Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Går gjerne 2-3 år mellom hver klipp og har alltod langt, sunt og frisk hår. At man skal klippe det hver 3 måned må være noe frisører har kommet på😅

Dvs for all del, håret blir sikkert flott av en stuss hvor en fjerner hvert minste tegn til flisete tupper. Men at håret blir ødelagt eller usunt av å ikke klippe det ofte stemmer altså nødvendigvis ikke.

Anonymkode: 11f63...0b5

• Liker 9

Annonse

AnonymBruker

Kommer jo helt an på hva slags frisyre man har… Jeg klipper håret kanskje hvert 3. år. Har langt hår og trives godt med det. Det er sunt og pent, så jeg ser ikke behovet. Mamma klipper hver 4. uke, og hun trives med det.

Anonymkode: 8a31b...abc

• Liker 1
AnonymBruker

Fra jeg var 17 til jeg ble 33 hadde jeg kort pixie frisyre som jeg klippet ganske ofte. Har hatt halvlangt-langt hår de siste 4 årene og har ikke klippet meg på 2 år. Ingen problem det. Kan ikke fordra å gå til frisør, all den unødvendige smaltalken. 

Anonymkode: 992eb...f9a

• Liker 1
AnonymBruker

Jeg stusser håret mitt max 1. gang i året og går ikke til frisør. Tror ikke jeg har vært til frisør siden 2009. Får mange komplimenter for håret mitt og regner det for å være mitt beste "asset" hva utseende angår. 

Anonymkode: 42e75...3f9

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...