AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Jeg har blitt kjent med en dame som er litt eldre en meg, jeg er 30 og hun er 40. Vi har skrevet med hverandre i over 2 uker nå, og vi har enda ikke snakket i telefonen. Men vi har daglig kontakt over snap og fb, men vi har enda ikke ringt hverandre. Jeg skal snart møte henne, men jeg er utrolig nervøs. Hun har også unger, så jeg skal på besøk til hele gjengen. Ungene er rundt 5-8 år trur jeg. er det bare sex hun vil ha eller kan dette være noe mere? vi har begge vært veldig åpene med hverandre om ting som har skjedd og diverse. Men ingen av oss har snakket om følelser. Tips ?:) Anonymkode: 67e77...5e9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Hun er for gammel for deg + hun har små barn. Hold det på pulevenn-nivå, og kos deg med det. Anonymkode: deefe...afc 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Hun er for gammel for deg + hun har små barn. Hold det på pulevenn-nivå, og kos deg med det. Anonymkode: deefe...afc Alder har egentlig ikke så stor betydning for meg. Jeg har hatt kjærester som har vært 5-8 år eldre en meg før. Anonymkode: 67e77...5e9 1
Blåjojo Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 Kjenner jeg blir litt skremt av at du skal møte hennes barn etter å ha chattet med henne bare noen uker. Er stor forskjell på å ha kjemi på chat og i den virkelige verden. Du må nok bare spørre hva det er hun ser for seg at det kan bli. Bare hun som vet svaret på det du lurer på. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 Jeg ville tatt det rolig, følt meg fram og kjent på kjemien. Tror det er umulig for noen her på KG å spå om hun vil ha sex eller noe mer. Tviler jo egentlig sterkt siden du sier du skal besøke hele gjengen inkl. hennes barn. Som forsåvidt er litt merkelig... å introdusere barna for en fremmed mann såpass tidlig i relasjonen er jo bare sært. I så fall lener jeg nok mer mot at hun ønsker vennskaps-biten mer enn sex-biten. For om barn er involvert så bør man oppføre seg. Ville ikke hatt noe forventninger til sex. Ihvertfall om dere ikke har sex-pratet på forhånd. Eller om hun har hintet til det. Er nok større sjangs for å bli friendzona. Men hvem vet! Vill gjetting! Anonymkode: beff2...4e6 1
*Mocca* Skrevet 11. juli 2022 #6 Skrevet 11. juli 2022 Jeg hadde nok droppet personen av den enkle grunn at man inviterer til å møte barna ved første treff etter å ha chatta noen uker. 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #7 Skrevet 11. juli 2022 Jeg hadde vært skeptisk til å møte en dame som involverer barna med en gang. Høres helt sprø ut. Anonymkode: 1d245...f61 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #8 Skrevet 11. juli 2022 Hvorfor skal du møte barna? Rart! Vil hun ha ny samboer å dele utgifter med? Anonymkode: 28a8b...b2d 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #9 Skrevet 11. juli 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Alder har egentlig ikke så stor betydning for meg. Jeg har hatt kjærester som har vært 5-8 år eldre en meg før. Anonymkode: 67e77...5e9 Men det er ingen fremtid for deg her, annet enn å ende opp med å ta seg av en annen manns barn. Vil du virkelig det? Det er dumt å definere seg som "kjæreste" med noen man uansett ikke har noen framtid med. Bedre da å definere det som noe mer midlertidig/løst. Anonymkode: deefe...afc 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #10 Skrevet 11. juli 2022 Folk her er altfor negative. Jeg er 47,kjæresten 37. Hva er problemet? Han ser eldre ut, jeg ser yngre ut. Jeg har barn, han har ikke. Vi er seriøse og vurderer gifte oss. Han digger mine barn og ønsker seg ingen andre. Ingen pappa i bildet så han blir pappa for dem. Det eneste jeg stusser på her er involvering av barn så raskt. Men at hun kan ønske seg mer? Helt klart, og ser absolutt ikke du problem med alderen. Lykke til! ❤️ Anonymkode: 0b1ff...3fd 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #11 Skrevet 11. juli 2022 Hold barna utenom. Da gjør du både deg og barna en tjeneste siden mor ikke heier å holde fokus i denne saken. Ikke snakket på tlf, men barna skal du møte på første date ? Våkk opp ! Anonymkode: 8c35f...