Gå til innhold

Hater frekvensene mine/energien min!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk tips om å poste denne her i stedet. Så prøver. Jeg er ikke en stor tilhenger av alternativverden, men litt tror jeg på.. for det kjennes så sånn ut, nemlig at vi er født med en frekvens som avgjør hva du tiltrekker deg i livet. Den er jo ikke helt lik konstant. Noen få ganger i livet er jeg «ovenpå». Da er energien åpen, jeg får lett kontakt, lever i nuet, folk tar kontakt med meg og muligheter byr seg. Men som oftest er den ganske negativ. Jeg får ikke til dette med venner, det meste er ikke givende/jeg kjeder meg og bare eksisterer, ingen tar kontakt med meg og jeg føler alt går ekstremt sakte og jeg kaster bort tiden min. Slik har omtrent hele livet vært og det kjennes som det skal følge meg hele livet. Jeg har alltid ligget litt etter mine jevnaldrende (utdannelse,jobb,familie,etablering). Jeg er 31 snart og har ikke stiftet fam(ikke planer heller) og det er mange år igjen til jeg har råd til å kjøpe egen leilighet. Høyere utd har jeg heller ikke men en jobb jeg trives i. Men jeg vil tilbake til jobben jeg hadde, men det er nesten umulig. Det var depresjonen min/den lave energien som ødela karrieren min og det er en bransje det ikke er lett å få så mange sjanser når du misslykkes flere ganger. Det som irriterer meg så helt grusomt er at dette fikk ødelegge for meg. Det er ikke sikkert jeg får flere sjanser, men likevel innser jeg det liksom ikke. Jeg går og ser frem til at det skal skje. Og hvis det skal skje, hvorfor kan det ikke bare skje med en gang? Det er litt dette jeg mener med treig energi. All fremgang har gått helt ekstremt sakte i livet mitt og jeg har mistrivdes sterkt store deler av livet. Jeg trodde virkelig jeg skulle være lenger kommet i en alder av 31! Men så er det ikke halvparten en gang og jeg hater meg selv for det.

Anonymkode: b18b6...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...