Gå til innhold

Finnes det en enkel måte å innhente pris-estimat fra elektriker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har behov for en del elektrikerarbeid. Må jeg kontakte hver enkelt bedrift, eller finnes det enklere måter å finne ut hvem som er billigst? Mulig el-arbeid koster tilnærmet like mye, uavhengig av hvem man bruker, men jeg er helt fersk i huseier-klubben😅

Anonymkode: d47a7...f66

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde Mittanbud da jeg skulle få lagt inn elbillader, men fikk lite respons. Mulig det er større interesse om det er en større jobb du søker hjelp til. Jeg endte opp med å ta direkte kontakt med ulike elektrikerfirmaer, og det var forskjeller både i pris og respons - en bedrift svarte faktisk ikke i det hele tatt... 

Anonymkode: 30682...803

AnonymBruker
Skrevet

Mittanbud vil jeg ikke anbefale. Det er stort sett de «dårligeste» håndtverkerene som tilbyr sine tjenester der, da de som er høyt anerkjent ikke trneger å legge seg ut da de har mer en nok jobber i utgangspunktet.

Ta heller å skriv ned en punktliste på hva nøyaktig du ønsker å få gjort, så sender du denne til de forskjellige aktørene.

Anonymkode: a1d27...250

Skrevet

Det er best å få noen på befaring som kan se med egne øyne oppdraget. Da får du best estimat. Ring gjerne 3-4 forskjellige firma og sammenlign pristilbudene etterpå.

Eventuelt ta bilder, send epost, beskriv oppdraget og spør om ca pris, men det er mer unøyaktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...