Piraten Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 (endret) Kort forklart jeg er en gutt på 23 og hun er ca 40 år! (sies ikke pga anonymitet og respekt for henne) En natt så ble både meg og ei dama kasta ut fra puben uten videre! Vi var me våres venner og møtes ikkje før etter vi ble kasta ut! Så ville hun ha meg me hjem og ha sex me meg! Jeg hadde jo ikke pult på nesten fire år og jeg sa jo seffølgelig ja til det! Etter at hun og jeg pratet og gikk så begynte vi spontant å kline på byen og tok en taxi hjem te hun! Så var hu trøtte, men ikke jeg! Så hun sov rett før vi endelig skulle ha sex. Eg bara bestemte meg etter en stund å sove rett me hu og bara se og venta ka som skjer morningen etter. Men da skjer det! Da har hun og jeg endelig sex og det var så bra og hun visste meg så masse ulike seksuelle stillinger inkludert (oral) Det var superintimt! Da vi låg i senga så trodde vi at vi begge var 28 år gamle. men hun sa at hun var ca 40 år (8*model) og eg var 23 år gammel. Hun ledde og sa åpen at hun har blitt cougar og sa at hun er mer keen på meg på ung alder enn eldre menn! etterpå så drakk hun og eg kaffi. hun og eg begynte å plutselig å go hverandre en stor klem, men som en luring eg e så begynte eg og hun å klina litt og pratet om mye og ble bedre kjent om ka me skulle gjøra idag og ka me jobba me osv.. hun fulgte meg ned trappa og kyssa meg i munnen og det var den beste, mest hasardiøse, sykeste og mest fanatstiske kvelden og morgenen jeg har hatt! Hun skulle også på den samma nattpuben og håpte at hun såg meg der kvelden etterpå, men jeg gikk visst på en annen nattpub! 😕 Jeg kan ærlig innrømme at jeg sendte henne meldinger på face og sms par ganger og uten noen hell for svar. Hun hadde mista dekningen på telefonen! men jeg tok det me ro og da ut av det blå 1 og halv uke senere ringte hun meg og spurte om eg likte best honning eller begonia. Eg lurer for det første ka det ska bety ? Vi var begge opptatt da vi ringte og ble enige om å snakke senere! Hun og jeg begynte å teksta hver 2. eller 3. dag etter hun ringte. Nå har eg ikke hørt noe fra henna siden mandag. eg har sendt melding hver 2. dag og ringte henna 2 ganger en dag i helgå uten svar. Eg spurte om å komme en tur til henne når hun har tid og ta meg me luksusmat, vin og sånt te meg og hun! Jeg har jo dessverre fått altfor mye følelser for henne på rundt 40 år og det kan jeg ærlig innrømme! det er og vil være venner og familie av meg sier rett ut eller indirekte om våres aldersforskjell «Hun er nesten dobbel så gammel som deg! Det blir for dumt!!» Men eg bryr meg ikke om det! Samma vil sikkert hennes omkrets reagera me! Hun kommer heler nok ikke å bry seg om hun vil bli bedre kjent me meg som heila spørsmålet her. Det at hun trengte 1 og en halv uka på å svare var at hun måtte ha litt tid å lande og hun virka veldig interessert! Men til slutt så lurer jeg på om det virke som hun faktisk vil bli bedre kjent me meg, om det ser faktisk ut som vil holda på me meg meg eller om det virke som at hun vil plutselig aldri svare meg igjen? Eg vil gjerne ha tips om hvordan jeg kan bli bedre kjent me henne og hvordan jeg kan unngå å være desperat og hva som er grensen på å gå fra chill te desperat! Eg vil være en chill fyr for henne, ikke en desperate tenåring! Må jeg kanskje si direkte og være ærlig me henne at jeg har faktisk fått følelser for henne og eg har dumma meg ut me det og spør om hun fortsatt vil ha kontakt me meg? Tipper at det er altfor tidlig å si det, men hva tenker dere kvinner og herrer ? Endret 11. juli 2022 av Piraten
Piraten Skrevet 11. juli 2022 Forfatter #2 Skrevet 11. juli 2022 (endret) Til mitt forsvar så sa hun at det var koselig å være me meg gjennom og kvelden og formiddagen! og itilegg så mente hun at eg va fine og skjønne osv.. Hun satte veldig stor pris på å meg under hennes tak! La oss si at dette er Oslo der kvelden til meg og hun skjedde og sånn at detta innlegget ikke kan spores opp! Endret 11. juli 2022 av Piraten
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Skrevet 11. juli 2022 Jeg tror nok du allerede har passert grensen til desperat kompis. Foreslår du tar det med ro litt nå, og så ser du om hun tar kontakt igjen. Og så tror jeg nok dessverre du kan glemme et seriøst forhold med noen som er så mye eldre enn deg. Det at du er såpass uerfaren med damer gjør nok at du får følelser litt ekstra fort, tror nå jeg. Det kan selvfølgelig skje, men nå må du uansett ta det med ro nå og se om hun tar kontakt igjen. Hun vet hvor hun har deg. Høres ikke ut som dere bor på verdens største sted så dere treffer nok på hverandre igjen uansett (skjønner at det ikke er Oslo 😉). Anonymkode: 4d80d...508 3
Piraten Skrevet 11. juli 2022 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2022 (endret) Tusen takk for gode tips! Riktig at det iallefall alt for tidlig med forhåpninger om å danne et seriøst forhold me henne! Eg skal ta med ro og eg regner selvsagt med at hun vil svare eller ringa meg innen noen av de neste dagene siden hun har ringt meg og tatt kontakt igjen 1 og en halv uka etter den første kvelden og morgenen! Riktig at Oslo bare var et eksempel 😂 Me bor jo i en liten by, men den lille byen får være hemmelig! 😂 Endret 11. juli 2022 av Piraten
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 Du bor på Vestlandet du… Haugesund, Stavanger… Anonymkode: 57391...0a1 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #6 Skrevet 11. juli 2022 Et annet tips er jo å ikke skrive på kav dialekt dersom man vil være litt anonym. Alle som kommer fra området ditt skjønner jo sånn omtrent hvor du er fra 😅 Ikke Stavanger nei. Men det er jo ikke så farlig heller. Anonymkode: 4d80d...508 2
Scoops Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 Tror desverre du kan glemme noe forhold til henne og at det heller blir ett fint minne om en bra stund for deg 😊 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Fin cupido-historie. Anonymkode: 40a35...dcb 1
Piraten Skrevet 13. juli 2022 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2022 23 hours ago, Scoops said: Tror desverre du kan glemme noe forhold til henne og at det heller blir ett fint minne om en bra stund for deg 😊 Det er nok litt for tidlig å si det! 😅
Piraten Skrevet 13. juli 2022 Forfatter #10 Skrevet 13. juli 2022 Nå har hun og eg funnet ut av litt ting og kofor eg hun ikkje var så aktive å svara. Men grunnen er privat men forstålig! Så Jepp historien fortsetter! 😊 Me er veldig glade i hverandre og like hverandre veldig godt! 😊 Eg og hun vil også treffe hverandre igjen! 😊 Men eg skal nok fortsatt ikke tørre å ha en tonn med forhåpninger selv om ting mellom oss går den kjekke veien! 😊
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #11 Skrevet 13. juli 2022 Scoops skrev (På 12.7.2022 den 7.58): Tror desverre du kan glemme noe forhold til henne og at det heller blir ett fint minne om en bra stund for deg 😊 Dette ! 40+ damer kan gjerne tenke seg en ung elsker i fylla, men ikke noe mer. Men det finnes masse mer fisk i sjøen. Hilsen gammel Milf/Gilf-jæger. Anonymkode: c4f3c...f97
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #12 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette ! 40+ damer kan gjerne tenke seg en ung elsker i fylla, men ikke noe mer. Men det finnes masse mer fisk i sjøen. Hilsen gammel Milf/Gilf-jæger. Anonymkode: c4f3c...f97 Ikke alle damer over 40 er sånn ...slutt å generalisere oss . Anonymkode: 12302...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå