Gå til innhold

Eksen sprer usanne rykter basert etter hva han har lest på kvinneguiden!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ptsd. Han leste seg litt opp på nettet, og han vet at jeg er på kvinneguiden. Han sa han fant et gammelt innlegg fra 2016, som han var helt sikker på var meg! Nå skal det sies at jeg har laget svært personlige tråder her inne ang ptsd og psyke generelt, men jeg har alltid vridd litt om på fakta slik at jeg ikke kan gjenkjennes. Delt så personlige ting som jeg ikke vil noen skal vite, dermed som anonym. 

Jeg fikk først helt hjertet i halsen. Så sa han året det var lagt ut, og jeg fikk ro i sjela igjen, for på den tiden visste jeg ikke hva KG var 😅 Men han var fortsatt helt sikker på at det var meg, som var ganske ubehagelig, for jeg aner jo ikke hva denne personen har skrevet! Og det er ikke meg, og han tror masse rart om meg! 

Forholdet endte, og har nå funnet ut av at han går rundt å forteller personlige ting om meg, inkludert ting han har lest på dette forumet!! Ting som jeg ikke har gjort, syke greier osv! Det blir jo skrevet ganske mye forskjellig her inne, og en utenforstående forstår ikke at man må ta ting med en klype salt på dette forumet også. 

Hva søren gjør jeg nå?? Fått masse rykter på meg som ikke er sant, men alle tror på det, for mange har fått med seg at jeg har ptsd 😫😫 Nå tror alle at jeg er helt gal! 

Anonymkode: 0a8d9...f46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke gjøre noe med at han sprer løgner om deg. 

Anonymkode: 19778...d5f

AnonymBruker
Skrevet

Det du evt kan si til folk, er at du tror din eks dessverre misforsto en del ting. Og la dem trekke trådene selv.  

Anonymkode: 19778...d5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...