Gå til innhold

For oss alle barnefamilier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange av oss barnefamilier er ute å reiser nå og vi blir rammet av streik.

her går sas etter mennesker som skriker høyt men har lite makt.

ja det er helt sykt at de kalkulerer streik til oss som reiser en gang i året, opp mot forretningsfolk som er helt avhengig av fly ifm jobb, men forretningsfolk har andre metoder for å ramme en bedrift, til syvende å sist er sas mer avhengig av å få penger av de som flyr flere ganger i uken gjennom året, men mer tårevått å høre om de som er strandet.

mitt budskap er, slutt å gå til avisen for ferien er ødelagt, du er strandet en plass eller bryllupet ble avlyst, dere hjelper sas ånde kommer ut som vinnere. Nei ta opp samtaler med kundeservice, dokumenter ventetid og dårlig kundebehandling og slipp dette til jul, de er da ferdig streiket, de trenger kunder og de har lite makt, la da folk vite at de svikter folk for de spiller på media for støtte, noe de får når alle drar til avisen. Ikke skap medieblasr, davgår slike ting for over, men bruk denne dårlige kalkulerte kundebehandlingen mot de for å øke folk sikkerhet når de skal reise.

å ja jeg sitter fast nå i utlandet med min fam på 5 og kommer ikke til å gå til media

Anonymkode: 6b94a...122

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De streiker av en grunn og den grunnen er god! 

Anonymkode: 282d6...42c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig trist at voksne tror at streiken er "kalkulert" for å hindre folk komme seg på ferie. I Norge forhandler vi tariffavtaler på våren og det er da fagforeninger kan ta ut streik. De kan ikke bare bestemme seg for å gjøre det i desember. Les det opp om hvordan lønns- og arbeidsvilkår forhandles, det er ganske viktig og nyttig kunnskap. 

Anonymkode: 1e3ab...47f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...