AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Får første baby (uplanlagt) 5 mnd før bryllupet. Vurderer å slå sammen dåp og bryllup for å unngå to tette selskap. Noen som har gjort det og vil dele erfaringer? Hvordan så kjøreplanen ut da? Anonymkode: 97cab...0bd
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Jeg hadde synes det var utrolig koselig å delta på, veldig praktisk om man har en barnevakt, babyen er jo tilstede i familien uansett om man kjører dobbelt eller ei. Men personlig ville jeg ikke gjort det fordi jeg planla å få flere barn, og jeg ville ikke ha "gjort forskjell". Det er mitt eneste argument i mot og jeg vet det er trolig et overanalyserende ikke-problem. Anonymkode: 9d418...4cd 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Skrevet 11. juli 2022 Var i et sånn bryllup en gang men der ante vi ikke at paret skulle gifte seg, nære venner feks hadde blitt invitert i dåp😅 veldig gøy! De skulle jo da ikke ha gaver. Gjorde det rett og slett av praktiske årsaker. Anonymkode: 2d17e...d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå