AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Jeg er 31 og ikke gjort det enda. Har min første kjæreste og vi har vært sammen 1 år snart. Avstandsforhold. Han har hatt lyst å pule hele tiden. Jeg er for redd for å bli gravid. Han nekter kondom fordi han ikke kjenner noe, det er turnoff og han synes ikke det blir «ekte». Ikke jeg heller egentlig. Jeg tør ikke noe hormongreier fordi jeg leser om så mange her som begynner å streve med vekta. Jeg leser også om de her som prøver og prøver men aldri blir gravide. Jeg kan håpe jeg er en av de som vil slite med å bli gravid, men jeg tror dessverre at jeg blir gravid med en gang det kommer sæd inn der. Naturen er ubrukelig nok til at vi som ikke ønsker, vi får... Så hva kan man egentlig bruke? Finnes det prevansjon som ikke fører med seg vektøkning? Hvorfor skal vi straffes med slik egentlig? Skal vi ikke bli gravide skal bli overvektige. Vil vi ikke bli overvektige må vi ligge unna sex. Anonymkode: 2f32b...977
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 du kan evt. bare hoppe i det å ta angrepille. jeg har selv p-stav og vekten har ikke blitt endret noe. sex er bra og ikke noe man skal ligge unna, pga vektøkning. har du lyst til å ha sex så har du sex. det finnes mange prevansjonstyper uten så mye hormoner, men dette er noe du kan ta opp med legen din:) Anonymkode: 64ad9...9c3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 Hva med pessar med sæddrepende krem? Hvis dere har masse sex kan du ta angrepille etterpå, men det er kanskje dumt. Jeg er glad jeg slipper å ha sex. Har aldri brukt prevensjonsmidler og er livredd for å bli gravid, så holder meg til singel. Er kanskje bedre å ha en goe venn eller en god venninne man slipper å ha sex med. Anonymkode: 0ab44...f1b
Topsi Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 Kanskje bedre å ikke ha sex hvis en ikke vil bruke prevensjon og ikke bli gravid.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå