Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg har hørt mye bra om Chanels pudder, kjøpte jeg det for noen uker siden. Men jeg er ikke fornøyd i det hele tatt!

Det dekker ingenting, men når det er snakk om transparent (et eller annet), hva betyr det? At man skal ha foundation under, også pudderet oppå?

Jeg føler alle transparente pudder er "kakete", og ikke dekker noenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... Jeg har dette selv, synes det er bra jeg da...

Og når de er transparent er de IKKE kakete synes jeg... Er de heldekkende greiene som kaker seg på min hud ihvertfall...

Skrevet

Vel, kanskje jeg opplever dem litt kakete pga. at jeg har tørr hud. Ikke pudderet i seg selv.

Er plaget med litt sensitiv hud, og ønsker å jevne ut hudtonen litt, men det hjelper ikke Chanel meg med. :(

Skrevet

Sensitiv hud = litt rød hud, særlig rundt munnen.

Skrevet

Der kan jeg være enig med deg, er "hudperioder" jeg ikke bruker Chanel i ja...

Clinique da? De har et løspudder jeg er veldig begeistret for ihvertfall...

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet

Hei !

Er du ute etter noe som skal dekke ulike partier av huden din, ville jeg ikke benyttet meg av et transparent pudder. Det er blant annet med på å dempe skinnende hud om du er plaget med fet t-sone men er lite dekkende om det er det du i utgangspunktet er ute etter ? Jeg hadde kjøpt meg en foundation fra eks. Biotherm, som har mye fuktighet i seg, men som samtidig dekker litt. Du unngår dette "maskelignende" resultatet som noen foundationer kan gi.

Ellers har Estee Lauder en god del pudder som er med på og både dekke og samtidig hindre en skinnende t-sone.

Skrevet

Estee Lauder-sminke luker gammel råtten dame synes jeg... Men vet om andre som elsker lukten

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet

Okey, det har ikke jeg kjent av noen sminke, hvordan lukter gammel råtten dame om jeg tør spørre ?

Skrevet

Som Estee Lauder-sminke ;) Inneklemt, ekkelt...

Fikk det skrinet til jul blant annet, ga bort hele greia. Men som sagt; andre mener annerledes. Men flere jeg har snakket med er enige mht lukten, altså nevner jeg det, for er kjipt å ikke kunne bruke sminken man kjøper fordi man ikke er obs på nettopp det.

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet

Vanligvis går jeg utfra at folk prøver ut ulike merker før man går til anskaffelse av dem. Ulike produkter fra Estee Lauder-merket har jeg ikke den erfaringen med. Og ingrediensene som benyttes i dette merket er utsøkt. Men, det er en smak sak. Å definere det som "...gammel råtten dame" synes jeg var litt bak mål, men en liker ulike makeup-produkter. Jeg er av dem som varierer og liker teste litt forskjellig..

Skrevet

Transparent betyr jo gjennomskinnelig. Hvis du forventet et mer dekkende og utjevnende pudder , burde du spurt etter det i parfymeriet. Jeg liker ikke at ting dekker, hverken foundation eller pudder, og da er transparent perfekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...