AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Del Skrevet 11. juli 2022 Har brukt provera i 3 mnd, fikk nå letrezol da mannen er ferdig utredet. Beskjed om å ta dobbel dose og om jeg ikke ble gravid innen 3 mnd, skulle vi bestille ny time for da ble det kunstig befruktning? Hva vil de si? hvor lenge har dere gått på letrezol før dere fikk mer hjelp? Anonymkode: d0cc8...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 11. juli 2022 #2 Del Skrevet 11. juli 2022 Kunstig befruktning er evt prøverør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Del Skrevet 11. juli 2022 Vi fikk beskjed om å prøve letrozol annenhver måned i 1 år før vi fikk ny time for å vurdere henvisning til IVF. Anonymkode: c97e2...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har brukt provera i 3 mnd, fikk nå letrezol da mannen er ferdig utredet. Beskjed om å ta dobbel dose og om jeg ikke ble gravid innen 3 mnd, skulle vi bestille ny time for da ble det kunstig befruktning? Hva vil de si? hvor lenge har dere gått på letrezol før dere fikk mer hjelp? Anonymkode: d0cc8...31a Jeg skulle begynne på Letrozol i 3 måneder før oppfølgingstime. Enkel dose her. Anonymkode: 9ed1e...bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå