Gå til innhold

Menn som vil bo på småbruk/landlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål til deg som er singel mann og enten drømmer om et småbruk på landet med en partner, eller som bor på småbruk/gård og søker partner: hvordan kan jeg finne deg? 

Ser ikke ut til at jeg finner deg via datingsider. 

Anonymkode: 3d7f2...c06

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Spørsmål til deg som er singel mann og enten drømmer om et småbruk på landet med en partner, eller som bor på småbruk/gård og søker partner: hvordan kan jeg finne deg? 

Hvor var du før jeg traff nåværendes dame? ;). Prøvde å finne ei som ønsket dette livet, men fant det aldri.

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stiller meg i kø her! 

Anonymkode: 090be...e7a

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne her. Ikke min preferanse, men har møtt menn med de ønsker på byen i Oslo og på Tinder. 
Ellers kan en god ide være å delta på dyrskuer. Handle litt på Felleskjøpet?

Anonymkode: a2a38...fc8

AnonymBruker
Skrevet

De er overalt om du bor på landet eller et mindre tettsted, til og med på datingappene. Reis på lokale arrangement som "alle skal på", så er de der også. 

Anonymkode: ed4be...2a6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg stiller meg i kø her! 

Anonymkode: 090be...e7a

Stiller meg også i kø..

AnonymBruker
Skrevet

Hmmmm. Kan jeg sende deg en melding? 

Anonymkode: 001c0...7a6

AnonymBruker
Skrevet

Søk i de områdene hvor flertallet bor på gård/småbruk. Det er naturlig at du ikke finner de midt i storbyen. Normal logikk?

Anonymkode: 6df0a...365

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Søk i de områdene hvor flertallet bor på gård/småbruk. Det er naturlig at du ikke finner de midt i storbyen. Normal logikk?

Hvordan tolker du innlegget til ts til at hun søker midt i storbyen? 

Jeg syns det er vanskelig å finne noen som i det hele tatt følger opp chatter selv om jeg har satt opp søket mitt bredt geografisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Du finner dem på sinnasnekkeren

Anonymkode: 97fa9...c31

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant min på sukker.no! 

Anonymkode: 58a33...ae9

AnonymBruker
Skrevet

Er du ute etter mannen eller eiendommen hans?

Anonymkode: f0902...f62

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan tolker du innlegget til ts til at hun søker midt i storbyen? 

Jeg syns det er vanskelig å finne noen som i det hele tatt følger opp chatter selv om jeg har satt opp søket mitt bredt geografisk. 

Det er jeg helt enig i. Men TS spurte kun spesifikt etter menn som vil bo landlig, ikke hvordan hun finner oppegående menn generelt. Jeg har selv vokst opp på landet men bor i by nå, dog en mindre by med kommuner med landbruk rundt. Jeg har kommet over flere som enten bor på småbruk eller gårder, eller kunne tenke seg det når man søker i utkantene her, og jeg vet det er en god del single der jeg vokste opp. Selvfølgelig ikke sikkert de bruker datingapper, men man må nå i alle fall komme seg i nærheten av området de er i.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet mange bønder/bondespirer på Tinder, skrev i profilteksten at jeg ville bo på gård og det var mange som sa de sveipet på meg på grunn av det :)

Anonymkode: ec7ee...a62

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jakten på kjærligheten 

Anonymkode: 2112f...0cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.7.2022 den 0.37):

Jeg bor på et småbruk. Men…skal vi gifte oss krever jeg særeie. Ok?

Anonymkode: 4bf44...9ec

AnonymBruker
Skrevet

Ingen menn drømmer om småbruk. Menn drømmer generelt ikke om eiendom og interiør som kvinner gjør.

Menn drømmer om damer.

Anonymkode: a38a3...b67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ingen menn drømmer om småbruk. Menn drømmer generelt ikke om eiendom og interiør som kvinner gjør.

Menn drømmer om damer.

I tillegg til de ungkarene som sitter fast på bygda fra før, så har jeg kjent utrolig mange, som har ønsket seg småbruk av ymse årsaker.  Enten vil de bort fra bråk og tette nabolag, få nærhet til naturen, ha plass til hundene sine, ha plass til andre hobbies, bil og motor, etc.  Menn drømmer om så mangt. 

Anonymkode: 177d9...9d4

• Liker 2
Skrevet

Jeg gidder ikke dating apper. Eier et gammelt småbruk og bruker tiden min til det jeg vil

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Menn drømmer om damer.

😆 Det der er jo ikke sant. Det er en del menn som ønsker å bli mer selvbergede og som ønsker seg jord til å dyrke mat selv.

Anonymkode: 58a33...ae9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...