Helene Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Jeg heter ikke Helene. Men går under dette nicket. Hvorfor er dere så anonyme?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Fordi jeg skriver innlegg hentet fra samlivet med min kjæreste, og da føles det tryggere å skrive det som anonym. Jeg bruker nicket mitt når jeg lager innlegg om mer generelle ting, og ting som ikke er så alvorlig. Anonymkode: 4062d...fb2 15 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 For ikke å bli gjenkjent Anonymkode: 234b7...2a6 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 Samme som hen over. Jeg elsker at man kan stille spørsmål om de rareste, flaueste, dummeste ting gjemt bak anonym bruker. Anonymkode: a8b11...577 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 Du er da akkurat like anonym, "helene"... Anonymkode: c7fc9...fe1 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #6 Skrevet 10. juli 2022 For jeg orker ikke at folk skal sende meg dm. Er så mange rare folk her inne. Folk kan jo bli rasende provosert bare fordi jeg liker string truse, og da er jeg en skitten hore, og hva hvilket uoppgjort dårlig erfaring de har fra noen som har brukt string truse (eller som de tror bruker string truse), så får jeg illsinte skumle private meldinger. Gudene vet hva som trigger folk… Anonymkode: c8d39...0f9 9 1
Ritter Skrevet 10. juli 2022 #7 Skrevet 10. juli 2022 Jeg skjønner egentlig ikke de stadig tilbakevendende spørsmålene omkring hvorfor man av og til skriver som AB. Forumet tillater at man gjør det, og da er det naturligvis opp til hver enkelt hvordan man benytter seg av den muligheten. Hvis noen mener de utsettes for personangrep fra brukere som skriver som AB, er det bare å rapportere. 6 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #8 Skrevet 10. juli 2022 Fordi jeg har kjent igjen mange av medlemmene her, og ikke ønsker å bli gjenkjent selv. Anonymkode: 703df...ef0 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #9 Skrevet 10. juli 2022 Jeg begynte med det etter at en rar bruker her inne var sint fordi jeg svarte henne i debatter, og begynte å true meg på dm. Jeg var ikke slem eller noe, bare uenig. Anonymkode: 30a3d...2a1 6 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #10 Skrevet 10. juli 2022 For å kunne ghoste tråder uten å bli mast på om å svare mer. For å unngå å bli gjenkjent over tid, over flere poster og flere tråder samlet sett. For å unngå at noen uvedkommende åpner opp telefonen min, og finner postene mine under profilen min (som er autoinnlogget). For å kunne trolle og lage halloi på en mer troverdig måte. Funker ikke like bra når noen bare kan fiske opp profilen din, og se at du skrev det stikk motsatte i en annen tråd. Det er grunnene jeg kan komme på i farten. Ja, og så holder AnonymBruker jevnt over høyere standard enn de som poster under Nick, så vi er som en eksklusiv gruppe av kvalitetspostere som deler samme nick. Og det er fett å være en del av. Anonymkode: 32d8d...ce1 4 2
Kenelz Skrevet 10. juli 2022 #11 Skrevet 10. juli 2022 Ingen kjenner meg og er derfor ikke anonym, men gud så ofte folk har «stalket» meg eller kommet med falske beskyldninger som «Ser at du kommentert i flere år på kg og du er så dum som skriver ditten og datten i dette temaet her» «Der er du igjen! Har sett deg kommentere (…) og det er helt idiotisk fordi (…)» «Er du den samme brukeren som kommenterte for 10 år tilbake om (…)? Kjemner igjen navnet ditt» når jeg ikke en gang har vært borti lignende problemstillinger. 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #12 Skrevet 11. juli 2022 Mange brukere her inne poster små drypp av sitt personlige liv, og sin historie. Det er vel og bra, men når denne personen har flere tusen innlegg, så kan man sette sammen en ganske detaljert og fyldig profil. Velger du å vri litt på detaljene, så er det alltids en detektiv som husker hva du skrev for to år siden. Anonymkode: c9448...4d9 14 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #13 Skrevet 11. juli 2022 Helene skrev (8 timer siden): Jeg heter ikke Helene. Men går under dette nicket. Hvorfor er dere så anonyme? Du er da like anonym som meg du. Hvorfor kaller du deg ikke ved det ordentlige navnet og fører opp all kontaktinformasjonen i "profilen" din? Anonymkode: a20c2...48b 4 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #14 Skrevet 11. juli 2022 fordi alt for mange her på Kvinneguiden er noen forbanna drittsekker... Anonymkode: 53e5c...a8f 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #15 Skrevet 11. juli 2022 Skriver man med nick blir man gjenkjent på tvers av tråder, og noen som har lagt deg for hat følger etter og er sur. Samt sender DM. Sånn, da er det forklart for n'te gang. Aksepter at folk skriver anonymt, uten denne funksjonen ville KG vært mye mindre Anonymkode: 15655...f11 6
AnonaymBruker Skrevet 11. juli 2022 #16 Skrevet 11. juli 2022 (endret) 9 hours ago, Helene said: Jeg heter ikke Helene. Men går under dette nicket. Hvorfor er dere så anonyme? Har det virkelig noe å si om jeg heter AnonymBruker, AnonymBraker, AnonaymBruker, Helene eller Bernt Kåre? Jeg synes ikke det. Endret 11. juli 2022 av AnonaymBruker 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #17 Skrevet 11. juli 2022 Noen gangen hender det at jeg ikke orker å føle opp en tråd. Kanskje jeg bare vil inn å skrive min mening, og ferdig med det. Kan være så enkelt som at noen spør hvor man får kjøpt en kjole. Så svarer jeg at den får man kjøpt på hennes og Mauritz. Nytt spørsmål om hvilke størrelser de hadde. Så svarer jeg på det. Så kanskje nytt spørsmål om de pleier å ha tilbud på den, og om de har den på kjøpesenteret i Bergen. Så må jeg svare på det. På ting brukeren egentlig bare kunne søkt opp selv. Som anonym slipper jeg feks slike spørsmål, eller personlig melding. I tillegg skriver man gjerne små drypp om livet sitt her inne. I en tråd kan jeg ha skrevet at mine to gutter på 10 og 12 år fikk søskenrabatt på fotballklubben i Arna, og i en annen tråd kan jeg ha skrevet at jeg er utdannet sykepleier, og jobber på sykehus. I en tredje tråd kan jeg ha skrevet at meg og min forlovede gleder oss til å gifte oss i 2023, og i en fjerde at jeg er veldig fornøyd med min Nissan Leaf. Plutselig er det noen som kobler hvem jeg er, pga små drypp her og der, og alt er koblet til min bruker. Da er det ikke så kult at man i en femte tråd har skrevet at man har fått klamydia pga kjærestens utroskap, og at man strever med å tilgi.. Alle disse tingene er jo i og for seg uskyldige ting, og ikke noe farlig å skrive med bruker. Men de er kanskje nok til å identifisere for riktig person. Som anonym vil det ikke bli koblet opp mot brukeren, og man unngår dermed problemet. Anonymkode: 56a2c...542 8 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #18 Skrevet 11. juli 2022 Fordi mamma kjente meg igjen i en tråd jeg skrev i en bryllupstråd, og da kom jeg på at jeg hadde brukt samme nicket i andre tråder jeg ikke ville hun skulle kjenne meg igjen i. Og da innså jeg hvor lite anonym vi er. Og siden har jeg vært anonym på alle poster enten det har vært i samliv eller matoppskrifter. Anonymkode: 12d2e...a43 8 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #20 Skrevet 11. juli 2022 Redd for å bli gjenkjent Redd for å bli stengt ut av kg hvis man har opplevd det noen ganger. Anonymkode: c26b1...155
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå