Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere tips til å slutte med det? Rett etter det ble slutt så gikk det fint en måneds tid, nå er det verre. 

Sjekker hennes Facebook, Instagram, Tise og hva det måtte være. 

HATER det, aner ikke hva jeg ønsker å få ut av det, vet jo at hun er sammen med sin eks, og vil bare slutte å stalke henne. Men klarer ikke. 

Anonymkode: 881dc...b00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blokker henne på alle SoMe. Deretter passer du på at du holder deg aktiv, at du har minst mulig dødtid foran skjermen. Legg også en plan for hva du skal gjøre om fristelsen kommer igjen (sett på en TV-serie, ring en kompis, jogg/gå tur osv).

Anonymkode: a84ba...b67

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med den over.

Stalking er avhengighetsskapende og hver gang man finner ut noe positivt eller negativt blir belønningssenteret i hjernen stimulert. Og det fører til at du blir avhengig av å sjekke mer og oftere for å oppnå denne belønningen. Selv om den kan være vond også.

Har selv slitt med å stalke. Beste du kan gjøre er som anonym over sier. Blokker og hold deg i aktivitet! Etter en stund vil lysten til å stalke gå over. Men ikke fall for fristelsen å gjøre det igjen når du føler ting går bedre og du føler deg over henne. Lett å rykke tilbake til start da. Du må rett og slett bestemme deg for at hun nå er ute av livet ditt for alltid!

Anonymkode: 7fab7...b28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finne deg kjæreste så slutter du med det.

Anonymkode: 73b7b...a4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Enig med den over.

Stalking er avhengighetsskapende og hver gang man finner ut noe positivt eller negativt blir belønningssenteret i hjernen stimulert. Og det fører til at du blir avhengig av å sjekke mer og oftere for å oppnå denne belønningen. Selv om den kan være vond også.

Har selv slitt med å stalke. Beste du kan gjøre er som anonym over sier. Blokker og hold deg i aktivitet! Etter en stund vil lysten til å stalke gå over. Men ikke fall for fristelsen å gjøre det igjen når du føler ting går bedre og du føler deg over henne. Lett å rykke tilbake til start da. Du må rett og slett bestemme deg for at hun nå er ute av livet ditt for alltid!

Anonymkode: 7fab7...b28

Synes dette var veldig godt råd. Tar det til meg selv også, er litt i samme situasjon som ts. Bare at han ikke har noen andre men jeg sjekker om det er tilfellet hele tiden og kommer ikke noe bra ut av det. Takk😊

Anonymkode: ae4f5...11d

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Finne deg kjæreste så slutter du med det.

Ja for man kan bare gå ut å plukke seg en kjæreste fra et tre når man måtte ha lyst på en. 😄

• Liker 1
Skrevet

Man begynner å bli gammel når man helt inntil nylig trodde at SoMe var et eget sosialt medium😅

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Anonymburker said:

Man begynner å bli gammel når man helt inntil nylig trodde at SoMe var et eget sosialt medium😅

😄😄😄😄Er ikke så lett å følge med på alt det der. Mine lillesøstre har sosiale media jeg ikke har hørt om engang, og jeg er 34, men føler meg som 70 ofte 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

😄😄😄😄Er ikke så lett å følge med på alt det der. Mine lillesøstre har sosiale media jeg ikke har hørt om engang, og jeg er 34, men føler meg som 70 ofte 

Hey, i dagens woke samfunn kan du sikkert kreve pensjon da.

Anonymkode: 6ed0b...406

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trodde det var mIRC som var det hotteste enda, jeg!😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja for man kan bare gå ut å plukke seg en kjæreste fra et tre når man måtte ha lyst på en. 😄

Menn gjør det i Thailand eller andre land i Asia. Burde ikke vært problem.

AnonymBruker
Skrevet

Og der måtte du minne meg på og stalket mitt tidligere crush.. som hadde skiftet profilbilde, og var kjekkere enn noen gang 💔 

Anonymkode: cb996...71c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Og der måtte du minne meg på og stalket mitt tidligere crush.. som hadde skiftet profilbilde, og var kjekkere enn noen gang 💔 

Anonymkode: cb996...71c

Sende han en mld og si han er hot.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet å stalke min eks ved å gradvis gjøre det sjeldnere. 

Anonymkode: ae34d...554

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...