Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det er mye fint på Na-kd, men hva er deres erfaringer? Hvordan er kvaliteten, og matcher plaggene irl med bildene?

Anonymkode: 66376...7de

AnonymBruker
Skrevet

Synes kvaliteten stort sett er fin, og de ligner produktene på bildene, men for meg er de små i størrelsen. Bruker vanligvis L og må opp i XL der. Og til og med da kan topper være trange. Noen topper er også veldig korte, men nå er jeg 178 med lang overkropp så det trenger ikke være et problem for de som ikke er bygget som meg 😄

Har bare bestilt topper, så har bare erfaring med det 😊

Anonymkode: 9b88a...8b7

AnonymBruker
Skrevet

Små str. Rimelige produkter til en standard kvalitet. 

Anonymkode: 30b4b...f14

AnonymBruker
Skrevet

SMÅ størrelser!

Anonymkode: f141a...151

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Synes kvaliteten stort sett er fin, og de ligner produktene på bildene, men for meg er de små i størrelsen. Bruker vanligvis L og må opp i XL der. Og til og med da kan topper være trange. Noen topper er også veldig korte, men nå er jeg 178 med lang overkropp så det trenger ikke være et problem for de som ikke er bygget som meg 😄

Har bare bestilt topper, så har bare erfaring med det 😊

Takk for svar 😄

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Små str. Rimelige produkter til en standard kvalitet. 

Anonymkode: 30b4b...f14

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

SMÅ størrelser!

Anonymkode: f141a...151

Takk for svar, godt å vite! 😊

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes NA-KD er veldig bra :) Masse fine plagg, overraskende mange sommerplagg i 100% lin eller 100% bomull, og generelt mye fint. Ser at andre synes at plaggene er små, men det synes ikke jeg. Normalt bruker jeg str XS eller 34 i klær, men hos NA-KD må jeg ofte ned i str XXS og 32 (bestiller dermed ofte to størrelser for å så returnere det som er for stort/smått). Kvaliteten synes jeg er lik butikker som H&M, Cubus, osv. Ellers synes jeg at NA-KD har fantastisk komfortable og flatterende jeans 

Anonymkode: 213eb...3f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg synes NA-KD er veldig bra :) Masse fine plagg, overraskende mange sommerplagg i 100% lin eller 100% bomull, og generelt mye fint. Ser at andre synes at plaggene er små, men det synes ikke jeg. Normalt bruker jeg str XS eller 34 i klær, men hos NA-KD må jeg ofte ned i str XXS og 32 (bestiller dermed ofte to størrelser for å så returnere det som er for stort/smått). Kvaliteten synes jeg er lik butikker som H&M, Cubus, osv. Ellers synes jeg at NA-KD har fantastisk komfortable og flatterende jeans 

Takk for råd 😄 Hva er din erfaring på å returnere varer? Sett på nettet at mange er misfornøyd, men det kan jo være enkel tilfeller da 😅 Ofte tenker jeg også at de som er misfornøyd gjerne vil si ifra til andre, mens de fornøyde sjeldnere legger igjen kommentar 😜

Og toll er inkludert?😊

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ser det er mye fint på Na-kd, men hva er deres erfaringer? Hvordan er kvaliteten, og matcher plaggene irl med bildene?

Handler mye der. 
Helt grei kvalitet for prisen. Klærne nøyaktige mot bildene. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for råd 😄 Hva er din erfaring på å returnere varer? Sett på nettet at mange er misfornøyd, men det kan jo være enkel tilfeller da 😅 Ofte tenker jeg også at de som er misfornøyd gjerne vil si ifra til andre, mens de fornøyde sjeldnere legger igjen kommentar 😜

Og toll er inkludert?😊

ts

Det spørs litt hvordan jeg velger å få varen levert :) Jeg har prøvd å bestille med Helthjem, men da jeg skulle returnere så var det ikke mulig å bestille opphenting, så da måtte jeg ta beina fatt og gå til en liten butikk på hjørnet som ikke lå i nærheten av noe buss eller trikk. Jeg pleier å bruke Posten og da returnerer jeg varen samme sted jeg henter. Kjempeenkelt og retur er ellers lett og kjapt :) 

Jeg er veldig fornøyd og pleier ikke å legge igjen noen kommentarer. Toll er inkludert ja :) Du betaler ikke mer enn det som kommer opp i kassa 

AnonymBruker
Skrevet

Har handlet litt der, noen bukser og ett par topper og kjoler. Liker det godt, grei pris og kvalitet der etter. Lett å returnere og. 

Anonymkode: e6b36...0f0

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte derfra to ganger. Aldri mer. Utrolig store i størrelsen (kjoler og topper), jeg bruker vanligvis S, noen ganger M. Jeg kjøper klær litt overalt, H&M, vero Moda, Jean Paul osv. 

S fra Na-kd druknet jeg i, og stoffene var av dårlig kvalitet og så ikke like ut som bildet. Kan tenke meg at jeg bestilte 8-9 kjoler og 7-10 topper. 

Anonymkode: cadd5...5ce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.7.2022 den 14.30):

Bestilte derfra to ganger. Aldri mer. Utrolig store i størrelsen (kjoler og topper), jeg bruker vanligvis S, noen ganger M. Jeg kjøper klær litt overalt, H&M, vero Moda, Jean Paul osv. 

S fra Na-kd druknet jeg i, og stoffene var av dårlig kvalitet og så ikke like ut som bildet. Kan tenke meg at jeg bestilte 8-9 kjoler og 7-10 topper. 

Anonymkode: cadd5...5ce

Hvorfor har du bestilt så sykt mye om du ikke var fornøyd? Dette er jo et overforbruk av en annen verden.

Anonymkode: cb25d...33d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ok kvalitet , noe er normalt og noe smått

Anonymkode: 1d766...b27

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er jo et overforbruk av en annen verden.

Hva så?

Anonymkode: 05738...0ea

AnonymBruker
Skrevet

Små i størrelsen? Tuller dere? Min erfaring er at de er STORE i størrelsen. 

Anonymkode: eb1f2...91c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei? Åpenbart varierer det litt, de fem toppene jeg bestilte var i hvert fall alt for små i min vanlige størrelse. 

Jeg hører for eksempel også folk si at Bubbleroom er normale i størrelsen, der svømte jeg i klær og kunne lett gått ned to størrelser. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei selvsagt tuller jeg ikke

Anonymkode: 1d766...b27

Skrevet

Fornøyd 😊 Har vært enkelt å returnere (har alltid bestilt med helthjem og da har de hentet det jeg skal returnere i postkassen). Jeg har ikke erfart at de er små i str, har kjøpt samme str som jeg pleier å bruke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...