕 Anonymkode: 058b4...8fb 7 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #10 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Selvfølgelig kan jeg uttale meg om det. Jeg lever jo med dama, og både ser og hører at hun er lykkelig og fornøyd. Anonymkode: efaa8...73e Helt til hun oppdager det! Anonymkode: 058b4...8fb 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #11 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Covert, ensidig monogami" D.v.s. hun er monogam med meg, jeg er ikke monogam med henne, med det vet hun ikke. Funker veldig bra for oss Anonymkode: efaa8...73e Kvinner har god intuisjon. Hun vet nok hva som foregår. Kanskje hun også har en elsker😉 Anonymkode: 3078e...0e2 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #12 Skrevet 11. juli 2022 Vi er pole og det funker for oss. Men vi er to gutter da (eller fire) hehe. Kanskje lettere for oss homofile som er mer sexlystne? Anonymkode: d1bf0...c98
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #13 Skrevet 11. juli 2022 Utroskap kan faktisk fungere for alle parter. Sier ikke det er umoralsk, men det er heller ikke sant som alle på KG påstår (eller snarere ønsker skal være sant) at det alltid blir oppdaget, at det alltid er et helvete, at en part alltid vil at den andre skal skille seg osv. Kjenner til mange tilfeller hvor det har gått knirkefritt for alle parter, også over tid. Har til og med ei venninne som foretrekker gifte menn, da får hun en elsker hvor det virkelig er no strings attached. Anonymkode: 757d0...0c4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #14 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kvinner har god intuisjon. Hun vet nok hva som foregår. Kanskje hun også har en elsker😉 Anonymkode: 3078e...0e2 Da er jo det også en noe uvanlig samlivsformsom fungerer bra for alle involverte Anonymkode: 757d0...0c4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #15 Skrevet 11. juli 2022 Hva med å være samboere men ha åpent forhold. Er det en utopi? Anonymkode: 274f3...999
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #16 Skrevet 11. juli 2022 Samboere med seksuelt åpent forhold. Dvs at vi kan møte andre for sex, mens dating og det å tilbringe tid sammen hører til forholdet. (Utover den tiden man selvsagt bør ta seg til å bli litt kjent med potensielt sexpartner - en kaffe eller et måltid er jo naturlig å ta i starten). Et vilkår er at vi er veldig åpne om alt. Snakker vi med noen nye på Tinder, er det noen som er aktuelle å møte osv. Det skal alltid være ok for den andre om man skal møte en annen, mtp sykdom, dagsform etc. Men terskelen for å «stå i veien» er høy. Jeg som dame har nok bedre sjanser til å finne en villig partner, men holder noe tilbake slik at det ikke blir veldig skjevt på antall møter med andre. Resultatet er økt bevissthet på kjærligheten til hverandre, hvem som er den «ene» i livet sitt, følelsen av å få frihet fra kjæresten og tillit, samt ekstra krydder i sexlivet (100%). I tillegg kan man droppe tanken helt om partner noen gang vil være utro. Risikoen er selvsagt at følelser kan oppstå. Men helt ærlig - det kan også skje på jobben eller i andre situasjoner. Det har krevd MYE kommunikasjon for å komme dit vi er i dag og det har definitivt ikke vært lett. Det anbefales ikke for hvem som helst Også kan det nevnes at familiene våre aldri kunne visst om dette😂 Anonymkode: 3d5e9...e28
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #17 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): "Covert, ensidig monogami" D.v.s. hun er monogam med meg, jeg er ikke monogam med henne, med det vet hun ikke. Funker veldig bra for oss Anonymkode: efaa8...73e huff unskyld at jeg ler. Der tente du lunta på kg for sure få frem sure damer. Hilsen kvinne. Anonymkode: 7b324...fce 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #18 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt til hun oppdager det! Anonymkode: 058b4...8fb Er hun en submissiv dame som ikke vil miste han for alt i verden så er det utrolig hva de tolererer. Anonymkode: 7b324...fce
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #19 Skrevet 11. juli 2022 Vi har vært gift i 10 år og vært sammen enda lenger. De siste årene har jeg fått treffe andre menn (han kan treffe andre om han vil, men har ikke ønsket det enda), og vi treffer av og til andre par sammen. Det har revolusjonert både intimiteten og kommunikasjonen i forholdet vårt. Absolutt ikke for alle, og noe vi holder for oss selv, men ser jo at det finnes andre måter å leve sammen på enn kun monogami. Anonymkode: 6f802...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #20 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har vært gift i 10 år og vært sammen enda lenger. De siste årene har jeg fått treffe andre menn (han kan treffe andre om han vil, men har ikke ønsket det enda), og vi treffer av og til andre par sammen. Det har revolusjonert både intimiteten og kommunikasjonen i forholdet vårt. Absolutt ikke for alle, og noe vi holder for oss selv, men ser jo at det finnes andre måter å leve sammen på enn kun monogami. Anonymkode: 6f802...9f3 Spennende. Hvordan kom dere dit at dette var noe dere ville prøve og kunne leve med? Hvordan finner dere de andre parene, og møtes dere kun for sex? Anonymkode: 274f3...999
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå