Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på storbyferie noen dager med en mann jeg liker veldig godt. Tror han liker meg og, men er allikevel litt usikker. 

Hadde du dratt på tur med en du ikke var interessert i å ha et seriøst forhold med på sikt?

Anonymkode: 2a3e2...38a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei. Overhode ikke. Ville t.o.m følt meg som en bedrager. Dersom han betaler ER det prostitusjon.  Med mindre det er avklart at han heller ikke vil ha forhold. Fortsatt grått…

Endret av MapleSirup
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MapleSirup skrev (2 minutter siden):

Nei. Overhode ikke. Ville t.o.m følt meg som en bedrager. Dersom han betaler ER det prostitusjon.  Med mindre det er avklart at han heller ikke vil ha forhold. Fortsatt grått…

Vi betaler hver for oss. Tenkte ikke over at det var en relevant opplysning.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi betaler hver for oss. Tenkte ikke over at det var en relevant opplysning.

Skjønner. Men forventninger bør være avklart 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro på en slik storbyweekend i fjor høst med en jeg datet. Kjente før turen at jeg egentlig gruet meg litt, for han virket langt mer keen enn hva jeg selv var. Og på miniferien ble det så mye samvær at jeg fikk ham helt i halsen... Selv med separate soverom, og med klar beskjed til ham at jeg trengte alenetid. Likevel hang han over meg, og ville ha hver bidige opplevelse sammen med meg. Jeg gikk fra litt keen til å få avsmak for fyren. Han gikk fra å være veldig keen til å bli forelsket... Etter turen passet jeg på å aldri se ham igjen. 

Anonymkode: 939a0...16f

Skrevet

Jeg ville ikke ha gjort det om jeg visste at han var interessert i meg, og jeg kun hadde vennskapelige følelser, for det synes jeg er å holde den andre for narr. Det ville vært annerledes om vi kun var venner, og ingen av oss var interessert i noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

Han liker deg nok til å dra på tur med deg nå. Hva fremtiden vil bringe vet ingen. Slike turer gjør gjerne at man blir raskt kjent på godt og vondt, så det kan slå begge veier. Jeg dro på 3 dagers tur med en jeg datet, og jeg var den som avsluttet det rett etter turen. Fant ut at han kom til å gjøre med gal på sikt da vi hadde helt ulikt energinivå, i tillegg til en del ulike verdier.

Anonymkode: 290eb...4a7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Ja, det er sant at man blir kjent på godt og vondt når man reiser sånn bort sammen. 

Jeg har møtt en mann i tre år nå. Vi er eksklusive og det er bare oss, men vi har ikke inkludert familiene eller barna. 

Vært på ferie to langhelger på kort tid nå, og jeg irriterte meg absolutt hele tiden på disse turene. Så tror jeg etter hvert må avslutte, og er veldig glad for at jeg ikke har inkludert (spesielt) barna i dette forholdet…. 

Tror jeg er blitt så sær at jeg ikke kommer til å flytte med noen mann igjen… Særbo får funke. 

Anonymkode: a888b...7a6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at det å dra på tur sammen kan være veldig bra for å teste forholdet og se hvordan man fungerer sammen over tid. For 1,5 år møtte jeg en mann via datingapp. Vi hadde en utrolig kjemi helt fra starten, men pga barn på hver vår kant og ulike samværsordninger, hadde vi ikke mye tid sammen den våren. Da vi så dro på tur sammen i fjor sommer, ble vi begge helt sikre på forholdet. Vi hadde det helt fantastisk, og uka på tur gikk så fort. Kort tid etter det var vi offisielle kjærester og møtte hverandres barn. 

Anonymkode: 3bbd8...590

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være en intensiv måte å bli kjent på. Men en storbyferie er tross alt ikke så ille. Det byr på mange muligheter til å skille lag på dagtid, og i verste fall finne et annet sted å bo. Se for deg en uke i et tomannstelt, på fjellet 😄

Anonymkode: 6488f...1b2

AnonymBruker
Skrevet

Om du kan klare å nyte øyeblikket, så ja

Anonymkode: 7d672...8e0

AnonymBruker
Skrevet

Man bør i alle fall ikke henge på forum på Kvinneguiden før en slik tur. For da er det dømt til å mislykkes. 

Tenk mindre – lev mer

Anonymkode: 86369...9c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...