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #12 Skrevet 11. juli 2022 Du skal møte både henne og barna på første date og tror det kan bli sex? 😳 Tror du ikke barna stusser hvis du blir værende utover kvelden og skal sove inne på rommet med mammaen deres? Altså, dette høres rimelig ressurssvakt ut... Anonymkode: 81ffc...626 1
exictence Skrevet 11. juli 2022 #13 Skrevet 11. juli 2022 (endret) Jeg synes det høres koselig ut, og at det absolutt kan være hyggelig. Dere har ikke snakket om følelser, så å møte mor og barn som en hyggelig nesten fremmed mann, kan da være veldig hyggelig. Jeg tenker og at det er slett ikke sex inni bilde på første date. Klart dette kan bli noe ordentlig kjekt. Det er ikke alltid det er noe kjekkere å være alene. To hyggelige voksne som gjensidig kan gi hverandre glede i hverandres selskap, ser jeg på som bare positivt. Kos deg, Ts. Håper det blir fint. Det tror jeg Ha et åpent sinn, og ta det som det kommer. Slapp av og kos dere Endret 13. juli 2022 av exictence 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #14 Skrevet 11. juli 2022 😂😂😂😂😂 hva får deg til å tro at det blir sex første gangen når du skal treffe henne og barnet? Anonymkode: 32552...28e 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #16 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 11.7.2022 den 1.56): Alder har egentlig ikke så stor betydning for meg. Jeg har hatt kjærester som har vært 5-8 år eldre en meg før. Anonymkode: 67e77...5e9 Liker slike som deg som ikke tar så tungt på aldersforskjell. Den over her kan ta seg en bolle aner ikke hva de snakker om. Har sikkert aldri opplevd noe med noen med en aldersforskjell. Møt henne og se hva hun vil? Det er når du møter henne du får svar om du liker henne eller ikke. Jeg liker ikke å bare bli brukt til sex av yngre menn. Jeg vil gjerne ha noe mer med de. Så er du interessert i noe mer enn sex så ikke ha sex første kvelden men bruk kvelden på å bli kjent med hverandre mener jeg. Sex får en alltids hvis det er god kjemi der. Bedre blir det og. Anonymkode: 33cb9...076
Strange Doll Skrevet 13. juli 2022 #17 Skrevet 13. juli 2022 Blåjojo skrev (På 11.7.2022 den 2.03): Kjenner jeg blir litt skremt av at du skal møte hennes barn etter å ha chattet med henne bare noen uker. Er stor forskjell på å ha kjemi på chat og i den virkelige verden. Du må nok bare spørre hva det er hun ser for seg at det kan bli. Bare hun som vet svaret på det du lurer på. Enig.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #18 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 11.7.2022 den 16.43): Folk her er altfor negative. Jeg er 47,kjæresten 37. Hva er problemet? Han ser eldre ut, jeg ser yngre ut. Jeg har barn, han har ikke. Vi er seriøse og vurderer gifte oss. Han digger mine barn og ønsker seg ingen andre. Ingen pappa i bildet så han blir pappa for dem. Det eneste jeg stusser på her er involvering av barn så raskt. Men at hun kan ønske seg mer? Helt klart, og ser absolutt ikke du problem med alderen. Lykke til! ❤️ Anonymkode: 0b1ff...3fd Fullstendig enig. Er det bare sex er ikke barna inkludert hvis de ikke er helt blåst da. Anonymkode: 33cb9...076 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå