AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 I min reise med 3 barn i ulike alder er jeg ofte her inne for å søke råd. denne gangen ønsker jeg å dele råd, barna mine har alltid ønsket hund, det samme har jeg, men har følt at vi ikke har tid. Nå i coronatiden når vi alle var hjemme, føltes det som en god ting å få hund💖 vi skaffet oss en stor hund, med forbehold at barna hadde hver sin gang å gå langtur sammen med meg. For meg har dette vært fantastisk, hunden får 1 til 2 timers gåtur på kvelden ( pluss 1 time på morgenen og 2 timer på ettermiddagen) men kveldsturen er gull verdt, har brukt denne tiden med å snakke med barna og hva som skjer i livet, når vi går disse turene får jeg små innblikk i livene som vi jobber videre med. Etter at vi fikk hund føler jeg ofte at ungdommen deler mer det som skjer på snap(før fikk jeg bare vite når fremmede sendte nakenbilder) nå deler barna mer hverdagslige ting, som også er lettere å følge opp og hjelpe de med. Barna maste så lenge om hund og jeg angrer så at jeg ikke lot de få tidligere for de gjør så mye positivt for barn og voksne Anonymkode: 0e29a...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå